mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
V#tuttaa tämä nykyisin joka paikkaan leviävä paskalaadun valmistus ja myyminen.
Hain eilen uudet rillit suurehkon optikkoketjun liikkeestä.
Kokomuoviset paksuhkot kehykset ja räätälöidyt moniteholinssit.
Illalla vaimo-kulta huomasi, että vasemman sangan alareuna ei istu nätisti kehykseen/saranaan - on korkeudeltaan matalampi kuin kehyksen vastakappale.
Katsoin itsekin, että niinpäs näyttää tosiaan olevan.
Olin nyt aamulla lähdössä käymään optikkoliikkeessä ja puhdistin/pesin lasit ensimmäistä kertaa - kuivatessa vasen linssi irtosi käteen.
Liikkeessä totesivat, että "vasen linssi on hiottu liian pieneksi" - on väljä eikä pysy kiinni kehyksessä. Ensiapuna he kiinnittävät linssin "silikonisovitteella" (eli käytännössä liimaavat sen silikonimassalla kiinni kehykseen) ja mikäli linssi löystyy tai irtoaa vielä, niin vasta sitten tilattaisiin uusi, oikean kokoinen linssi. Kysyin että eikös olisi varminta tilata suoraan uusi linssi, niin vastaus oli, että protokollan mukaan yritetään ensin "sovitteella".
Sangan istumattomuus todettiin myös.
Tutkittiin liikkeessä hyllyssä olevaa vastaavaan esittelykehystä ja siinä täsmälleen sama tilanne, kuin myös varastosta esiin haetussa toisessa vastaavassa kehyksessä.
Tuumasin että ilmeisesti sitten vasemman sangan ruiskuvalumuotti on väärin mitoitettu kun kaikissa kolmessa kehyksessä on sama vika.
Palveluhenkilö tähän, että näin ilmeisesti on, mutta he eivät voi tehdä asialle näin ollen mitään. Hän jatkoi sitten, että jos kehys olisi esim. Armanin 400 euron hintaluokan kehys, asia ei olisi mitenkään hyväksyttävissä, mutta kun valitsemani kehys on VAIN 129 euron hintainen, niin asia on ymmärrettävissä eikä ko. hintaluokan kehykseltä voi enempää odottaa.
Sanailin palveluhenkilölle tovin siitä, että itse ymmärrän asian niin, että kaikkien myynnissä olevien tuotteiden, hintaluokasta riippumatta, tulisi olla laatutarkastettuja ja kohtuullisen virheettömiä. Palveluhenkilö myönteli olevansa periaatteessa samaa mieltä, mutta käytännössä asiat eivät kuulemma kuitenkaan ole aivan niin yksiselitteisiä.
Palveluhenkilö ehdotti, että jos sanka häiritsee minua kovin, niin voin valita uudet, kalliimmat kehykset heidän valikoimastaan ja maksan lisää kehysten hinnan erotuksen. He tulevat hyvää hyvyyttään vastaan siten, että linssit toisiin kehyksiin hiottaisiin ilman maksua.
Vastasin, että valitsemani kehykset ovat se ainoa kehysmalli heidän valikoimassaan, jonka haluan (ja itse asiassa ainoa mieleiseni kehysmalli yleensäkään minkään optikkoliikkeen valikoimassa).
Jätin rillit liikkeeseen liimattavaksi ja käyn hakemassa ne iltapäivällä.
Luulisi, että karvaa vajaalla 600 eurolla (kehys+linssit) saisi kunnolliset lasit, mutta ei se vaan tänä päivänä mene niin.
Kaikkien kulutushyödykkeiden hinnat kipuavat koko ajan ylöspäin kun samalla laatu laskee jopa vielä jyrkemmällä kulmakertoimella.
Eli, paskaa myyvät hymyssä suin.
Kaikkein eniten v#tuttaa se kun kuluttajana olet lähes täysin voimaton tämän paskan edessä!
Hain eilen uudet rillit suurehkon optikkoketjun liikkeestä.
