Tehokkain ajamasi auto?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 64
- Liittynyt: To Huhti 29, 2004 13:33
- Paikkakunta: vantaa
9-5 Aero Wagon -04, turbotourilla aikanaan. Olihan se eleetön peli, kiihtyvyyden huomaa nopeusmittarista.
Suorituskykyä oli kyllä enemmän honda vfr:ssä vaikkei sekään pärräksi mikään raketti ole, niin pitkän tauon ja nollakokemuksen isoista pyöristä jälkeen tuntui kyllä siltä että kyllä lähtee ja kädet venyy.
-Ville
Suorituskykyä oli kyllä enemmän honda vfr:ssä vaikkei sekään pärräksi mikään raketti ole, niin pitkän tauon ja nollakokemuksen isoista pyöristä jälkeen tuntui kyllä siltä että kyllä lähtee ja kädet venyy.
-Ville
Tehokkain
jossa kyydissä oli kaverin Dodge Charger 440 + remmiahdin. SCE:n tekemä kone 600+ hv. Kaamea peli. Itse ajoin kerran sillä mutta ilman ahdinta vanhan koneen aikana jossa oli 500 + kaakkia. Seuraava taitaa olla Ford Mustang Mach1 351 moottori... Sitten muutama muu jenkki
Texasissa
USA:ssa vaihdossa ollessani siirsin itseni ja muistaakseni 6 muuta vuoden -99 GT Mustangilla, 4.6l (260hv); manuaalilaatikolla liikkui ns. mukavasti. Omistajar oli sisäisesti muodokas pakkelimaalattu n. 20v.-vosu, jota seurueen saksalais-kaataja hoiteli. Seuraavaksi tehokkain olisi pitänyt olla se Lincoln Town Car vm. -77, mutta se oli aivan hirveässä kunnossa - ei tehoja kahden tonnin liikuttamiseen. Pari koeajoa Audi-quattroilla ja SS Aerolla.
Oma Aero taitaa olla tehokkain, jolla olen ajanut enemmän. Muskelijenkkiä pitäisi kyllä tämän elämän aika päästä kokeilemaan..
Oma Aero taitaa olla tehokkain, jolla olen ajanut enemmän. Muskelijenkkiä pitäisi kyllä tämän elämän aika päästä kokeilemaan..
kyllä oma ajokokemus jää omaan tonttuun. ja viritettyyn asuntoautoon (120hp-->161hp, kulkee 160 )
kyllä noillakin on ehtinyt tarpeeksi. ja en niin perusta koeajoille. joko ostetaan auto ja ajetaan sillä tai ei ajeta ollenkaan , koeajolla en käy jotta rahat säästyy (tietysti uutta autoa hankittaessa koeajetaan )
kyllä noillakin on ehtinyt tarpeeksi. ja en niin perusta koeajoille. joko ostetaan auto ja ajetaan sillä tai ei ajeta ollenkaan , koeajolla en käy jotta rahat säästyy (tietysti uutta autoa hankittaessa koeajetaan )
BMW 525iA Touring Executive
Se oli joku audin esittelyauto. Yksi kaveri on audilla joku markkinointipäällikkö tms ja pääsin ottamaan tuosta audista tyypit.
Ihan kivasti se liikahti. Ei mitään valittamista.
Ihan kivasti se liikahti. Ei mitään valittamista.
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Saab 9-5 Aero (230hv) tai Chevrolet Corvette 350TPI (???hv), molemmat automaatteja.
Kyydissä istunu G-miehen (Matin) Aerossa.
Kyydissä istunu G-miehen (Matin) Aerossa.
Viimeksi muokannut dimebak, Ma Helmi 21, 2005 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Tehokkain ajamani pirssi on kait oma tonttu...mutta tehokkain minkä kyydissä olen ollut muutamaan otteeseen on tutun Opel Kadett...tehoa 700-800 hepan väliltä ja kyllä poistui parhaimmillaan varttimaili taittui 10,17 ja 235km/h,auto oli vielä kaasareilla varustettuna ja kumeina takana pyöri 275 katurenkaat. Tuohon loppunopeuden rikkomiseen meni muilta katumiehiltä 8 vuotta...aikaa tuosta on jo 17 vuotta.