Ihmettelyketju
Re: Ihmettelyketju
Palvelimen ylläpitäjän tarvii todennäköisesti ohjata virtuaaliosoite "firma.fi" samaan paikkaan kuin "www.firma.fi". Aika yleinen efekti paikoissa, missä samalla palvelimella pyörii useita saitteja.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Ihmettelyketju
Häviskö miu "arvoisat metallin ystävät" ketju johonkin vai tuusasinko mie ite vai onks mainostus luvatonta?
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Re: Ihmettelyketju
Lähdin tänään aurinkoisella ja postiivisella fiiliksellä, aurinkoisena Pe-iltapäivänä Juvanmalmilta kohti Jyväskylän eteläpuolta. Lähtö siis jossain "Itä-Espoosta". Kehä kolmosella radiokanaali kertoi että joku helvetin tohelo oli aiheuttanut kolarin Koivukylän liittymässä. Saatallisenmoinen liikennruuhka tietenkin lopputuloksena kehäkolmosella, kehäykkösellä ja Lahden motarilla. Tuhansia autoja matelee ton tohelon vuoksi koko Etelä-Suomessa. Voi perkeles soikoon
Millaisia sakkoja tommosen kolarin aiheuttamisesta mahtaa saada?
Tolta kolariniaheuttajalta pitää ottaa kortti pois vähintään 20 vuodeksi ja sakko vähintään 17680 €. Voisiko tota toheloa vastaan nostaa joukkokanteen vaikka Ameriikan Yhdysvalloissa, jos Suomen idioottmainen oikeusvaltio ei ymmärrä joukkokanteen pääle paskuakaan.
Helvetillistä viikonloppua tolle tohelolle kolarin aiheuttajale ja tsemppiä syyttömille.
Terveiset rantasaunasta ja järvestä
Millaisia sakkoja tommosen kolarin aiheuttamisesta mahtaa saada?
Tolta kolariniaheuttajalta pitää ottaa kortti pois vähintään 20 vuodeksi ja sakko vähintään 17680 €. Voisiko tota toheloa vastaan nostaa joukkokanteen vaikka Ameriikan Yhdysvalloissa, jos Suomen idioottmainen oikeusvaltio ei ymmärrä joukkokanteen pääle paskuakaan.
Helvetillistä viikonloppua tolle tohelolle kolarin aiheuttajale ja tsemppiä syyttömille.
Terveiset rantasaunasta ja järvestä
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Ihmettelyketju
Ihmetyttää tämä omistamani Saksalainen premium auto:
- Parkkitutkat ei toimi (kaksi anturia pimeenä)
- Ilmastointi ei toimi (vuotaa järjestelmä tyhjäksi parissa päivässä)
- Keskuslukituksen kauko-ohjaus ei toimi (luultavasti takaluukun johtosarjassa johto poikki)
- Takalasin lämmitys ei toimi. Luultavasti sama syy kuin keskuslukituksen kauko-ohjauksessa)
- Hehkurele pimeänä
- Kaikki hehkut pimeänä
- Immusta vikakoodi
- Rengaspaineanturi herjaa parin viikon välein puhjennutta rengasta
Myyjäliike lupasi korjauttaa omaan piikkiinsä Hehkureleen, parkkitutkat ja ilmastoinnin. Ilmastoinnin korjaus voikin olla kallis toimenpide, kun näissä menee tyypillisesti joku ilmastoinnin letku/putki poikki tulipellin läpiviennin kohdilta eikä sitä saa vaihdettua muuta kun purkamalla kojelauta tulipeltiin asti..
Lisäksi olis kuluvaa osaa vaihdettavana toinen ajovaloumpio, sumarit, apulaitehihnat rullineen ja kiristimineen.. toinen kääntölaakeri on just vaihdettu, toinen vaihtokunnossa. Akunkin ehdin jo vaihtaa.
Edellinen omistaja oli edellisen vuoden aikana vaihdettu kaikki iskarit, eteen molemmin puolin kaikki tukivarret, raidetangon päät, navat, koiranluut, jarrulevyt ja -palat, taakse ilmajouset, tuulilasi, toinen ajovaloumpio, yms.
- Parkkitutkat ei toimi (kaksi anturia pimeenä)
- Ilmastointi ei toimi (vuotaa järjestelmä tyhjäksi parissa päivässä)
- Keskuslukituksen kauko-ohjaus ei toimi (luultavasti takaluukun johtosarjassa johto poikki)
- Takalasin lämmitys ei toimi. Luultavasti sama syy kuin keskuslukituksen kauko-ohjauksessa)
- Hehkurele pimeänä
- Kaikki hehkut pimeänä
- Immusta vikakoodi
- Rengaspaineanturi herjaa parin viikon välein puhjennutta rengasta
Myyjäliike lupasi korjauttaa omaan piikkiinsä Hehkureleen, parkkitutkat ja ilmastoinnin. Ilmastoinnin korjaus voikin olla kallis toimenpide, kun näissä menee tyypillisesti joku ilmastoinnin letku/putki poikki tulipellin läpiviennin kohdilta eikä sitä saa vaihdettua muuta kun purkamalla kojelauta tulipeltiin asti..
