No ainakin erona on Hondan hydraulinen veto ja sähköinen torven säätö. Eli ajonopeutta ja suuntaa (eteen/taakse) voi portaattomasti lennossa säätää. Samoin torven suuntaus ajon aikana onnistuu myös helposti, mikä ainakin omassa ex-kiinalaisessa ei käytännössä onnistunut.V.J.S kirjoitti: ↑Ti Helmi 22, 2022 14:18Ihan mielenkiinnosta, että mitenkäs huono tuommoinen Stigan 72cm työleveydellä oleva linko on Hondan telalinkoihin verrattuna?
https://www.stiga.com/fi/2s2726611-st1- ... -trac.html
Tuntuu monen valinta olevan tuo Honda aika useasti, vaikka luulisi Stigan puhuttelevan enemmän saabisteja
Ei maksaisi edes neljää tonnia, vaan 2,5tonnia.
P.S: En ole ostamassa, kunhan ihmettelin.
Leveys on vähän siinä ja siinä. Mulla oli tuo Hondan 60cm leveä (HSS 760 ETD) viime talven, mutta vaihdoin täksi talveksi 80cm leveään (HSS 1380 ETD) ja kyllä kannatti.