Niin tässä sitten ideoita puhelimen aut.vastaajan ojhelmoimiseksi:-)
*jos olet murtovaras, niin me ollaan kellarissa lataamassa haulikkoja ja emme pääsee nyt juuri puhelimeen, jos sä et ole, niin ollaan kotona ja odotettaan viestijäsi äänimerkin jälkeen...
*anteksi numero ei ole käytössä-kääntäkää puhelinta 90 astetta ja kokeilkaa uudestaan..
*haloo, mä olen kotona ja pelkään yhtä epämiellyttävää tyyppiä, jätä numerosi ja soitan takaisiin. Jos en soita, niin sä oletkin toi tyyppi..
*Morjens, mä olen kellarissa painaamassa lisää seteleitä, jos olette rahapulassa, tai tarvitte kokemuksia, niin jättäkää viesti äänimerkin jälkeen. Jos taas olette poliisista tai verovirastosta, niin unohtakaa tämä numero heti..
*ikkk... mulla on yhdessä kädessä olutpullo ja toisessa lasi, niin en voi nostaa luuria... kun mä taas olen selvinpäin ja satun muistamaan, miten tätä vastaaaja käsitellään, niin soitan takaisiin.. Teidän terveydeksi!
*Haloo luulitko että se olen minä... Melkoinen pettymys-ehkä olosi paranee, kun sanot jotain äänimerkin jälkeen.
nyt pitää käydä välillä poissa, jos palaan ja viitsin tulkata viron kielestä suomeksi, niin lisään pari vielä:-)