Onko muita naisia täällä...

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
YuZzI
"Hirsch"
Viestit: 859
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 21:07

Viesti Kirjoittaja YuZzI »

Munki äippä ajelee 9000 2.0t -98:lla
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

ööh nyt te ette oikeen tajunneet, tämä keskustelupolku oli naisia varten. Näyttää olevan ukot villinä :lol:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

potkuhousu kirjoitti:ööh nyt te ette oikeen tajunneet, tämä keskustelupolku oli naisia varten. Näyttää olevan ukot villinä :lol:
Nou Hätä: Saabit kunnossa ja Ukot terveitä :lol: :lol: :lol:
tota ne Naiset saa aikasexi :oops:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
ex-volkkaristi
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 11:12
Paikkakunta: Kaarina

Minä ainakin olen naispuolinen saabisti.

Viesti Kirjoittaja ex-volkkaristi »

Miestä välillä huvittaa, kun olen paljon innokkaampi autoasioissa kuin mies, vaikka hänkin on kovasti innostunut autoista, tai voiko Opelia autoksi sanoa... Mies on onnellisimmillaan 1.1 litrasen -70 vuosimallisen kadetin ratissa, minulla taas hymy on leveimmillään oman 9000:n ohjaimissa.

Olen melko tuore saabisti, kun olimme viime vuoden puolella vaihtamassa autoa, kuvittelin pysyväni tiukasti volkkaristina, mutta "erehdyin" sitten yhden 9000:n rattiin, ja sellainenhan se sitten piti saada. Ja kyllä täytyy sanoa, että ei tiedä ajamisen ihanuudesta mitään, ennen kuin on saabilla ajanut :D

Kirjoittelemaan en juuri ehdi, kun työtkin pitää mukamas tehdä, mutta miltei joka päivä tulee sivuilla käytyä (mukamas sähköpostit pitää tarkastaa...).

Autoja olen kyllä mieheni kanssa aina rempannut, mutta kyllä tuo saabin konehuone alkaa olee niin kovin erinäköistä, kuin mitä olen tottunut työkaluilla lähestymään (pappa-mopot, vm -66-79 autot), että jätän pääasiassa taitavimmille.

Mutta, naiset: ilmoittautukaa! Tuntuu olevan kovin harvinaista tyyppiä sellaiset naiset, jotka yleensä tietää, minkä merkkisellä autolla ajaa, saatikka olisivat niin kiinnostuneita, että kävisivät oikein surffailemassa autosivustoilla...
Olin vannoutunut volkkaristi, kunnes ajoin yhtä 9000:sta...
Mari
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 11:36
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mari »

Nyt ainakin on yksi nainen lisää. Tuli nimittäin juuri liityttyä, kun kuulin, että lisää naisia kaivataan joukkoon. :D

Itse olen vasta vähän aikaa sitten kortin saanut neitokainen, ja kas kummaa ensimmäinen ajokki on ollut saabisti-avokin Saab 900. Ei voi muuta sanoa, kuin että hyvin on saabi kulkenut eikä sillä jää jalkoihin. :lol:
automatic
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: Ke Marras 24, 2004 10:16
Paikkakunta: Kaarina

Viesti Kirjoittaja automatic »

Täältä löytyy yksi naispuolinen Saabin onnellinen omistaja :D , jo 9:ttä vuotta. Eka oli 900i -87, nyt 900i 16v -93, automaatteja tietysti molemmat.
Osaan lisätä bensaa, öljyjä, ym. muita nesteitä, vaihtaa lamppuja, sulakkeita, siinäpä ne taidot taisi olla - auton suhteen. Pesen autoni itse ja vahaan pari kertaa vuodessa.

