Bongasin moottoritiellä aura-auton, jolla oli aura maassa eikä pelkkää suolasirotinta perseessä. Varmaan tarpeeksi vähän loskaa ettei auraaminen näy liikaa kulutuksessa...
Klunssi kirjoitti:Qashqai
...tunnetaan myös nimellä Kumkvat
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
^Mä kanssa tuossa yksi päivä näin siistin shampanjanvärisen BX Millésimen, ja mietin että onpas aikaa siitä kun viimeksi on nähnyt BX:n liikenteessä. Vielä tuossa viitisen vuotta sitten niitä pyöri liikennevirrassa ihan kohtuullisesti.
Sukulaisillani oli aikoinaan sitikoita melkein yhtä paljon kuin Saabejakin, ja nimenomaan BX:ää eri muodoissaan oli aikojen kuluessa ehkä jopa enemmän kuin muita malleja (2CV, GS, Visa, AX, C2, C3, Xantia, Berlingo) yhteensä. Mieliinpainuvin BX-muisto on kun enon uudenkarhean BX GT:n käydessä hetken pihalla tyhjäkäyntiä konepellin alla syttyi joku pieni palo, ja konepelti suli siihen kuin juustoviipale kuuman paahtoleivän päälle (sehän oli BX:ssä muovia). Satuin pikkupoikana paikan päälle todistamaan tapahtumaa. En muista tuliko takuuna uusi BX tilalle, luultavasti.
Pikkasen noloa mainosta Jonkun mielestä kannattaa ajella tolkullisesti jos on firman teipit kyljessä. Ittelle ihan sama, kunhan ette ketään liikenteessä tapa.
"Pohjoisesplanadia kaavaillaan myös osaksi kävelykeskustaa. Nyt osa risteyksistä on jopa vaarallisia, kun kadulla kävelijät eivät huomaa liikennevaloja."
Noudattamattomuuteen liittyessä ohessa faktana mainittu, liekö kukaan miettinyt esimerkiksi valo-opasteiden parantamista?
...tai jotain niinkin radikaalia, kuin liikenteenvalvontaa? Olis kai se kamalaa, jos olis mekaanisten lisäksi biologisia poliiseja, jotka voisi valvoa jotain muutakin kuin malmikasojen ylinopeuksia.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Mutta olihan se jo vuosia sitten, kun liikennepollarinassuna profiloitunut D.P. kertoi radiossa, että punaisia päin käveleviä on niin paljon, ettei niitä voi valvoa...
Aiempaan liittyen, ajelin kotva sitten pari kilsaa karhun perässä. Olipa kiva tienpinta, kun justaan lanattu asiallisesti. Terät on vissiin noissa vähän kehittyneet, ei ollut sellaista rouhepintaa kuin joskus on karhun jäljiltä tullut koettua.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Luulin ajoittain taantuneeni lapsuuden asteelle; ysitiellä tuli ensin vastaan Volvo 244 74-77 eli pyöreillä etuvaloilla, ja heti tuntumassa 99, jota en huomannut tarkastella tarkemmin kun Volvo vei kaiken kapasiteetin, itsellä kun oli samantapainen -74 242 joskus. Pari nykyautoa väliin ja sitten C-Kadetti. Yleisiä autoja 70-80 lukujen vaihteesta, mutta nykyään aika harvinaisia pelejä, varsinkin talvella ja samaan aikaan. Kunnosta ei nyt vastaantulevista kerinnyt näkemään, muttei nyt mitään ruosteläjöjä kuitenkaan.
Liekö johonkin tapahtumaan olleet menossa?
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Jumpy l2h1 2.0Hdi -07 (vaihdetaan leveämpään pakuun)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)