Kävin tänään siis fiksaamassa etuspoikkaa anoppilan kellarin työhuoneessa. Lähdin anoppilaan poikani kanssa ja olin lähes satavarma perillä, että otin puhelimeni (Nokia 6310i) mukaan. Tongin taskut läpi ja katsoin auton lattialle. Ei löytynyt, joten oletin sen jääneen kotiin. Vaimokin tuli paikalle ja hän lähti aikaisemmin kotiin tekemään ruokaa. Olin lähdössä sitten sovittuna aikana kotiin pojan kanssa syömään, kun vaimo soittaa ja kysyy missä mun puhelin on. Ihmettelin kysymystä, kun anopin puhelimessa luki, että minä soitan. Sanoin puhelimen olevan ilmeisesti kotona. Ja olihan se, kun naapuri oli tuonut sen??? Tä??? Naapuri oli löytänyt sen pihalta ja sitten ilmeisesti ottanut selvää kenen puhelin oli.
Kotiin päästyäni ja syötyäni aloin purkamaan puhelinta, että oliskos päässyt vettä sisään jne. Ei ollu vettä sisällä mutta akussa on talvirenkaan nastan jälki. Joku, mitä suurimmalla todennäköisyydellä minä itse, on ajanut puhelimen yli ja kaiken kukkuraksi puhelin on täysin ehjä. Lukuunottamatta tietenkin tuota nastan jälkeä. No, on sitä tullut aikaisemminkin kehuttua tuon puhelinmallin kestävyyttä mutta tämä on jo kaiken huippu. Että mitä sitä iskunkestävällä, kun normimallikin kestää