Noi harrasteilmailijat ovat kyllä käsittämättömän riitaista sakkia, mutta ymmärtäähän, kun iso joukko tavoittelee sitä yhtä ainoaa paikkaa, jumalasta seuraavaa ylöspäin.
Kyllä ammattilaisillakin isoja egoja on, mutta osaavat omien kokemusten perusteella pääsääntöisesti edes alkeelliset käytöstavat.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Onneksi asia ei paljon paina.ainakaan allekirjoittanutta Saabin alta
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Se että kuinka oikeassa ihminen voi olla. Opel olis pitäny jättää kauppaan ja ostamatta. Ainoa positiivinen asia tässä on se, että nyt voi omalla kokemuksella kertoa siitä kuin surkeita ne on, eikä kukaan voi huudella että et tiedä ku ei oo ollu.
Kolmannen kerran tehoton/limpissä kolmen kuukauden sisään. Sähköinen takakontinluukku on alkanut avautua itsekseen auki asti vailla järjen häiventä. Tuon abs-anturin ja hehkun vielä ymmärrän joten kuten 180tkm ajetussa autossa, mutta en tota limppiä/tehottomuutta.
No joku häiriöhän siellä on joka sen limbittää. Ei sillä etteikö ärsyttävää olisi. Kontin aukaisu on yleinen ongelma kun pitää avaimia taskussa. Mä saan harvasen päivä lumitöitä tehdessä kontin auki kun sopivasti kolan kahva osuu taskua vasten.
Toi kontin aukeaminen on ärsyttävä, jos vielä alkaa sataa ja tuulee, niin on pian kontti märkä. Piti vastaavasta syystä siirtää avaimien pitopaikkaa auton lähellä työskennellessä.
Olin muksujen kans jokkiskisoja katsomassa. Alkoi vettä tihuuttaa niin päätettiin mennä vähäksi aikaa autoon lämmittelemään ja syömään eväitä kun kesken kaiken edessäolevasta autosta aukesi takaluukku itekseen. Aikamme siinä syötiin eväitä, lähdettiin takaisin ja läimästiin se luukku ohikulkeissaan kiinni. Jäin miettimään hokasikohan omistaja kuivatella kontissa olleet tavaransa tai huomasiko ylipäänsä yhtään mitään...
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Täh! Minne jäi vaatimus SAAB 900 valmistus takaisin Uuteenkaupunkiin? Toivottavasti og900 Lightyearit & Sonot kusee, niin satku kyllä myy itse itsensä. Voisin ostaa heti yhden. Oli sitten polttis tai sähkis
Pasi #1047 Kolmesti rokotettu ja edelleen saabisti
900 i8 5d -86 (talvilevossa) + Opel Astra K 1.4T aut. + jälkipolven 9-3 1.8t SS -05
Ex: 9³ t -01, 9000 Aero -97, 9000 T16 -85, 900 i16 -88, 99 GL -76
Eihän edes niille Nevsin valmistamille Saabeille ollut kuin vajaa 240 ostajaa, kun osa on niistäkin tehtaan käytössä. Vaikka auto on kyllä paras, mitä siitä tehtaasta on ulos tullut. Kova hössötys ennen valmistuksen alkamista ja sitten kun tuli osto aika niin Tänä päivänä pitää tehdä satoja tuhansia tavallisia autoja jos meinaa pärjätä markkinoilla ja ne myös pitää myydä.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.