Jos et ole vielä ehtinyt tutustua, niin kannattaa Mielenkiintonen ohjelma, omakin talo löyty ja näkyy selvästi.. Joku pystyy valvomaan jossain suht tehokkaasti
9si3olmonen kirjoitti:Jos et ole vielä ehtinyt tutustua, niin kannattaa Mielenkiintonen ohjelma, omakin talo löyty ja näkyy selvästi.. Joku pystyy valvomaan jossain suht tehokkaasti
Ihan siisti on, tosin ainakin Hgin osalta kuvat on vuodelta 2003 Jenkeistä on kuulemma ihan tuorettakin tavaraa.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Mukava ohjelmahan tuo. Pari kuukautta olen sillä jo leikkinyt. Osa kuvista on kyllä melko vanhoja. Riihimäelläkin esimerkiksi näkyy muuan tanssiravintola (lue bordelli) joka poltettiin maan tasalle vuonna 2001 vai oliko 2002
Helsinki on muuten aika hiljattain päivitetty... tuossa kuukausi sitten ei kampin työmaata ollut edes vielä aloitettu, nyt se näyttäs olevan "jo" projektiasteella
Mutta mukava ohjelma...
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
moksu kirjoitti:mä kun oon peukalo keskellä kämmentä näitten koneitten kanssa, niin voisko joku vihjasta miten tolla saa niin tarkaks ,että talot näkyy
Niin, riippuu hieman alueesta mitä katselet... kokeileppa katsoa vaikka Helsingin keskustaa, ja katsele sen jälkeen lappia... eli kaikkialta ei tosiaan ole kovinkaan tarkkaa kuvaa. Se on todella tarkka paikoitellen (michigan/Chicago, varmasti tarkimpia alueita koko ohjelmassa), mutta sitten on se 98% joka ei tosiaan ole tarkkaa.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."