Kokomuoviset paksuhkot kehykset ja räätälöidyt moniteholinssit.
Illalla vaimo-kulta huomasi, että vasemman sangan alareuna ei istu nätisti kehykseen/saranaan - on korkeudeltaan matalampi kuin kehyksen vastakappale.
Katsoin itsekin, että niinpäs näyttää tosiaan olevan.
Olin nyt aamulla lähdössä käymään optikkoliikkeessä ja puhdistin/pesin lasit ensimmäistä kertaa - kuivatessa vasen linssi irtosi käteen.
Liikkeessä totesivat, että "vasen linssi on hiottu liian pieneksi" - on väljä eikä pysy kiinni kehyksessä. Ensiapuna he kiinnittävät linssin "silikonisovitteella" (eli käytännössä liimaavat sen silikonimassalla kiinni kehykseen) ja mikäli linssi löystyy tai irtoaa vielä, niin vasta sitten tilattaisiin uusi, oikean kokoinen linssi. Kysyin että eikös olisi varminta tilata suoraan uusi linssi, niin vastaus oli, että protokollan mukaan yritetään ensin "sovitteella".
Sangan istumattomuus todettiin myös.
Tutkittiin liikkeessä hyllyssä olevaa vastaavaan esittelykehystä ja siinä täsmälleen sama tilanne, kuin myös varastosta esiin haetussa toisessa vastaavassa kehyksessä.
Tuumasin että ilmeisesti sitten vasemman sangan ruiskuvalumuotti on väärin mitoitettu kun kaikissa kolmessa kehyksessä on sama vika.
Palveluhenkilö tähän, että näin ilmeisesti on, mutta he eivät voi tehdä asialle näin ollen mitään. Hän jatkoi sitten, että jos kehys olisi esim. Armanin 400 euron hintaluokan kehys, asia ei olisi mitenkään hyväksyttävissä, mutta kun valitsemani kehys on VAIN 129 euron hintainen, niin asia on ymmärrettävissä eikä ko. hintaluokan kehykseltä voi enempää odottaa.
Sanailin palveluhenkilölle tovin siitä, että itse ymmärrän asian niin, että kaikkien myynnissä olevien tuotteiden, hintaluokasta riippumatta, tulisi olla laatutarkastettuja ja kohtuullisen virheettömiä. Palveluhenkilö myönteli olevansa periaatteessa samaa mieltä, mutta käytännössä asiat eivät kuulemma kuitenkaan ole aivan niin yksiselitteisiä.
Palveluhenkilö ehdotti, että jos sanka häiritsee minua kovin, niin voin valita uudet, kalliimmat kehykset heidän valikoimastaan ja maksan lisää kehysten hinnan erotuksen. He tulevat hyvää hyvyyttään vastaan siten, että linssit toisiin kehyksiin hiottaisiin ilman maksua.
Vastasin, että valitsemani kehykset ovat se ainoa kehysmalli heidän valikoimassaan, jonka haluan (ja itse asiassa ainoa mieleiseni kehysmalli yleensäkään minkään optikkoliikkeen valikoimassa).
Jätin rillit liikkeeseen liimattavaksi ja käyn hakemassa ne iltapäivällä.
Luulisi, että karvaa vajaalla 600 eurolla (kehys+linssit) saisi kunnolliset lasit, mutta ei se vaan tänä päivänä mene niin.
Kaikkien kulutushyödykkeiden hinnat kipuavat koko ajan ylöspäin kun samalla laatu laskee jopa vielä jyrkemmällä kulmakertoimella.
Eli, paskaa myyvät hymyssä suin.
Kaikkein eniten v#tuttaa se kun kuluttajana olet lähes täysin voimaton tämän paskan edessä!
Volvo XC60 T8 AWD Long Range Plus Dark -24
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
En hyväksyisi tuollaista, täällä on kahden vuoden takuu, jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen minkä olet valinnut. Yhden kerran on 30 vuoden aikana sattunut, että pitänyt vaihtaa kehyksien takia kokonaan uudet kehykset ja linssit, ilman maksua.
