Tässä kuva ekasta ysiysistä. Kuva on vibilägare lehdestä.
Kuvan teksti kertoo, että saab museosta löytyy nelisenkymmentä autoa magasineerattuna ja, että kuvan 99 on alustanumerolla 1 oleva.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Tuohon löytyy ihan oikeakin termi eli varastointi. Rattivaihden ehdotus viittaa siihen, että jotakin tapahtuu varkaan toimesta vrt. omatoiminen, sähkötoiminen jne.
Edit: supistettu lainausta
Viimeksi muokannut Risto, Pe Huhti 11, 2014 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fiilistellään kahdella ysiysillä, kuvat vi bilägare lehdestä.
Kuvan teksti jotakuinkin näin: Kyllä siinä on kaks 99:iä.
Vasemmalla yksi näistä neljästä testimuulista eli levennetystä 96 korista.
Näitä kutsuttiin muuleiksi näitä tällaisia testiautoja.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Paljon paremman näköinen on Aeron etuhelma vaikeuttaa itellä vähän ajamista, kun joutuu hiljempaa kynnysten yli ajeleman, mutta hienompihan se on. Omasta mielestä se, että prefaceliftissä on korinväriset ovenkahvat näyttää jotenkin tyhmältä ja ite tehdyltä, vaikka avoissa ne taitaakin olla jo tehtaalta lähtiessään
kalle kirjoitti:Paljon paremman näköinen on Aeron etuhelma vaikeuttaa itellä vähän ajamista, kun joutuu hiljempaa kynnysten yli ajeleman, mutta hienompihan se on. Omasta mielestä se, että prefaceliftissä on korinväriset ovenkahvat näyttää jotenkin tyhmältä ja ite tehdyltä, vaikka avoissa ne taitaakin olla jo tehtaalta lähtiessään
Sitä itsekin mietin, koska kahvat ovat kuitenkin "erilliset" toisinkuin uudemmissa sulautuu oveen paremmin. Spoileria voisi myös harkita.