Lisäksi olis kuluvaa osaa vaihdettavana toinen ajovaloumpio, sumarit, apulaitehihnat rullineen ja kiristimineen.. toinen kääntölaakeri on just vaihdettu, toinen vaihtokunnossa. Akunkin ehdin jo vaihtaa.
Edellinen omistaja oli edellisen vuoden aikana vaihdettu kaikki iskarit, eteen molemmin puolin kaikki tukivarret, raidetangon päät, navat, koiranluut, jarrulevyt ja -palat, taakse ilmajouset, tuulilasi, toinen ajovaloumpio, yms.
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Re: Ihmettelyketju
Tuohan kuulostaa iha Saabin omistamiselta, paitsi että tuohon pitäisi vielä saabissa kunnostaa moottori, vaihteisto, ahdin ja muuta sälää.
Saab 9-5 2.3t -98
Kawasaki ZX-12R -05
Ex: Saab 9-5 2,3T -04 Aero Wagon
Kawasaki ZX-12R -05
Ex: Saab 9-5 2,3T -04 Aero Wagon
Re: Ihmettelyketju
AZP kirjoitti:Miten saan firman nettisivut toimimaan myös ilman http://www.-etuliitettä?
Nykyisin ilman etuliitettä aukeaa vain blanko sivu jossa DNA:n logo. Kysyin nimipalvelujen oikeellisuudesta DNA:lta ja vastasivat:No sivujen "ylläpitäjä" olen minä. Sivut on hyvin simppelit, kun ei meillä oikein ole kauheasti sivuille tarvettakaan. Mulla on paketti tiedostoja kuvineen systeemenineen, sivut on aikanaan tehnyt joku yksi palveluntuottaja, ja olen siirtänyt datat vain DNA:n serverille FTP:llä. Siellä hurisevat, eikä ylläpitoa tarvita, kun sivulla on aina vain samat kuvat ja tekstit eikä muutettavaa oikein ole ollut. Pari kertaa tekstissä on ollut jotain muutettavaa kun on vaikka uuteen maahan tytäryhtiö ja halutaan se mainita "about us" -tekstissä, niin olen vain mennyt notepadilla muokkaamaan suoraan HTML:ään tekstiä ja lähettänyt tiedoston uudelleen serverille. Avot.kelvoton asiakaspalvelu kirjoitti: "Tarkistimme domainin "firma.fi" nimipalvelu ohjaukset www-sivuston osalta ja molemmat web-osoitteet ohjautuvat www-palvelimelle jossa sivustonne sijaitsee.
...
Jotta saatte sivuston aukeamaan myös ilman www- etuliitettä tulee teidän tehdä tarvittavat muutokset websivustoonne. Olkaa yhteydessä web-sivustonne ylläpitäjään tästä."
Eli mitä ovat nämä DNA:n mainitsemat "tarvittavat muutokset websivustoon"?
Katoin jo v**tu guuglesta enkä tullut yhtään viisaammaksi, kaikki vain kirjotteelee niistä nimipalveluista jotka DNA:n mukaan on kondiksessa.
Ylläripylläri kelvoton asiakaspalvelu hoiti homman ekalla kerralla vain puoliksi. Laitoin lisäkyselyä siitä mitä nuo tarvittavat muutokset nyt ovat ja miten minä ne saan tehtyä, niin vastaus oli:aero kirjoitti:Palvelimen ylläpitäjän tarvii todennäköisesti ohjata virtuaaliosoite "firma.fi" samaan paikkaan kuin "www.firma.fi". Aika yleinen efekti paikoissa, missä samalla palvelimella pyörii useita saitteja.
Homma tuli nyt DNA:n toimesta kuntoon, mutta vaatihan se hieman hammastenkiristystä ja kaksi tikettiä asiakaspalveluun. Eka tiketti kun suljettiin heti kun oli annettu nollan arvoinen palaute asiakkaalle tyyllin "hoida ite". DNA:lle on tullut tässä vuosien aikana enemmän tavaksi kuin poikkeukseksi sulkea asiakaspalvelun tikettejä siinä kohtaa kun asia on _heidän_ mielestään hoidettu, vaikka asiakas istuu edelleen sormi suussa.kelvoton asiakaspalvelu kirjoitti: Tutkin ongelmaa ja huomasin että www-palvelulla ei ole kaikkia määrityksiä oikein, jotta se toimisi ilman www- etuliitettä....