Tässä liikkeen takuu selostus:Vi gillar nöjda kunder. Därför kommer alla våra bågar och glas med en 2-årig produktgaranti. Det betyder att vi garanterar kvaliteten på materialen, ytbehandlingarna och tillverkningsprocessen och att vi reparerar eller ersätter glasögon som mot förmodan inte skulle leva upp till våra höga tillverkningsstandarder under den tvåårsperioden.
Tässä liikkeen takuu selostus:Vi gillar nöjda kunder. Därför kommer alla våra bågar och glas med en 2-årig produktgaranti. Det betyder att vi garanterar kvaliteten på materialen, ytbehandlingarna och tillverkningsprocessen och att vi reparerar eller ersätter glasögon som mot förmodan inte skulle leva upp till våra höga tillverkningsstandarder under den tvåårsperioden.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
-
- "Viggen"
- Viestit: 599
- Liittynyt: Ma Touko 28, 2012 07:57
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ehdottomasti näin. Selvästi viallinen tuote pitäisi vaihtaa uuteen.viggen kirjoitti: ↑Ti Huhti 13, 2021 13:56En hyväksyisi tuollaista, täällä on kahden vuoden takuu, jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen minkä olet valinnut. Yhden kerran on 30 vuoden aikana sattunut, että pitänyt vaihtaa kehyksien takia kokonaan uudet kehykset ja linssit, ilman maksua.
Tässä liikkeen takuu selostus:Vi gillar nöjda kunder. Därför kommer alla våra bågar och glas med en 2-årig produktgaranti. Det betyder att vi garanterar kvaliteten på materialen, ytbehandlingarna och tillverkningsprocessen och att vi reparerar eller ersätter glasögon som mot förmodan inte skulle leva upp till våra höga tillverkningsstandarder under den tvåårsperioden.
Kan du också skriva det på finska eftersom inte alla kan prata svenska?
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Pidämme tyytyväisistä asiakkaista. Siksi kaikilla kehyksillämme ja lasillamme on 2 vuoden tuotetakuu. Tämä tarkoittaa, että takaamme materiaalien, pintakäsittelyjen ja valmistusprosessin laadun ja korjaamme tai vaihdamme lasit, jotka eivät oletettavasti vastaa korkeita valmistus standardiamme tuona kahden vuoden aikana.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Juu, ei mun tarvitsisikaan hyväksyä, saisin vaihdettua lasit toisenlaisiin/virheettömiin kehyksiin, kuten mulle ehdotettiin ...ja varmaan voisin ottaa samanhintaiset tai jopa halvemmatkin kehykset valikoimasta.
Mutta ongelma tässä minun kohdallani on se etten kerta kaikkiaan löydä mitään vastaavaa tai muuta oman makuni mukaista kehystä heidän valikoimastaan - eikä nykyisen kehysmallin vaihtaminen uuteen auta asiaa millään lailla, kun kaikki näyttävät olevan samalla lailla valmistusvikaisia.
Mutta ongelma tässä minun kohdallani on se etten kerta kaikkiaan löydä mitään vastaavaa tai muuta oman makuni mukaista kehystä heidän valikoimastaan - eikä nykyisen kehysmallin vaihtaminen uuteen auta asiaa millään lailla, kun kaikki näyttävät olevan samalla lailla valmistusvikaisia.
Volvo XC60 T8 AWD Long Range Plus Dark -24
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
No jopas on. Minulla on tässä silmillä yhdet, pöydällä toiset ja autossa vielä varalasit. Piti oikein tarkastaa nuo kaikki ja yllätysyllätys, minkäänlaista valmistus- tai muutakaan ongelmaa en noista löydä. En edes noita yksistä, jotka olivat vuosi sitten alkukesän nurmikolla hukassa ja jäivät jopa ruohonleikkurin alle tällöin. Mutta, hinnat ovatkin 3-10 eur/lasit. Tämän hintaluokan laseissa voisin jotain pikkuvikaa hyväksyäkin...
