S..tanan tunarit parkkipaikoilla.... !!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Joo, sitä saa olla varovainen noiden kans, polttavat vielä autonkin ennen pitkää kun oikein suuttuvat! :evil:
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
9-3Nokivasara
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Tammi 27, 2004 18:06

Viesti Kirjoittaja 9-3Nokivasara »

Tarkoitatko rantakylän uimahallia? Itse asun melkein sen vieressä mutta en kyllä nähnyt kyseenomaista tapausta.

Toivottavasti vakuutusyhtiö korvaa

Ei vaan sitä Yliopiston viereistä... Mikä nyt lieneekään nimeltään..

Korvaahan se, törmäyskaskon omavastuulla... (600,- € + Bonuksen menetykset n.2oo€)
Ilkivaltanahan se ois halvempaa (omavastuu 150 €) ... tai pitäs vaan aina unohtaa rehellisyys vakuutusyhtiöiden kanssa... tai kolhia naapurin traktorin kanssa kuten kekseliäät tekee... Eipä tule omia kustannuksia.... :twisted:
eltzi
"Turbo"
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 23:42
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja eltzi »

joo tollasta tilannetta mäki rupesin kuvittelemaan ku tota juttua luin..
Eltzi #1888 p.040-7416902
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00
Djjules
"Turbo"
Viestit: 270
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 15:11
Paikkakunta: UK

Viesti Kirjoittaja Djjules »

Mulle sattu tässä pari vuotta sitten, kun olin vanhalla neliveto S***rulla liikeellä, ja lätkäsin sen kotitalon parkkiin. Seuraavana aamuna olin lähdössä sitten johonkin ja tepastelin parkkikselle ja kuuntelin kun jotain rusahti kengän alla siinä auton vieressä. No maassa oli ISO pala takavalon muovia, ja vilkasin, ettei se vaan ollu meikäläisen riemurasiasta.

No huomattuani, ettei tuo pala ollut omastani, ja omassani oli kaikinpuolen ehjät osat, sain palasesta selville, että se oli jonkun pikkuteinibemarin takavalon palanen. Noh siinä sitten hetken naureskelin kun kuvittelin miten tapahtumat oli sattunut: Bemukkapoika oli tullut parkkikselle, huomannut että siinä on vain yksi auto + paljon tilaa ja ajatellut, että jee, mullahan on tämmönen takavetoteinirassipersiieenalla ja vähän kaasua.... No POKS, ja kiireellä karkuun, ettei vaan jää kiinni. On sitä vaan mahtanu vit**taa, kun on huomannu oman autonsa kunnon.

Ja mikä parasta, Subbesta oli jääny maahan vaan ISO kasa ruostetta :lol:
- Juha -
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1477
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Myrkky kirjoitti:[offtopic]
Erehdyppäs tällä paikkunnalla pitämään puhutteliua romanipojalle/tytölle.. niin on seuraavana perjantaina/lauantaina n. kymmenpäinen mannelauma soittelemassa ovikelloa.. :evil:
[/offtopic]

Juu noin se yleensä on menny ainakin tuolla keski-suomessa. Mut ei siinä paljoo tuu mietittyä, ku joku tulee sun autoo kolhiin. No tällä kertaa riski kannatti..
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Petkele
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: To Marras 11, 2004 22:55
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Petkele »

Näitä vaan aina mukana ja tarvittaessa jakeluun:

http://kotisivu.dnainternet.net/janneni ... /APINA.jpg :twisted: :twisted:
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Heh heh... Noita tarroina ja liimata lasiin oitis :D :D
eltzi
"Turbo"
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 23:42
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja eltzi »

kaveril on hyvä ku se on pysäköinnin valvojana ollu ni sil on niit tyhjiä kuoria missä lukee: PYSÄKÖINTIVIRHEMAKSU se niitä aina joskus jakelee ja kavereille läpällä aina välillä muutenki lätkii ikkunoihin..
Viimeksi muokannut eltzi, Ti Helmi 08, 2005 00:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eltzi #1888 p.040-7416902
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Mä kyllästyin täysin siihen yhtälöön eli Helsinki + suuri auto (Xantia Break) + melko uusi vielä (3 vuotias). Ensinnäkään se ei mahtunut mihinkään ja toisekseen, jos sen sitten lopulta sai parkkiin oli ovet kolhuilla. Päätin myydä sen pois ja vannoin, ettei mun auto tule olemaan yli 4 metriä pitkä eikä uusi ja lisäksi sen pitää olla mahdollisimman kapea (etenkin ovistaan). Ostin Fiat Unon ja olin erittäin tyytyväinen. Hetken.

