Uutta asfalttia tuli tänään muutama sata metriä juuri siihen, missä meidän perheen autoilla useimmin ajetaan ja lisää on vielä luvassa tämän kesän aikana. Mahtava tunne, kun vuosien kuoppien väistelyn jälkeen sai ajaa tien suuntaisesti ilman kuopanväistökiemuroita.
#3657
Mazda 2 -19 ( KA ), Nissan Qashqai 2.0 -13 ( KA ) ja Volvo S60 T5 -03 ( KA )
Emännän Mazda kutoseen leiman taas vuodeksi. Taka-ja etujarrupalat piti vaihtaa, muuten kunnossa.
Siinä autossa kannattaa kerran vuuessa rasvailla jarrutapit ja palat irrotella ja rasvailla. Myös satulan männän ja kumin väliin jarrurasvaa. Ja jarrunesteet ajantasalla. Välttyy isoilta ongelmilta. Ei muuten vaa töissä aikapaljo korjattu juuri Mazda 6:sta ja samaa vikaa on myös corollissa ja avensikseissa.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Emännän Mazda kutoseen leiman taas vuodeksi. Taka-ja etujarrupalat piti vaihtaa, muuten kunnossa.
Siinä autossa kannattaa kerran vuuessa rasvailla jarrutapit ja palat irrotella ja rasvailla. Myös satulan männän ja kumin väliin jarrurasvaa. Ja jarrunesteet ajantasalla. Välttyy isoilta ongelmilta. Ei muuten vaa töissä aikapaljo korjattu juuri Mazda 6:sta ja samaa vikaa on myös corollissa ja avensikseissa.
Noin sen teinkin, mutta ehkä vaan joka toinen vuosi, alkuperäiset palat ja ajettu 135tkm, sama koskee tuota omaa Daciaa etupäässä, takana rummut.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Punanen satku sai vuodeksi ajoaikaa. Oli parivuotta väliä leimalla. Kyllä se nyt on oudon näkönen kun uudet etujoiset madallusjousten tilalle laitoin ja renkaat on uudet 185/55r15, jää senverra ilmatilaa kaaren ja renkaa väliin, että jo mietin laskusarjaa ruuvata paikalleen
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Emännän Mazda kutoseen leiman taas vuodeksi. Taka-ja etujarrupalat piti vaihtaa, muuten kunnossa.
Siinä autossa kannattaa kerran vuuessa rasvailla jarrutapit ja palat irrotella ja rasvailla. Myös satulan männän ja kumin väliin jarrurasvaa. Ja jarrunesteet ajantasalla. Välttyy isoilta ongelmilta. Ei muuten vaa töissä aikapaljo korjattu juuri Mazda 6:sta ja samaa vikaa on myös corollissa ja avensikseissa.
Noin sen teinkin, mutta ehkä vaan joka toinen vuosi, alkuperäiset palat ja ajettu 135tkm, sama koskee tuota omaa Daciaa etupäässä, takana rummut.
Juu hyvä, on senverran kokemuksia mitenkä hakataan umpiruostunut satulatappi pois rungosta, että saa vaihdettua palat, tapit ja samalla vaikka satulan. Mielellää valistaa, että ei tarviis muitten tehä samanlaista. Kyllä se saabissaki menee jos ei rasvaile aika ajoin, auto kun auto
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07