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Tilasin yli kolme viikkoa sitten briteistä aftermarket-stereon asennussarjan autoon. Viimeisin merkintä tilausseurannassa on yli kaksi viikkoa sitten että lähtenyt maasta eikä mitään ole kuulunut vieläkään järkyttävän hidasta.
9-3 SS 2.0t BioPower Vector 2008 A, ”Snow Silver”
Ex: 9-3 SS 2.0t Vector 2003 A, ”Midnight Blue”
Ex: 9-3 SS 2.0t Vector 2003 A, ”Midnight Blue”
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Espoon ääsmarketissa ei näköjään osata lyödä ostoksia oikein kassaan, velotettu tuotteita moneen kertaa, täytyy näköjään muistaa kattoa ne kuitit kassalla kerran ei voi edes siihen luottaa, että osataan tehdä oma työnsä oikein v*****aa kun huomasin vasta kotona....
Ng9-3ss 1.8t my03 stage3 E85
Jaappanialaisia gc8 imbreza, evo3 ja hondia enimmäkseen crx:ästä accordiin
Vagilaisia erheitä diisseli astra(oli hyvä) mb cls350cgi,vw vento 1.8i
Chevy caprice classic stw 350 (rotta-auto)
Ford focus st60
Kawasaki Z 750 vm2010
Jaappanialaisia gc8 imbreza, evo3 ja hondia enimmäkseen crx:ästä accordiin
Vagilaisia erheitä diisseli astra(oli hyvä) mb cls350cgi,vw vento 1.8i
Chevy caprice classic stw 350 (rotta-auto)
Ford focus st60
Kawasaki Z 750 vm2010
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ja sit viä se että meän huushollissa ei oo mitään herkkuja missään ...
Ei suklaata, keksejä, irtsareita... ei mitiä ...ja taas mieleni pahoitin...
Ei suklaata, keksejä, irtsareita... ei mitiä ...ja taas mieleni pahoitin...
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Omalla kunnalla hyvin toiminut ja toiseksi mikä nyt ketuttaa, niin tyhjänkyselijät torilla olevista tavaroista.... Jos käytetty tuote on liian kallis tai ei kiinnosta niin mene ja osta uudet
Ng9-3ss 1.8t my03 stage3 E85
Jaappanialaisia gc8 imbreza, evo3 ja hondia enimmäkseen crx:ästä accordiin
Vagilaisia erheitä diisseli astra(oli hyvä) mb cls350cgi,vw vento 1.8i
Chevy caprice classic stw 350 (rotta-auto)
Ford focus st60
Kawasaki Z 750 vm2010
Jaappanialaisia gc8 imbreza, evo3 ja hondia enimmäkseen crx:ästä accordiin
Vagilaisia erheitä diisseli astra(oli hyvä) mb cls350cgi,vw vento 1.8i
Chevy caprice classic stw 350 (rotta-auto)
Ford focus st60
Kawasaki Z 750 vm2010
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24239
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Oikeastaan emännän femma kun siin ei oo koukkua..
Bahcon uus hallitunkki nostaa hädin tuskin takapyörät irti maasta ku siit verolenkistä nostaa.
Oma femma nousee reilusti ku on koukun runko vastaavas paikassa.
Bahcon uus hallitunkki nostaa hädin tuskin takapyörät irti maasta ku siit verolenkistä nostaa.
