Aiemmin tuli käytettyä avaamiseen hylsy+jatkovarsi ja akkupora -menetelmää. Kiinnitys hoitui akkupora+momenttiavain-yhdistelmällä.
Kyllähän noillakin pärjää, mutta Ryobin akkupulttipyssyllä homma hoituu yllättävän paljon mukavammin kun ei tarvitse erikseen löysäillä ja lisäkiristää ennen auton laskemista alas. Pyöräyttää vaan pyssyllä sen verran, että se lyö pari kertaa ja pultti onkin kiinni, muttei mitenkään erityisen tiukasti. Loppukiristys sitten rengas maassa momenttiavaimella, kun 100 Nm momenttisauvalla tuntuu menevän turhan kovaan kiinni.
Itse olen pyörittänyt pultit alkuun suoraan koneella. Nykyisten akkuvehkeiden nopeutta on niin helppo säätää liipasimella nollasta alkaen, etten näe miten hyvin viistetyt pyöränpultit saisi tahattomasti väärälle kierteelle.
			
			
									
									e-mutteriväännin
Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu. 
Sana on MELKEIN vapaa.
			Sana on MELKEIN vapaa.
			
				Hyppää
				
			
		
			
			
	
	- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset