Niin, onhan tuossa vähän sellaisia "kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta" -elementtejä.
Mielenkiinnolla kyllä kuuntelin uutista eilen töihin ajellessa. Sen verran nuo entisten asuinseutujen asiat kiinnostavat, ja projektihan olisi toki valtakunnallisestikin varsin merkittävä. Olisi vaan helpompi uskoa toteutumiseen, jos takana olisi joku etabloituneempi toimija.
Tänään naurattaa Ylen kommenttipalstan moderointilinja, mutta kirjoitetaan sitten tänne paremmalle foorumille.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Joku guru varmaan pyörittää ms exceliä sen 27 tuumaisella näyttöpaneelilla.
Ei siihen gurua tarvita, minä oon moista tehny vuosikausia. Nyt vähän vähemmällä, kun toinen 27" näyttö otti ja hajosi, niin työkoneessa on vain läppärin oma näyttö. Toki se sama exceli ei oo yhtä kiva rullailtava Lenovon 14" ruudulla...
Muutama vuosi takaperin, kun edellisen duunin vanhalla konttorilla oli vielä sellainen ihme kuin oma työpiste, oli mulla toinen 27" vaakatasossa ja toinen pystyssä. Se oli tosi kätevä setuppi, valmiina kaikenmuotoseen dataan.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
^Sama setuppi toimistolla. Vasen näyttö pystyssä, suoraan edessä vaakanäyttö, ja oikealla toisinaan lisänä läppärin näyttö riippuen siitä pitääkö kantta kiinni vai auki.
Kotona työ/harrastuspisteessä on kans yksi näyttö sivuseinällä ripustettuna kiinteästi pystyasentoon.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
^ joo,tuohan menee lähes vertailuun, kun näkyntyt joillain teinien ne tennarien +5 cm korkeat pohjat (vaan siinä mitään, kukin kulkee mitä hyvältä tuntuu) Eka mk1 N. Juke oli hieman myös "off topic"(ei täällä ajettu). Tuo "aikoX" näyttäää muotoiltuitaan ihan "minipuhvelilta".
9-5 2.0t Abp+ ´07 V70 2.5FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Saabin valonvalvontareleen postitus (kuljetuksenkestävästi paketoituna) n. 150km päähän kotimaassa maksoi 10,90€. Siis sen oranssin pikku murkulan.
Vannesahalle (pieni, mutta silti), vannesahan vaihtoterälle ja puruimurille tuli Saksasta tilattuna rahtikustannuksia yhteensä 15€. Vaikka Saksan ALV on vähän Suomea alempi, niin €/km/kg on kyllä hitusen eri tasolla
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
^niin, eiks toimitus maksuista ollut juttua hieman mitä netistä luin.
se pikku oranssi 40-50€rele menisi postiluukun kautta ostajalle.
Itse ihmetelly kun joku tilannut jotain pientä kenkälaatikkoa ja isohko kuormaauto peruuttelee pitkin pihateitä.
9-5 2.0t Abp+ ´07 V70 2.5FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Itte rele menee justiinsa, mutta sitä ei tarvi paljoa vällyllä suojata että ei enää menekään. Tarttee kehittää suojapalikka estämään kontaktien vääntymistä, niin sitten uskaltanee postittaa vähemmillä vällyillä.
Luulen kyllä, että tuo saksalainen työkalukauppa ottaa toimituksessa vähän takkiin hyvän markkinoinnin ja asiakaspalvelun hengessä, mutta se ei oikeastaan ole mun ongelma
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
^ ei ihan naurun aihe, vaan taitaa olla niin kun on joitain standardimittoja tuotteiden paketoimiseen.
Välillä tullut tuollaista, jokin pikkuosa, vaan tuote saapui ylikoko boksissa.
eedittiä, ja tuli mieleen, kun uusin sen femman takapöntön(saksasta tilattu), toimittaja kantoi rummun ovelle ja kuittaus. Helppoa.
Ei ollut mitään paketointia.
9-5 2.0t Abp+ ´07 V70 2.5FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Se että kuinka hyvä säteilylämmitin oikeasti on alumiinisessa sylinterilohkossa. Pääsin tänään tekemään vertailun, kun sain tolpan toimimaan.
Ero: Siinä kohtaa missä B207 lämpöviisari värähtää ensimmäisen kerran kylmästartin jälkeen, on vastaavassa tilanteessa 2h lämmittämisen jälkeen viisari vaakatasossa. Sama reitti ja sama ajoprofiili.
^Onko sisälämppäriä käytössä? Jos on, niin sekin vaikuttaa - Saabin ACC kun lienee sen verta järkevä, että koneesta otetaan sisälle vähempi lämpötehoa, jos sitä ei varsinaisesti tarvi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
En puhu ihan samaa murretta(vaan ymmärsin kyllä kaikki lauseet siinä), ja minullekin saa nauraa, vaan onhan tuo maalausrojekti aika hyvän näköinen. Joitain maalipurkkia itse on tullut avattua. https://www.youtube.com/watch?v=bDl7EnW10IY
9-5 2.0t Abp+ ´07 V70 2.5FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
Rouva on innostunut katsomaan Netflixistä maratonina erästä laatusarjaa. Laittoi äsken viestiä, että "Isä Matteossa kaikkien muiden autojen merkit on sutattu paitsi toistaiseksi Fiat"
On ne kyömynenäset taskuvarkaat viekasta porukkaa.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05