No, nyt täällä pohjoisessa on tilaa Saabeillekin, joten neljän metrin limitistä on päässyt vähän lipsumaan...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

hakuba2 kirjoitti:
Myrkky kirjoitti:[offtopic]
Erehdyppäs tällä paikkunnalla pitämään puhutteliua romanipojalle/tytölle.. niin on seuraavana perjantaina/lauantaina n. kymmenpäinen mannelauma soittelemassa ovikelloa.. :evil:
[/offtopic]

Juu noin se yleensä on menny ainakin tuolla keski-suomessa. Mut ei siinä paljoo tuu mietittyä, ku joku tulee sun autoo kolhiin. No tällä kertaa riski kannatti..
Jep, täälläpäin kun ei auta paljoa vaikka sukunimenkin tietäisit poliisille sanoa.. meinaan millä niistä saatanan sadoista sukurutsaisista samannimisistä selkoa saat.. :evil:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
wepetus
"Ruisku"
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 10:32
Paikkakunta: Kajaani

Pysäköinti

Viesti Kirjoittaja wepetus »

Kun ollut puhetta miten jotkut pysäköivät autonsa toisten ruutuihin. Muutama vuosi sitten oli minun tolppapaikalle ajettu maasturi, tolpassa luki varattu ja rekkarinumero. Pakkasta oli -30 ja mulla aamulla töihin meno(40km/sivu), kaikeksi huipuksi se maasturi oli roikassa....Talonmies otti sulakkeen pois tolpasta..Paikka oli minulla ollut jo 3v. Ajoin oman auton poikittain maasturin eteen ihan kiinni, talonmiehen kanssa yhteistuumin. Se auto ei voinut liikkua koska edessä oli aita noin 5cm päässä ja takana minun auto sama 5 cm. Soitin kaverille että aja sinä ja selostin tilanteen. Oli ollut kauhea huuto aamulla ja kuski oli pyörinyt pihalla. Tulin illalla töistä (12h työpäivä). Maasturi oli paikoillaan. Seuraavana päivänä taas töihin kaverin kyydillä. Pidin omaa autoa kolme päivää siinä kohti, joka päivä oli se autonomistaja kävellyt töihin kaupungin toiselle laidalle, oli reissumies ja asui yhden vosun asunnossa kun oli kaupungissa.. Sama sälli oli muuten pitänyt aikaisemmin kanssa sitä autoa toisten paikoilla ja roikan nokassa. Ilmoitettiin lopuksi poliisille, koska talon pihassa kyltti, Vain talon asukkaille!!!!!
Lähdin yksi aamu töihin omalla autolla, oli maasturi hävinnyt eikä ole sen koommin näkynyt. Onneksi asun nykyisin omakotitalossa....
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Heti kärkeen vois laittaa, että mulla löytyy noita Petkeleen laittaman linkin mukaisia lappuja hanskalokerosta. Oli yksi ilta viime kesänä töissä tylsää ja löysin sen jostain. Joten tulostin pari kappaletta paperille ja siitä sitten aimo annos kopioita ja saksilla leikkelin reunat pois. Niitä on tullut jaeltua muutamaan autoon.

Paras noista lapuista minkä tiedän, niin Roissa oli yhdellä kuljetusfirmalla joka jakoi olutta/limsaa jne. tuotteita niin värikuvana sellainen, jossa Mikki Hiiri vetää lapaseen, näyttää keskisormea ja vielä tokaiseekin jotain nasevaa. Niitä sitten kuskit laitto väärin pysäköityjen (huoltotiet jne.) autojen laseille.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

dimebak kirjoitti:Paras noista lapuista minkä tiedän, niin Roissa oli yhdellä kuljetusfirmalla joka jakoi olutta/limsaa jne. tuotteita niin värikuvana sellainen, jossa Mikki Hiiri vetää lapaseen, näyttää keskisormea ja vielä tokaiseekin jotain nasevaa. Niitä sitten kuskit laitto väärin pysäköityjen (huoltotiet jne.) autojen laseille.
Heh, joo. Mulla oli noita lappuja joskus pari vuotta sitten...
Siin oli puhekupla jossa luki tyyliin, "Hieno pysäköinti!"
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Tullut vaan jonkun kerran mietittyä kun töissäkin joutuu joskus parkkeeraamaan jalkakäytävälle ym vastaavanlaisiin paikkoihin... niin auttaskohan kun löis omalle ikkunalle tommosen pysäköintivirhemaksu-lapun (itse en ole sakkoa saanut, mutta työkaveri on)... toimiikohan?
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
95-03
Matalapaineturbo
Viestit: 192
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 19:07
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja 95-03 »

Kuva
Saab 9-5 2.0T vm 2003
move your mind
Vastaa Viestiin