Saab on mahtava auto tiloiltaan mm. matkoilla naiselle, jolle ei riitä vain käsilaukku matkatavaraksi :lol: . Juuri hiihtolomaviikolla mukaan mahtui niin sukset kuin rattikelkkakin.
Ja ennenkaikkea turvallinen - vanhanakin.
Potkijaisiin en ole vielä uskaltautunut, vaikkei matkaa lähimpään ole kuin 6 km.
Mukavaa ja turvallista kevättä kaikille saabisteille.
SAABMikko
"Turbo"
Viestit: 229
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 12:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja SAABMikko »

Äitimuori katseli n. 5 vuotta sitten ensimmäistä omaa uutta autoa. Isän kanssa varovasti ehdotettiin Saabia, mutta vastaus oli tyly: "Ei varmasti!!... siinä on ruma perä..." :roll:
Siinä kun autokauppoja kierreltiin, niin saatiin kuin saatiinkin mamma taivuteltua Aineelle tähän tyyliin: "No käydään edes huvin vuoksi katsomassa... eihän se mitään maksa." 8)
No niinhän siinä kävi että tilaus tehtiin ja kun viime syksynä oli aika katsella uudempaa oli äidin tuomio jälleen tyly: "Minähän en aja muulla kuin Saabilla!" 8) 8)
vanha
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vanha »

Jep, mut jo tuolla kavallettiinkin. Nainen oon ja naisena pysyn :wink:

Yleensä mun kommentit on varsin blondimaisia, mutta kokemusta onkin tuolta vanhanaikaisista värkeistä enempi.... Näistä nykyautoista ei tiedä muuta ku, että tietokone kertoo kaiken siitä lähtien ku pissapoika on tyhjä.... :roll:
Autoton, velaton, estoton ;o)
#1876
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

potkuhousu kirjoitti:ööh nyt te ette oikeen tajunneet, tämä keskustelupolku oli naisia varten. Näyttää olevan ukot villinä :lol:
Et ole tainnut huomata kolmiyhteyttä:
nainen + tykkää Saabeista + osaa käyttää internetiä
---------> Yritähän pitää miehet tältä topicilta ulkona :lol: :lol: :lol:
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
meeri
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 20:36
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja meeri »

Minäkin olen "saabbivaimona" seuraillut palstaa aika paljon...mielenkiinnosta. Nyt sain "oman" saabin, vaikka osaomistus onkin ollut jo jonkin aikaa 96:sta. Potkiaisissa olen ollut kerran ja vähitellen oppinut vaikka mitä! Yhdet talvipäivät ja kesäpäivät olen myös käynyt. Mukavaa toimintaa ja tosiaan "sairaus" kasvaa. Kyllä se vaan on mukava istua saabin ratissa ja nauttia työmatkasta. :)
-Saab 900 SE 2,5 V6-

"Minulla on kädet, jos niitä pyöritän alkaa myrsky."
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

ihan vaan pikkasen kurkkaan tännekin, tiedänpä missä mennään 8)
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
99 GL
"Hölösuu"
Viestit: 2955
Liittynyt: La Touko 22, 2004 13:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

pitihän se minunki vähän katsoa mitä täällä tapahtuu :P
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1668
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Hitto tämä meinikihän on kohta kuin suomen armeijassa, ensin oli miehet ja nyt on naiset ja miehet :lol: :lol: :lol:
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

9000cst kirjoitti:Hitto tämä meinikihän on kohta kuin suomen armeijassa, ensin oli miehet ja nyt on naiset ja miehet :lol: :lol: :lol:
Jep, mut meno sikäli entistä, että miehet wonkaa naisia ja oikein hyvän tuurin ollessa muutakin.. ;)
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
vanha
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vanha »

Myrkky kirjoitti:Jep, mut meno sikäli entistä, että miehet wonkaa naisia ja oikein hyvän tuurin ollessa muutakin.. ;)
Joopa, mutta se vonkaaminenkin jää vähemmälle kun tekee kestotilauksen. Toi irtonumeroiden hankkiminen käy vanhemmiten maksan päälle. M.O.T. (Ja taas kerran on todettava, että toimii molemminpäin. Pojat vois katsoo joskus peiliin ja todeta, että ihminenhän se sieltäkin takaisin vahtaa). Nimim. Ei-feministi-naisasianainen.
Autoton, velaton, estoton ;o)
#1876
Vastaa Viestiin