lasissa oli xx km/h?
Kawasaki ZX9R Ninja mittarilukema 300+, pakko oli koittaa kun väittivät tuota laitetta nopeaksi, muutaman sekunnin koitos normaalimaantiellä, toivottavasti rikos alkaa vanhentua.. Maha meni kuralle ku piti niin puristaa ettei putoa kyydistä!! Joskus kokeiltuna Volvo S80 T6 helposti n. 250, Omista autoista edellinen 9000 turbo 240, nykyinen 9000 CS 2.0 automaattivapari otti 190 kun piti heti ekana yönä kotimatkalla kokeilla... Ehkä muutama muukin vastaava hetkellinen järjenmenetys mutta nämä tuli ekana mieleen..
miten sait 190km/h lasiin vaparilla, koska itsellä on 2.0 lpt jolla en saanut kuin 190km/h lasiin vaikka oli turbo (tämä siis vakiona) ???100lassi kirjoitti:Kawasaki ZX9R Ninja mittarilukema 300+, pakko oli koittaa kun väittivät tuota laitetta nopeaksi, muutaman sekunnin koitos normaalimaantiellä, toivottavasti rikos alkaa vanhentua.. Maha meni kuralle ku piti niin puristaa ettei putoa kyydistä!! Joskus kokeiltuna Volvo S80 T6 helposti n. 250, Omista autoista edellinen 9000 turbo 240, nykyinen 9000 CS 2.0 automaattivapari otti 190 kun piti heti ekana yönä kotimatkalla kokeilla... Ehkä muutama muukin vastaava hetkellinen järjenmenetys mutta nämä tuli ekana mieleen..
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
-
- "Turbo"
- Viestit: 239
- Liittynyt: La Touko 08, 2004 17:37
- Paikkakunta: Helsinki
181 ja puoli suurinpiirtein 400 000 ajetulla vakio 8v-900 iivarilla (paitsi että oli peltipakosarja) - hyvin hetkellisesti, koska sitten piti päästää kaasu ylös kun alkoi pelottaa
Famous last words...famus sista ord
eX: 900 -86, 900i -87, 90 -84, 900 -89, 900 16v 2.1 -92
Nyt: 9-3, -99
Jäsennumero 4687
eX: 900 -86, 900i -87, 90 -84, 900 -89, 900 16v 2.1 -92
Nyt: 9-3, -99
Jäsennumero 4687
-
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Hui, moon ollu moisen laitteen kyydissä ihan omalla koneella, tosin todellinen nopeus lähempänä 170 km/h, hurjalta tuntui silti. Kuitenkaan uunolla kun päästelin 200 niin tuntunut edes pahalta, liene hyvällä alustalla jotain sanaa.Saabikas kirjoitti:kaikkein hirvein Fiat 127 180km/h hinattuna:)
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Tusinaseiska ei ole mikään hirvityksenkauhistus, jos kyseessä on 1050 Sport tahikka rivakampi versio(tai rakennettu). Tuo edellämainitsemani lukema tusinaseiskalla oli siis minun silloisen saabin mittarin mukaan kun isukki käski 900EMS:iä alamäkeen ja minä roikuin äitimuorin piristetyllä fiiulla puskurissa.900turbo3d kirjoitti:Hui, moon ollu moisen laitteen kyydissä ihan omalla koneella, tosin todellinen nopeus lähempänä 170 km/h, hurjalta tuntui silti. Kuitenkaan uunolla kun päästelin 200 niin tuntunut edes pahalta, liene hyvällä alustalla jotain sanaa.Saabikas kirjoitti:kaikkein hirvein Fiat 127 180km/h hinattuna:)
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Joskus teininä tuli eräänä kesäiltana kokeiltua kummisedän -88 626:sta. 190:n (tod. ehkä 170...) jälkeen aloin himmailla kun parin mutkan jälkeen oli tarkoitus kääntyä huoltoasemalle. Huoltiksen kohdalla oli kuitenkin poliisisetä viittelöimässä luokseen... kalsareista tuli samantien entiset, mutta hulluntuurilla kyse olikin vain rutiinipuhallutuksesta...
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
Mittarinopeuksia:
E34 M5:lla 3.6 - 270km/h ja viisarin yli sain menemään (todellista varmaan se 250km/h)
Entisellä Omega 3000 24V 262km/h.
Ja sitten kaikista hurjin:
Corsa Swing,märkä asfaltti,70km/h ja 360 asteen käännös suoralla tiellä ja risteyksestä vasemmalle samalla heittelyllä.
Meinasi oikeasti tulla kurat housuun...
E34 M5:lla 3.6 - 270km/h ja viisarin yli sain menemään (todellista varmaan se 250km/h)
Entisellä Omega 3000 24V 262km/h.
Ja sitten kaikista hurjin:
Corsa Swing,märkä asfaltti,70km/h ja 360 asteen käännös suoralla tiellä ja risteyksestä vasemmalle samalla heittelyllä.
Meinasi oikeasti tulla kurat housuun...
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Nojuu, toi kyseinen yksilö oli varustettuna itselevitetyillä peltivanteilla, jokka tuossa vauhdissa alkoivat haittaamaan jo ajo-ominaisuuksia, siitä moinen hirvitys. Tosin oli kyllä ihan rakenneltu ja kunnollisilla vanteilla varmaan ihan hyväkin ajaa. Konehuonekkin oli muokattu niin, että siellä lepäsi ritmon 1,5 kone.Myrkky kirjoitti:Tusinaseiska ei ole mikään hirvityksenkauhistus, jos kyseessä on 1050 Sport tahikka rivakampi versio(tai rakennettu). Tuo edellämainitsemani lukema tusinaseiskalla oli siis minun silloisen saabin mittarin mukaan kun isukki käski 900EMS:iä alamäkeen ja minä roikuin äitimuorin piristetyllä fiiulla puskurissa.
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S