Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
Tuossa sentään oikea ensimmäinen numero hintalapussa. XWD:stä hyvässä kunnossa ja kunnon varusteilla voisi jotain tuollaista pienen tinkauksen jälkeen maksaakin. Vaikka onhan Nettiautossa tällainenkin XWD tarjolla:
Täyttääkö tuo auto museoautovaatimukset vielä tuon taksituunailun jäljiltä? Mietin myös että onko Mersun värivalikoimaan oikeasti kuulunut tipunkeltainen, mutta kai se sitten on?
Täyttääkö tuo auto museoautovaatimukset vielä tuon taksituunailun jäljiltä? Mietin myös että onko Mersun värivalikoimaan oikeasti kuulunut tipunkeltainen, mutta kai se sitten on?
eihän museoauto sitä vaadi, että se on semmosessa kunnossa mitä tehtaalta lähtiessään...
jos on sillon joskus tommoseks muutettu ja on sen ajan mukanen...
saahan sitä nytki tehdä esim. 2värikuupan ja senkin saa museoon vaikkei semmosiakaan tehtaalta ole koskaan tullut. (eiköst täältäkin foorumilta semmonen projekti löytyne? se tosin meni jotenkin poikkeuksena, jossen väärin muista)
Ruotsissa noiden hinnat on 7000 eurosta n. 11000 euroon, veroja tulee päälle n. 2000-2500 euroa.
Jos hakemiskulut ovat vaikkapa 1000 euroa sisältäen kaiken rekisteröinnin yms, niin hieman jää ilmaa tuohon Suomi-autoon
Tossa on kyllä kieltämättä melkoisesti hintaa, mutta veroja menee kyllä reippaasti enemmän kuin tuo 2500€ tuodessa.
Vuosimallin 2009 autosta nelivedolla ja automaattiana 263g/km päästöllä menee veroja noin 5500€.
Näköjään muistissa oli etuvetoisen verot, mutta on tuolla tullin verotuspäätöksissä tältä vuodelta 188 tkm ajetusta 2.8 4WD farkku ja 3800 euroa verot. 212 tkm ajetusta 3300. Sedan 220 tkm 3000 euroa, nämä kaikki kylläkin MY08:eja.
Saab 9-3 SC 1.8tBioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
lentäväsaabisti kirjoitti:
Näköjään muistissa oli etuvetoisen verot, mutta on tuolla tullin verotuspäätöksissä tältä vuodelta 188 tkm ajetusta 2.8 4WD farkku ja 3800 euroa verot. 212 tkm ajetusta 3300. Sedan 220 tkm 3000 euroa, nämä kaikki kylläkin MY08:eja.
Tuo 220tkm ajettu on mun X Tuon saman verotusarvon laskin melko tarkasti Tullin Mahti-järjestelmän ja Belcar.fi:n laskurin kautta. Kannattaa hyödyntää noita, jos on tuomassa autoa. Osuu arviot +/-200 euron tarkkuudella kohdalleen.
-09 mallilla ei kyllä selviä 2500 euron veroilla ellei ole 300tkm rullattu.
Viimeisestä kuvasta: 15.6.15 huollettu, 60776km. Nyt 1.1.2018 ilmoitetaan että mittarissa 64000. Reilu 3200km ajettu 2,5 vuoden aikana Dieselillä.. erittäin uskottavaa
No mutta kyllähän siinä menee oma aikansa, kun ensin itä-Euroopan pojat hakee hylsyn Saksasta ja kolarikorjaa sen mahdollisimman vähillä osilla ja monien vaiheiden jälkeen se päättyy Suomeen. No ei vaiskaan, ei maalata piruja seinille. Voihan olla, että tällä on 2015 jälkeen Hannoverilainen rouva vienyt virsikirjaa sunnuntaisin kirkkoon..
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00