Ng sai moottoriöljyn ja suodattimen vaihdon. Lisäksi kiristelin käsijarruvaijeria kahvan päästä, talvela vaihoin sen ja silloin jo jäi vähän turhan löysälle. Kelpasi kuitenki konttorilla niin annoin olla tähän asti. Taakse otin ngeehen projekti-oogeen hattuhyllyltä Sonyn 6x9 2-tie Xplöödit mallia wanhat koska vänkärin puolelta kuuluu pörinää ja rojektissa ei ole soitinta ensinkään. Ulkoilutin projektia myös. Hukkaportti rautalangalla kiini ja menoksi. Nasta-Gislavedit, Lesjön madallusjouset, Sachsin kaasuiskarit ja jo 0,8 baria ahtopainetta on kyllä semmonen yhistelmä että jos ei ennen tiennyt mitä on vetely kiihdyttäessä niin
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
. On huima tunne kun tuomonen muinaismuisto lähtee laukalle
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
Muutenki menny Saabeja ropatessa pari päivää jo. Eilen femma sai öljyn- ja suodattimenvaihdon lisäksi ilmansuodattimen, parit häränsilmät taka-akselille, uudet käsijarruvaijerit, -palat ja muut hilavitkuttimet käppärille. Raitisilmasuodatin, raidetangonpää vasemmalle, termostaatti ja venttiilikopan tiivisteet pitää vielä uusia mutta rouvan työkuviot haittaa korjaamon toimintaa. Itsehän olen lomalla onneksi niin ehtii ja jaksaa kuitenki romujen kans touhuta. Niin ja maanantaina käytin femman Rovahuollossa ilmastoinnin täytössä. Edellisestä oli jo monta vuotta ja kylmän tuotto aika vähäistä.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva