Ei paha ja asunut tuolla alueella 13 ensimmäistä elinvuottanikin joten voi olla myyjäkin tuttu noilta ajoilta tai entisestä työstä.Saabatti kirjoitti:Torin puolella, mutta eipä ole hinnan kiroissa tämä CSE varsinaisesti, jos kerran ilmastointi ja vakkarikin pelaa ja leima on tuore (eli ei pitäisi olla ihan läpimätä). Yleensä näistä foorumilla on pyydelty enemmän?
http://www.tori.fi/etela-karjala/Saab_9 ... 7.htm?sa=1
Tosin pitäs katsoa kone täysin kylmänä miten automaattilaatikko pelaa tai luistaako ja jako- sekä tp-ketjut pitävätkö ääntä.
Leimalle en ole antanu enää hitonkaan merkitystä auton kunnon suhteen vaan vain ajoajan, voi olla mätä tai alustavikoja leimasta huolimattakin. Täyspaskoja kylläkin juuri leimattuna (1x 0g900 ja 1x 626 coupe ja 1x 323 gti mazdat) on sattunut jokunen kohdalle
Tomaattina ja 2.3t kiinnostas työvehkeenä mutta kun jo kaksi cs pihalla niin autoja kolme olisi liikaa. Mul nykyinen -94 työvehje manuaali eikä ennen korjauksia saa mitään, korjauksien jälkeen leimattuna (etupyörän laakeri ja jarrukilpi on hommattu muttei laitettu, tuulilasi ei vielä sovittu) liikaa investoitu sen realistiseen (ilmastointi eikä vakkari toimi) myyntihintaan 650-750e nähden.


 . Valtakunnallisesti kun hakee samoilla spekseillä, on kärkituloksena rapea Megane, sen perässä putkeen viisi VAG-kärryä, ja ekan sivun 30 autosta 22 on vaggineita
 . Valtakunnallisesti kun hakee samoilla spekseillä, on kärkituloksena rapea Megane, sen perässä putkeen viisi VAG-kärryä, ja ekan sivun 30 autosta 22 on vaggineita   
   kotipihassa, niin ei ole mikään pakko vielä pitkään aikaan vilkuilla vieraisiin pöytiin. Alkaa vain tuo dieselillä köröttely pikku hiljaa maistua puulta, sen vuoksi katseet on keskittyneet bensaleiriin.
  kotipihassa, niin ei ole mikään pakko vielä pitkään aikaan vilkuilla vieraisiin pöytiin. Alkaa vain tuo dieselillä köröttely pikku hiljaa maistua puulta, sen vuoksi katseet on keskittyneet bensaleiriin.
 )
 )

