duuduu kirjoitti:^Molemmat aivan käsittämättömän pas.... persoonallisia
No näinpä. Pitäähän sitä aina olla vähän sitä tekemisen meininkiä kuitenkin.
Siinä mielessä toisaalta toi nykyinen NG-satku on osoittautunut aika tylsäksi kulkineeksi, neljättäkymmenettä tonnia mennään eikä vieläkään oo oikein kunnolla päässy harrastamaan.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
Kaipa se seuraavaksi tulee C5 tännekin jos ei hyvää automaattivaihteista Xantiaa tule vastaan. Nyt on Chevy-kuorkin kaverina hetken mielijohteesta ja pidemmän ajan selittämättömästä Sitikanhimosta johtuen Xantia. Uskomattoman pehmeä ja tasainen ajettava. Tehoja vehkeessä ei kauheita ole mutta Kainuun umpisurkeilla teillä ja taajamaolosuhteissa riittää hevoiset vallan mainiosti.
Auto maksoikin itsensä pois viime viikonloppuna kun vastaan tullut tuore kortinhaltija paukautti arviointivirheen seurauksena kyljen täydeltä lommoa ja naarmua. Ajetaan nyt leima loppuun ja katotaan sitte asiaa uuestaan. Mutta Sitikka se seuraava käyttis on.
Ps. Saabeista ei täälläkään luovuta
Jäsen #3551
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
Heippa vain kaikille tosi pitkästä aikaa. Edellisestä foorumilla käynnistä taitaa olla jo neljä vuotta. No tästä on hyvä jatkaa. Citroenihan olikin minulla sitten ihan 4 vuotta ja kirkkaasti menee kolmen parhaan omistamani auton joukkoon. Sitikka vaihtui 535 diesel Bemariin ja nyt on taas lievä saappikuume päällä. Saapa nähdä mihin tämäkin johtaa..
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Heippa vain kaikille tosi pitkästä aikaa. Edellisestä foorumilla käynnistä taitaa olla jo neljä vuotta. No tästä on hyvä jatkaa. Citroenihan olikin minulla sitten ihan 4 vuotta ja kirkkaasti menee kolmen parhaan omistamani auton joukkoon. Sitikka vaihtui 535 diesel Bemariin ja nyt on taas lievä saappikuume päällä. Saapa nähdä mihin tämäkin johtaa..
Meillä näköjään kulki ajatus aika samaa rataa, itsellä tosin Saab ollut rinnalla lähes koko ajan, mutta C5:sta siirryin kanssa 535d:hen, siitä 530d GT ja sitten Tesla alle, eli suosittelen Teslaa
Meille ei tullut toista Xantiaa eikä C5:ttä. Vaan tuli C4 Grand Picasso. Ei mehujousille pärjää mutta mukava on ollut tuokin. Ja käytännöllinen lapsiperheessä. Myös autotraileria on tullut nyhdetttä, tosin kyydissä ei ole ollut Ysikutosia painavempia kamppeita, mutta kuitenkin. Korjauskulut olemattomat. Nyt pitäisi pian jakopään remppa teetättää. Muuten on mennyt vaan ilmastoinnin puhallin, öljyä, suodattimia, renkaita, polttimoita, pyyhkijänsulat ja käkkärinvaijeri.
Jäsen #3551
Saab 9-5 Aero '04 (KA), + 95, 96, 90, 900 malleja vuosilta '62-'91
No ei kyllä lompakon paksuus riitä Teslan hankintaan. BMW:stä jään kaipaamaan lähinnä erittäin hienoa Individual-hifi järjestelmää, muuten oli vähän liian huumorintajuton auto.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Livenä en sävyeroa kyllä huomannut vaikka joka suunnasta katsoin. Lokasuoja on epäilemättä joskus käytetty irti ja laitettu paikalleen juosten kusten. Muuten oli ihan kehillään oleva auto, kulki suoraan ja kovaa. Ruotsin tietokannoissa ei ole kuulemma mainintaa kolarista, enkä kyllä konepellin alta löytänyt mitään hälyttävästi irvistäviä saumoja tms. Lupasivat laittaa lokasuojan suoraan. Eli siis toisin sanoen aloin taas aktiiviseksi Saabistiksi.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06