Laitetaanhan tänne asiantuntioiden sekaan kyselyä, kommentoikaa jos jotain tietoa tai kokemusta alla olevasta, mieluiten tietysti aiheeseen liittyvää
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Kysessä 2008 VW Golf 1.6
125000 kilometrissä moottorin häiriö valo sytty ja ajo merkkihuoltamolle, mitään vikaa ei löytynyt ja valo kuitattiin.
Pari päivää eteenpäin ja sama homma, tällä kertaa " pajalle " joka kertoi Katalysaattorin olevan vioittunut liiasta öljystä.
Auto on aina syönyt vähän normaalia enemmän öljyä,tosin ei enempää kuin omat entiset vw autot, Polot, 1994 ja 1998 sekä Passatit 2000 ja 2002 tekivät samaa -- siis noin litra 15000 kilometrillä.
Katti ja lampda anturit siis vaihdettu kesällä noin 5000 kilometriä sitten ja taas sytty valo, testeri näyttää katalysaattoria.
Auto juuri katsastettu virheettömänä ja auto aina huollettu ajallaan merkkihuollossa.
Mikähän sieltä löytyy / uskaltaisitteko itse ostaa kyseisen auton ? / jos taas korjataan " jotain " niin onko se ensiapua ja tuo öljyn syönti kenties jatkuu koska kone on voinut " väljääntyä " jo noissa kilometreissä lopullisesti ?