Oma femma nousee reilusti ku on koukun runko vastaavas paikassa.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Nykyinen asiakaspalvelun laatu, kumma kun pitää alkaa soittelemaan samasta asiasta monesti perään ja melkeinpä noitumaan kun ei tapahdu mitään ennen sitä tällä kertaa oli kyseessä taloyhtiön kiinteistöhuolto jolle soitin varmaan kuukaus sitten jo lattialämmityksen termostaatista joka on rikki, piti tulla korjaaja, ei ole näkyny ja äsken kun soitin niin eivät edes muistaneet koko asiaa.... kaikki pitäs tehä ite näkyään
Ng9-3ss 1.8t my03 stage3 E85
Jaappanialaisia gc8 imbreza, evo3 ja hondia enimmäkseen crx:ästä accordiin
Vagilaisia erheitä diisseli astra(oli hyvä) mb cls350cgi,vw vento 1.8i
Chevy caprice classic stw 350 (rotta-auto)
Ford focus st60
Kawasaki Z 750 vm2010
Jaappanialaisia gc8 imbreza, evo3 ja hondia enimmäkseen crx:ästä accordiin
Vagilaisia erheitä diisseli astra(oli hyvä) mb cls350cgi,vw vento 1.8i
Chevy caprice classic stw 350 (rotta-auto)
Ford focus st60
Kawasaki Z 750 vm2010
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
^Tuli ihan käytännössä koettua tämä asiakaspalvelun laatu suhteessa asioiden tekemiseen oikein vertailuna Suomi vs. Amerikka.
Ostin jo jokin aika sitten jenkkilän työreissun yhteydessä Oldsmobileen uudet jarrukamat, sisältäen mm. uudet jarrusatulat. Viime viikolla aloin asentamaan ja kaikki hyvin siihen asti kunnes huomasin että satulassa on jarruletkun banjopultille eri kierre kuin vanhassa. Uuden satulan mukana tuli kuparitiivisteet bajopultille, mutta ei uutta banjopulttia, eikä mitään tietoa mikä tuon reijän kierre on. Kaiken kruununa vanhat jarruletkut on sen verran pienellä reijällä, että ne pitää uusia samalla, että uudet banjopultit sopii reikään.
Laitoin sitten jenkkeihin osan valmistajalle sähköpostitse kyselyn, että mille kierteelle mun pitäis nyt hankkia banjopultit. Yleensähän tällaisessa asiassa kun laitat suomalaiselle toimijalle sähköpostia, niin et saa mitään vastausta. No jenkeistäpähän tuli heti autommattinen vastaus, että kyselysi on rekisteröity ja annettiin vieläpä tikkerikoodi jolla asiaa hoidetaan. Sieltä tuli alle vuorokaudessa vastaus että kierre on M10 x 1.5.
Olin iloinen että on millikokoinen, vaikkakin epäilin heti että puhuvatkohan palturia, kun vanha banjopultti oli tuumakokoinen. Paikalliseen hydrauliikkaliikkeeseen satulan kanssa kyselemään löytyykö M10 x 1.5 banjopultteja ja saavatko tehtyä mulle uudet sopivat jarruletkut. Myyjä kokeili M10 pulttia reikään, ja sanoi "jos toi on M10 niin mä olen joulupukki" . Ja olihan se liian pieni se pultti siihen. Hyllystä löytyi sitten kuitenkin MAGA-kokoinen pultti eli 7/16" - 20 UNF, joten sellaiset tiskiin. Jarruletkut valmistuisi kuulemma samana päivänä (perjantaina) tai viimeistään maanantaina, ja soittavat kun on noudettavissa.
Tiistaipäivään mennessä ei kuulunut mitään, joten soitin perään ja sanoi että tuossahan ne on valmiina jo olleet jonkin aikaa. En sinänsä yllättynyt, koska useammin käy niin että puhelua ei kuulu vaikka niin on sovittu, ja itse saa soitella perään. Kävin hakemassa, laadukkaan oloiset osat oikeilla kierteillä ja reijillä, osat saman tien kiinni autoon ja tänään näillä osilla Oldsi on katsastettu.
Tarinan opetus: suomalaiselta et saa asiakaspalvelua ja se ei vastaa soittopyyntöihin tai soita kun osat on valmiina, vaikka niin sovitaan. Osat on kuitenkin priimaa ja sitä mitä luvataan, eikä puhuta paskaa. Jenkkilästä saat nopeasti vastauksen ja kommunikaatio pelaa teoriassa, mutta tuote voi olla vähän sinnepäin ja informaatio ihan täyttä tuubaa.
