
Ihmettelyketju
Re: Ihmettelyketju
Tuohon 03 malliin ei vissiin hirveesti tarvinnut rahaa nostella
riittikö että nosteli patjan alta

saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Ihmettelyketju
Ei tarvinnu kovin paljoa nostaa. Tingitty vielä pyynnöistä 3490€> 3100€ niin 490€ laitoin äsken takaisin panoautomaatilla tilille takaisin.
Ajolta on alustaltaan hyvä, ohjaus napakka, kone toimii, ei savuta, laatikko ei töki, vaihteiden siirrot ei kanita ja tehot tuntus olevan tallella. Leimattu 24.4 niin sekin ok. Avauttaa lomalla open sid niin voi paremmin seurailla. Kytkin vähän outo ykkösel liikkeel lähtis (täristää) mutta ajossa ei tuota tee.
Tuli pakonomainen halu mennä motonettiin ja näin 3 hyllyllistä GM dexos2 niin lähes uskonnollinen hurmostila valtasi kun 5l kannun otin
Ajolta on alustaltaan hyvä, ohjaus napakka, kone toimii, ei savuta, laatikko ei töki, vaihteiden siirrot ei kanita ja tehot tuntus olevan tallella. Leimattu 24.4 niin sekin ok. Avauttaa lomalla open sid niin voi paremmin seurailla. Kytkin vähän outo ykkösel liikkeel lähtis (täristää) mutta ajossa ei tuota tee.
Tuli pakonomainen halu mennä motonettiin ja näin 3 hyllyllistä GM dexos2 niin lähes uskonnollinen hurmostila valtasi kun 5l kannun otin

Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: Ihmettelyketju
Onnittelut uudelle autolle! 

Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Vector Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Vector Biopower MY11
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23267
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Ihmettelyketju
oot jonku alle satatonnia ajetun helmen löytäny hinnasta päätellen 

#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Ihmettelyketju
Ihanat 356tkm rullattu. Km ei korreloi aina suoraan kuntoa.
Ajoltaan, alustalta, penkeiltä sekä mm kojelaudan muoviosin äänettömyydessä parempi kuin emännän S60 T5 265tkm'ajettu. Ainut mitä T5 huomioin paremmaksi on soitin äänentoistoltaan jotka on molemmissa orkkislaitteet.
Ajoltaan, alustalta, penkeiltä sekä mm kojelaudan muoviosin äänettömyydessä parempi kuin emännän S60 T5 265tkm'ajettu. Ainut mitä T5 huomioin paremmaksi on soitin äänentoistoltaan jotka on molemmissa orkkislaitteet.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: Ihmettelyketju
No jo on ihmeitä minullakin
Liikenteessä näkyy tosi paljon erilaisia yksikköjä K-ryhmän teipeillä. Motarilla varsinkin sunnuntaisin jatkuva virta kohti pohjoista. Hyvää manosta kun on ammattilaiset liikenteessä.
Mutta millä jakelukalustolla kulkee Äss-ryhmän kuormat? Ikinä nähnyt yhtään yksiklöä Äss-ryhmän mainoksin. Salaa jakelevat, ettei suuri yleisö ajattele että heidän kauppaketjun roinat tientukkeina...

Liikenteessä näkyy tosi paljon erilaisia yksikköjä K-ryhmän teipeillä. Motarilla varsinkin sunnuntaisin jatkuva virta kohti pohjoista. Hyvää manosta kun on ammattilaiset liikenteessä.
Mutta millä jakelukalustolla kulkee Äss-ryhmän kuormat? Ikinä nähnyt yhtään yksiklöä Äss-ryhmän mainoksin. Salaa jakelevat, ettei suuri yleisö ajattele että heidän kauppaketjun roinat tientukkeina...
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Ihmettelyketju
Aiemmin mietin miten etsiä vuotokohta auton renkaasta ja tuli pari vinkkiä. Saippualiuos suihkepullolla ja upotus. Molemmilla tavoilla vuotokohta löytyi. Vuodostahan ei ollut epäilystäkään, kun renkaat olivat taas lähes paineettomat. Onneksi ei talvella päässeet noin tyhjiksi. Silmämääräisesti seurasin renkaita, niin aika paljon sai paine tippua, ennen kuin sen havaitsi. Enempi pullistelua aiheuttaa jokin patti renkaan alla. Perinteisesti olen peukalolla tai jollain kyljestä painellut epäillessäni paineen vähenemistä, vaan eipä sekään kymmenyksiä paljasta.
Paineet renkaisiin ja vuodot paikallistuivat venttiilirungon juureen. Ihmetyttää tuo, että molemmat oikea puolen renkaat vuotivat. Muistan, että joskus renkastöiden yhteydessä on venttiilirungot vaihdettu, mutta ilmeisesti nyt sitä ei ole tehty.
Renkaan pesu on nyt mennyt siihen, että sopivan korkean puupenkin päällä on sellainen kapea muoviallas, mihin rengas menee pystyyn ja peittyy melkein puoleen väliin. Saa suorin selin harjailla renkaat. Helpompaa on ollut vain silloin, kun pääsi pesemään pesuhallissa katosta roikkuvilla välineillä, mitkä olivat heti käyttövalmiita. Kotona painepesurin virittely on jäänyt vähemmälle.
Paineet renkaisiin ja vuodot paikallistuivat venttiilirungon juureen. Ihmetyttää tuo, että molemmat oikea puolen renkaat vuotivat. Muistan, että joskus renkastöiden yhteydessä on venttiilirungot vaihdettu, mutta ilmeisesti nyt sitä ei ole tehty.
Renkaan pesu on nyt mennyt siihen, että sopivan korkean puupenkin päällä on sellainen kapea muoviallas, mihin rengas menee pystyyn ja peittyy melkein puoleen väliin. Saa suorin selin harjailla renkaat. Helpompaa on ollut vain silloin, kun pääsi pesemään pesuhallissa katosta roikkuvilla välineillä, mitkä olivat heti käyttövalmiita. Kotona painepesurin virittely on jäänyt vähemmälle.