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ihmettelyketju
No nyt alkoi sitten viikonloppuna automaattiaski temppuilemaan. Ilmeisesti motroniikka antautumassa. Lämpimänä toimii, kylmänä luistattaa niin perkeleesti ja vaihtaa hitaasti. Tasavauhtia tasaista tietä ajaessa kierroslukumittarin neula voi yhtäkkiä alkaa heilua edestakas tuhannen kierroksen verran..Lasu kirjoitti:Tuohan kuulostaa iha Saabin omistamiselta, paitsi että tuohon pitäisi vielä saabissa kunnostaa moottori, vaihteisto, ahdin ja muuta sälää.
On se vaan niin perkeleen hyvä auto
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
- Castrol
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 67
- Liittynyt: La Touko 28, 2016 22:59
- Paikkakunta: Hellsinki
- Viesti:
Re: Ihmettelyketju
V.A.G mark of luxury....... Ja muista omistamistani en mene edes mainostamaan...Tosin meikäläisen autohistoria on vähintäänkin värikäs ja aina ollut ns.enemmän tai vähemmän haukuttuja merkkejä ja ainoastaan yksi on aiheuttanut päänvaivaa enemmän kun muut.....Ja se ei ollut bmw,saab,mercedes,lada,wartgurg,opel,mitsubishi,Fiat,fso eikä myöskään Nissan. Voin sanoa että kokemusta on enemmän autoista kun monella ja niiden ongelmia kuunnellut. Ja todennut että ajotapa ja viritysaste ja huoltaminen on selkeästi eniten vaikuttava tekiä ns. paskoihin autoihin pois lukien noi v.a.g värkit....maanantai kappaleiden joita on viikossa aika monta kestämisen edistämiseen ei ole suoraa vaikutusta ajotavalla ja huollolla aina ne laukee......Ja kyllä olen myös korjannut ammatikseni niitäkin joten tiedän niistä edes jotain. Toki olen monessa muussa asiassa täysin tampio ja 6 vuotiaat juoksee ohi molemmin puolin monessa asiassa.
-MY:2001 OG9-3 aero stg1,5 By:Trollolotechnologies
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
-EX MY:1996 NGR900 By:Trollolotechnologies
-MY:Lucifer Og9-5 aero SW By:Trollolotechnologies
#7136
Re: Ihmettelyketju
Mikä vekotin se on Kribellä leviämässä?
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: Ihmettelyketju
Tuo motroniikka viitannee VAG:n DSG-laatikkoon?
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ihmettelyketju
E61 530dA taisi olla.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Ihmettelyketju
Kyllä tuo on Bayerilainen kulkine ZF:n laatikolla.anv kirjoitti:Tuo motroniikka viitannee VAG:n DSG-laatikkoon?
E61 530dA.
Motroniikka on siis oikea termi
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Re: Ihmettelyketju
Vai mekatroniikka?
Re: Ihmettelyketju
Koskee kutakuinkin kaikkia tikettitoimijoita. Ratkaistujen tikettien määrä ja tikettien ratkaisuaika ovat hyviä tehokkuusmittareita, joten pomot ja pavunlaskijat tykkää tuosta tyylistä. Asiakkaat ei, mutta etenkin heikon kilpailun aloilla on vähän haastavaa äänestää edes lompakolla. Hyvää asiakaspalvelua on vaikeampi mitata kuin tehokasta vittuilua.AZP kirjoitti:Homma tuli nyt DNA:n toimesta kuntoon, mutta vaatihan se hieman hammastenkiristystä ja kaksi tikettiä asiakaspalveluun. Eka tiketti kun suljettiin heti kun oli annettu nollan arvoinen palaute asiakkaalle tyyllin "hoida ite". DNA:lle on tullut tässä vuosien aikana enemmän tavaksi kuin poikkeukseksi sulkea asiakaspalvelun tikettejä siinä kohtaa kun asia on _heidän_ mielestään hoidettu, vaikka asiakas istuu edelleen sormi suussa.
Bemarin kanssa voi elää, kunhan muistaa lähteä siitä, että A) ei ole kuukautta ettei käyttöautoon tonnia menisi, B) marmoritiskillä käydessä ensimmäinen 200e on narikkamaksu, sen jälkeen puhutaan varsinaista kustannuksista.kribe kirjoitti:On se vaan niin perkeleen hyvä auto
T: n. 900 euron etukardaani kyydissä, asennusta odottamassa
Ja sitä ihmettelyä: miten pirussa tonnarin taka-ABS-anturit on saatu vuonna 1988 kiinni niin, että ne vuonna 2016 lähtevät ehjänä irti Ei nimittäin ollut mitään ongelmaa kummallakaan puolella. Miksei kaikkia ABS-antureita saada noin kiinni?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2869
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ihmettelyketju
Semmoista se on näiden kanssa. Mersuun on viimeisen vuoden aikana vaihdettu hammastanko, moottorituet, toinen alustan venttiiliyksiköistä ja viimeisimpänä alustan ja ohjaustehostuksen tandempumppu.kribe kirjoitti:On se vaan niin perkeleen hyvä auto
Tällä hetkellä jonossa on takapenkin ilmastoinnin paineputki ja toinen alustan venttiiliyksiköistä.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87