Näistä kun saisi yhdisteltyä parhaan kombon, niin voisi olla tyytyväinen.
Ostin jo jokin aika sitten jenkkilän työreissun yhteydessä Oldsmobileen uudet jarrukamat, sisältäen mm. uudet jarrusatulat. Viime viikolla aloin asentamaan ja kaikki hyvin siihen asti kunnes huomasin että satulassa on jarruletkun banjopultille eri kierre kuin vanhassa. Uuden satulan mukana tuli kuparitiivisteet bajopultille, mutta ei uutta banjopulttia, eikä mitään tietoa mikä tuon reijän kierre on. Kaiken kruununa vanhat jarruletkut on sen verran pienellä reijällä, että ne pitää uusia samalla, että uudet banjopultit sopii reikään.
Laitoin sitten jenkkeihin osan valmistajalle sähköpostitse kyselyn, että mille kierteelle mun pitäis nyt hankkia banjopultit. Yleensähän tällaisessa asiassa kun laitat suomalaiselle toimijalle sähköpostia, niin et saa mitään vastausta. No jenkeistäpähän tuli heti autommattinen vastaus, että kyselysi on rekisteröity ja annettiin vieläpä tikkerikoodi jolla asiaa hoidetaan. Sieltä tuli alle vuorokaudessa vastaus että kierre on M10 x 1.5.
Olin iloinen että on millikokoinen, vaikkakin epäilin heti että puhuvatkohan palturia, kun vanha banjopultti oli tuumakokoinen. Paikalliseen hydrauliikkaliikkeeseen satulan kanssa kyselemään löytyykö M10 x 1.5 banjopultteja ja saavatko tehtyä mulle uudet sopivat jarruletkut. Myyjä kokeili M10 pulttia reikään, ja sanoi "jos toi on M10 niin mä olen joulupukki" . Ja olihan se liian pieni se pultti siihen. Hyllystä löytyi sitten kuitenkin MAGA-kokoinen pultti eli 7/16" - 20 UNF, joten sellaiset tiskiin. Jarruletkut valmistuisi kuulemma samana päivänä (perjantaina) tai viimeistään maanantaina, ja soittavat kun on noudettavissa.
Tiistaipäivään mennessä ei kuulunut mitään, joten soitin perään ja sanoi että tuossahan ne on valmiina jo olleet jonkin aikaa. En sinänsä yllättynyt, koska useammin käy niin että puhelua ei kuulu vaikka niin on sovittu, ja itse saa soitella perään. Kävin hakemassa, laadukkaan oloiset osat oikeilla kierteillä ja reijillä, osat saman tien kiinni autoon ja tänään näillä osilla Oldsi on katsastettu.
Tarinan opetus: suomalaiselta et saa asiakaspalvelua ja se ei vastaa soittopyyntöihin tai soita kun osat on valmiina, vaikka niin sovitaan. Osat on kuitenkin priimaa ja sitä mitä luvataan, eikä puhuta paskaa. Jenkkilästä saat nopeasti vastauksen ja kommunikaatio pelaa teoriassa, mutta tuote voi olla vähän sinnepäin ja informaatio ihan täyttä tuubaa.
Näistä kun saisi yhdisteltyä parhaan kombon, niin voisi olla tyytyväinen.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24239
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Klo 18.15 kävin motonetis hakemas öljyt +tulpat talon käyttökulkineisiin ja samalla kysyin joko 2pv sitten tilaamani osat olisivat saapuneet.. no ei vastas myyjä ja kertoi et voi mennä pari päivää vielä.. no ajelin kotia kun klubitoveri laittoi viestiä et ois halpaa kaljaa tarjolla joten koukkasin sen kautta kotia ja juuri kun sain auton parkkiin ja ekan kaljan auki piippas puhelin klo1915 että tilaamasi osat ovat noudettavissa
Et prkl juuu
Et prkl juuu
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659