laajakaistan vertailut?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

laajakaistan vertailut?

Viesti Kirjoittaja lucaf »

tässähän näitä on, mutta minkä valitsisi?
http://www.vertaa.fi/p/laajakaista.html

vaikea vertailla hintoja, kun eri tarjoajilla on eri lisukkeita mukana. kenellä on parhaat "herkut"?

mua kiinnostais toi keltaisen pörssin palvelu sivutuotteena, mutta sen saa soneralla ainakin vasta megan laajakaistan mukana, onko tota kepö juttua muilla palveluntarjoajilla?

http://www.sonera.fi/artikkeli2/0,3400, ... 64,00.html

nimimerkillä "lankaliittymän +20 euron puhelinlaskuihin kypsähtänyt"
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1477
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Re: laajakaistan vertailut?

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

lucaf kirjoitti:mua kiinnostais toi keltaisen pörssin palvelu sivutuotteena, mutta sen saa soneralla ainakin vasta megan laajakaistan mukana, onko tota kepö juttua muilla palveluntarjoajilla?
No ei tosta keltaisen pörssin palvelusta oo enää mitään hyötyä, kun mulla ei ainakaan näy ne hinnat vaikka meen tuolta soneran kautta sinne katseleen ilmoituksia. Niin ja mulla on meganen liittymä..
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Re: laajakaistan vertailut?

Viesti Kirjoittaja Hallu »

hakuba2 kirjoitti:
lucaf kirjoitti:mua kiinnostais toi keltaisen pörssin palvelu sivutuotteena, mutta sen saa soneralla ainakin vasta megan laajakaistan mukana, onko tota kepö juttua muilla palveluntarjoajilla?
No ei tosta keltaisen pörssin palvelusta oo enää mitään hyötyä, kun mulla ei ainakaan näy ne hinnat vaikka meen tuolta soneran kautta sinne katseleen ilmoituksia. Niin ja mulla on meganen liittymä..
Se kyllä taas johtuu sun selaimen asetuksista.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Re: laajakaistan vertailut?

Viesti Kirjoittaja Jussi »

hakuba2 kirjoitti:No ei tosta keltaisen pörssin palvelusta oo enää mitään hyötyä, kun mulla ei ainakaan näy ne hinnat vaikka meen tuolta soneran kautta sinne katseleen ilmoituksia. Niin ja mulla on meganen liittymä..
Katso soneran sivuilta mitä selaimen asetuksille pitää tehdä että kepö toimisi. Muistaakseni liittyy cookieiden hyväksymiseen toi juttu.

Niin, soneran 2 meganen ja kepö toimii ihan hyvin.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1477
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Ahaa.Pitääpä käydä katteleen noi asetukset kuntoon.. Oli mulla kuukauden toi kaks meganenkin, mutta ei toiminut senkään kanssa. Joten vika lienee noissa asetuksissa..
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
KKuisma
"Saabisti"
Viestit: 256
Liittynyt: Pe Loka 10, 2003 20:34
Paikkakunta: Saarijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KKuisma »

Mulla toimii kans Sonera hyvin ja pörssikin löytyy 512/512 nopeudella... nopeus pitäis tosin nousta tässä kuussa megaseen.
Kimmo #1373
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

kannattaa ottaa sen liittymä minkä alueella on, nimittäin jos olet esim. soneran alueella ja sulla on elisan liittymä, niin kun vikaa tulee, niin sonera tahallaa pitkittää vian korjausta per%&#le :evil:


Ei kai niillä muuta väliä ole...
bluewolf
"Turbo"
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 19:49
Paikkakunta: Susirajalta

Re: laajakaistan vertailut?

Viesti Kirjoittaja bluewolf »

Jussi kirjoitti: Katso soneran sivuilta mitä selaimen asetuksille pitää tehdä että kepö toimisi. Muistaakseni liittyy cookieiden hyväksymiseen toi juttu.

Niin, soneran 2 meganen ja kepö toimii ihan hyvin.
Testailin asetuksia enkä näe ilmoituksia kokonaan. Ne vain kyselee lukuajan ostamista ennenkuin yhteystiedot ja hinnat näkyvät :?: Liittymänä megan soneralainen.
*Saabismi on sairautta....sanovat ne jotka eivät koskaan kykene omistamaan sitä :lol: *

-1797-
Jooke
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Marras 24, 2004 22:13
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jooke »

Mulla toimi vaihtelevalla menestyksellä yleensä joutu koittaa pari kertaa mennä sieltä klubista niille k.p. sivuille et alko hinnat näkymään. Sitten se saatto yhtä-äkkiä taas seota ja pyyteleen lukuaikaa... ja eiku uudestaan klubista kelt.pörssiin

ASETUKSET
Jos käytät exploreria...
kun olet soneraplazan klubissa valmiina klikkaamaan kelt.pörssin kuvaajaa niin siinä vaiheessa viimeistään ennen ku klikkailet
vaiha asetukset -->
tools -->
internet options -->
privacy välilehti -->
advanced -->
ruksit kohtiin override automatic...... ja always allow session cookies.
-------> JA samma på finska.

Oopperalla ei ilmenny juurikaan ongelmia :wink:
http://www.opera.com/download/

Firefoxia en ole k.o hommaan kokeillu

nii ja jos et jostain syystä ole vielä rekisteröityny tuol http://www.soneraplaza.fi (tarkemmin https://www2.soneraplaza.fi/omatpalvelut/index) sivustolla niin se pitää tehä ensin, et pääset sinne kirjautumaan sisään.Siihen tarttee jonkun käyttäjätunnuksen ja salasanan joka tullu postissa tai liittymän oton yhteydessä.
Nykyään kilpailevan liittymäntarjoajan asiakas, kun tarjosivat modeemin ilmatteeksi, kyl houkuttelis tietty toi k.p
:wink:
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Re: laajakaistan vertailut?

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

lucaf kirjoitti:
nimimerkillä "lankaliittymän +20 euron puhelinlaskuihin kypsähtänyt"
:lol: Juu mulla oli viimeinen puhelinlasku jotain 260€, joten tuli laitettua luonnollisesti silloin 256/256 adsl ja täällä oli ainoa palvelun tarjoaja $onera siihen aikaan. Sittemmin tuli käyttöön sikahintainen 512/512 ja palvelun tarjosi yhä Sonera. 2004 sai Sonera ensimmäisen kilpailijan täällä puutteenperällä ja yhteyden tarjoaja vaihtui välittömästi Elisaan jonka tarjoama 2M/512 yhteys pesi haluttavuudellaan 10-0 soneran.

Molemmat kyllä toimivat ihan hyvin, mutta kummankaan asiakaspalveluun en halua soittaa koska on liian ruuhkaista ja saatava apu surkeaa.
Holmes
"Viggen"
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Syys 07, 2004 09:01
Paikkakunta: Mustasaari

Viesti Kirjoittaja Holmes »

2/512 Sonera ja väitän että toimii ainaki vaasassa paremmin kuin Elisan liittymät. Vaasan Läänin Puhelimen tarjoamaan Netikka Liittymään ei kannata kepilläkään koskea.
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2715
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Holmes kirjoitti:2/512 Sonera ja väitän että toimii ainaki vaasassa paremmin kuin Elisan liittymät. Vaasan Läänin Puhelimen tarjoamaan Netikka Liittymään ei kannata kepilläkään koskea.
Mua on alkanu ihan tosissaan v*tuttamaan toi VLP:n toiminta. Soneralta tilasin netin, mutta VLP joutuu tekemään kytkennät.
Tilasin liittymän viikon 2 alussa, luvattiin avata viikon 6 alussa. Nyt ollaan menossa viikolla 11(?) ja ei näy eikä kuulu liittymää. Joka kerta kun soittaa, niin vastaus on: "joo kyl me ens viikolla..." :evil: :evil:

Koht lähen kirveen kaa hoitaa asiaa 8)
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Vastaa Viestiin