On aika ehjän näköinen, ei ole raavittu kojelaudan nappuloiden pintaakaan puhki kuten tavallisesti. Toi hinta taitaa olla ihan normaalia tasoa, automaattivaihteisto kun laskee arvoa useamman tonnin, tai ainakin karkoittaa ostajat hyvin tehokkaasti.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Eikös nämä 04-05:set Aerot luulis olevan aika haluttuja?
Seuraillut näitä välillä, niin aika vikkelään aerot ostetaan pois kuleksimasta liikkeistä.
Tämä sen sijaan pysynyt myynnissä aika kauankin. Sen verran lähellä myynnissä, että kai se pitää käydä koeajamassa ja ihmettelemässä, miksi kukaan ei osta sitä.
Nyt: Toyota Camry Hybrid -21
Entiset: SAAB 9-5 Aero Sedan -02, Saab 900 Cabriolet Aero T16S -93, Saab 900 Turbo Aero -88, Saab 900S -90, Saab 900c -89, Saab 9000i -85
Ei sähköjakkaroita, eikä tuuletustakaan penkeissä, AS2-audio..
Ja sitten taas on ruksittu ns. luksusvaruste, eli Xenonit, jotka on og-femman kohdalla piiiitkä miinus paskojen sähköjen vuoksi. -> https://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=133766
On aika ehjän näköinen, ei ole raavittu kojelaudan nappuloiden pintaakaan puhki kuten tavallisesti. Toi hinta taitaa olla ihan normaalia tasoa, automaattivaihteisto kun laskee arvoa useamman tonnin, tai ainakin karkoittaa ostajat hyvin tehokkaasti.
Mikä näissä automaateissa niin vierastuttaa ostajia?
On aika ehjän näköinen, ei ole raavittu kojelaudan nappuloiden pintaakaan puhki kuten tavallisesti. Toi hinta taitaa olla ihan normaalia tasoa, automaattivaihteisto kun laskee arvoa useamman tonnin, tai ainakin karkoittaa ostajat hyvin tehokkaasti.
Mikä näissä automaateissa niin vierastuttaa ostajia?
Harrastaja haluaa päästä korjaamaan kytkimiä ja kaksoismassavauhtipyöriä. Nämä ovat niitä kavereita, jotka hississäkin painavat joka kerroksen nappia erikseen mennessään kuudenteen kerrokseen. Jos jostakin löytyisi, he ostaisivat auton, jossa sytytysennakko säädetään manuaalisesti ratin keskiöstä, koska automatiikka vie ajamisen ilon.