Onko muita naisia täällä...

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
vanha
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vanha »

Myrkky kirjoitti:Jep, mut meno sikäli entistä, että miehet wonkaa naisia ja oikein hyvän tuurin ollessa muutakin.. ;)
Joopa, mutta se vonkaaminenkin jää vähemmälle kun tekee kestotilauksen. Toi irtonumeroiden hankkiminen käy vanhemmiten maksan päälle. M.O.T. (Ja taas kerran on todettava, että toimii molemminpäin. Pojat vois katsoo joskus peiliin ja todeta, että ihminenhän se sieltäkin takaisin vahtaa). Nimim. Ei-feministi-naisasianainen.
Autoton, velaton, estoton ;o)
#1876
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

93t sport kirjoitti:On niitä, ainakin...

- tevisu (ehkä neiti eikä nainen) :lol:

Muut jatkakoon :D
Jaaha, vai sellaista kuittia tällä kertaa.... :twisted: :twisted:
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

vanha kirjoitti:Joopa, mutta se vonkaaminenkin jää vähemmälle kun tekee kestotilauksen. Toi irtonumeroiden hankkiminen käy vanhemmiten maksan päälle. M.O.T. (Ja taas kerran on todettava, että toimii molemminpäin. Pojat vois katsoo joskus peiliin ja todeta, että ihminenhän se sieltäkin takaisin vahtaa). Nimim. Ei-feministi-naisasianainen.
Heps, mulle kyllä kelpais tuollanen kestotilauskin :lol: On vaan käynyt pariin otteeseen niin, että tilaus vaan loppui, vaikka olin maksanu laskun ennakkoon... onneksi Saabisti tulee muutaman kerran vuodessa :D Irtonumeroita ei ole tapana harrastaa :lol:

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

tevisu kirjoitti:
93t sport kirjoitti:On niitä, ainakin...

- tevisu (ehkä neiti eikä nainen) :lol:

Muut jatkakoon :D
Jaaha, vai sellaista kuittia tällä kertaa.... :twisted: :twisted:
Hä, siis mitä kuittia?? :roll:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Saabbimisu
"Kaasari"
Viestit: 22
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 16:39
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Saabbimisu »

Täältä liittyi yksi nainen mukaan foorumin jutusteluihin..Olen seuraillut näitä palstoja päivittäin parin kuukauden ajan,mutta vasta nyt rekisteröidyin itse käyttäjäksi.Tämän huushollin autotallissa on tällä hetkellä -87 og900 T16 Aero ja eipä ole meikäläisellä mitään valitettavaa kyseisestä autosta.Ja jos/kun jotakin vikaa ilmenee niin avopuolisko saa hoitaa kyseisen asian..minä vain nautin saabin ajettavuudesta,tehoista ja näöstä! :wink:
"Turvallista matkaa."
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Saabbimisu kirjoitti:Ja jos/kun jotakin vikaa ilmenee niin avopuolisko saa hoitaa kyseisen asian..minä vain nautin saabin ajettavuudesta,tehoista ja näöstä! :wink:
Kyllä käy katteeks ;)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Mrs Saab
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Onko muita naisia täällä

Viesti Kirjoittaja Mrs Saab »

Heippa,
Olen lukenut sivuja lähes päivittäin jo vuoden ajan ja saanut paljon hyviä vinkkejä, kiitos kaikille !
Usein on tullut mieleen rekisteröityä myös keskustelijaksi. Ja nyt tämä hieno keskustelun ( mimmiliigan ) avaus sai sen aikaan !
Omaa Saabisti historiaani: Isällä oli aina Saab...
Ensimmäinen oma 96 tuli heti kun oli ajokortti käytössä ( muutama päivä 18v:n jälkeen ), sitten toinen 96, sen jälkeen hairahdus muihin merkkeihin. Nyt 99 vm 84 hieno, joka on seisonnassa ja säästän sitä tyttärelleni, kunnes hän saa kortin ( saabismin pakkoperiyttämistä ) ja ajossa 9000i vm 88.
9000 CSE - 94
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4958
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Nyt on näköjään tullut Saabisti naisille oma alua, johon ei miehillä ole pääsyä...
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Vastaa Viestiin