Olla töissä iltavuorossa kello 23asti,muut lusmuilijat koko tehtaasta on kotona ei ole kuin minä ja työkaveri laserissa, hitsarit, kanttaajat ym on poissa
Ng9-3ss 1.8t my03 stage3 E85
Jaappanialaisia gc8 imbreza, evo3 ja hondia enimmäkseen crx:ästä accordiin
Vagilaisia erheitä diisseli astra(oli hyvä) mb cls350cgi,vw vento 1.8i
Chevy caprice classic stw 350 (rotta-auto)
Ford focus st60
Kawasaki Z 750 vm2010
Posti halusi siirtää laatikot kadulle ja epäilin jo tuolloin, ettei vaan laatikko kokisi kovia siellä kadunvarressa. No niinhän siinä on käynyt.
Nyt viimeksi joku riuhtoi tuon ison maalaatikon (eli sellaisen n. 120 cm korkean maanpintaan asti ulottuvan korkean postilaatikon) jalustoineen irti ja heitti naapurin orapihlaja-aidan päälle. Laatikossa oli pohjalla 20 kg kiviä painona ettei lumiaura tai tuuli tms. kaada sitä. Luultavasti myös mahdollinen varkausajatus typistyi laatikon painoon.
Onko ideoita miten teen uudet perutukset postilaatikolle? Valanko betonista ja tukiraudat siihen? Kierrepaalutus? Laatikon alin pohjalevy (maata vasten) on tosi ohut ja taipuu/antaa periksi väännölle. Sinne pitäisi laittaa joku tukiraudoitus, paksumpi peltilevy tms. Jos jollain on Päijät-Hämeessä valmista betoniperustaa postilaatikolle, niin ota yhteyttä...
Hurskastelevat yritykset. Viime vuonna lähikauppa lopetti muovikassien myynnin ympäristösyistä. No, ei siinä mitään, tien toisella puolella on toinen kauppa, joka ei oleta asiakkaidensa ostavan muovikasseja heittääkseen ne mereen. Muutaman viikon kuluttua alkoivat taas myydä muovikasseja. Eilen kävin Biltemassa ostamassa useita muoviin pakattuja pikkutarvikkeita ja eivätpä myy enää muovikasseja, vaan ympäristöä kuormittavia paperikasseja, joille ei ole kierrätyskäyttöä toisin kuin muovikasseille. Kyllä nyt meret pelastuvat. Meanwhile in India:
Miten h**vetin vaikeaa on mennä kotiin, pysyä siellä, käydä testissä kun oletetusta altistumisesta on riittävästi aikaa ja odottaa kunnes tulos tulee. 1½v jälkeen luulis jokaisen osaavan ja ymmärtävän
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
... vaan ympäristöä kuormittavia paperikasseja, joille ei ole kierrätyskäyttöä toisin kuin muovikasseille. Kyllä nyt meret pelastuvat. Meanwhile in India:
Paperikasseja on hyvin helppo kierrättää tai käyttää uudelleen. Ne on erinomaisia esim. paperinkeräykseen menevän paperin ja kierrätyspahvin keräämiseen tai moneen muuhun käyttöön. Samat kassit pyörii kierrossa vaikka kuinka kauan.
Ihan turha on linkata Intialaisten tekemistä tänne, meillä on osaamista ihan omasta takaa:
Eikös ne menny just taiteen - abstraktin sellaisen - sääntöjen mukaan. Abstrakti taidehan on sellaista, että sitä ei ihan ymmärrä, mutta se herättää syviä tunnetiloja.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla