Tämä kuuluisi ennemmin johonkin "mitä opit tänään, mitä et tiennyt ettet osannut". Opin nääs irrottamaan ja kiinnittämään 12-napasen peräkärrytökkelin. Saabissa oli mulle tullessaan rasiassa kiinni muuntaja 12->7-napainen, ja se on saanut siinä olla kun kaikki vetämäni kärryt on olleet 7-napaisella töpselillä. Mutsi hankki viime syksynä 12-napasella töpselimlä varustetun ison jarrukärryn, jota kertaalleen keväällä Saabilla siirsin korttelin verran, mutta tänään ekaa kertaa oikeasti vedin.
Keväällä jäi töpselin kiinnitys autoon tekemättä, koska "adapteri on jumissa" eli en saanut sitä vetämällä irti auton pistorasiasta. Tänään revin sitä taas hetken apinain voimilla, kunnes huomasin kärryn irti olevassa töpselissä epäilyttävän näköiset urat, jotka antoivat vinkkiä siitä, että 12-napaista pitää kääntää samalla kun sen avaa tai kiinnittää.
Ja katso: ei ollut adapteri jumissa, vaan saabistilla väärät olettamat irrotus/kiinnitysmetodista
