En mä tiä onko toi nyt paras mahdollinen, mutta tolla saa säädettyä sekä virran että jännitteen, jolla kärryn akkua ladataan. Lisäksi ottovirran saa rajotettua, jotta uskaltaa pistää valorasiaan kiinni. Eikä se iso tappio ole, jos ei toimikkaa...
Käyttö on siis kohtuu isovirtainen vinssi muutaman minuutin ja perään latailua sitte ehkä vartti.
Eiköhän tuo lataamiseen oo varsin käypäsä eikä tuolla hintaa kauheesti kannata alkaa itte juottelemaan, ellei sitten harrastuksen vuoksi.
Se kuormavahtihan tuosta puuttuu, eli että löisi linjat kiinni kun akku meinaa tyhjetä liikaa, mutta ei sitä vinssin kanssa sillai kaipaakaan kun se ei jää pyörimään. Sen etu työvalojen kanssa olisi se, että jos ne valot unohtuu pihassa päälle, niin sammuvat ennenkö akku on kaput.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Meikäläistä tuttaa tämä kuumuus. Olisi kiva saunoa, mutta kämppä lämpenee siitä entisestään. Olen jo katsellut, liittyisinkö paikalliseen avantouintiseuraan? En liity vissiin, koska ilmoittavat kotisivuillaan, uusia jäseniä ei nyt oteta. Sekin vielä. Vierailemaan pääsisi siellä, mutta pidemmän päälle käy kalliiksi vrt. jäsenyys. Kylläpä sekin tuttaa. Pihasauna kai olis rakennettava... Eikä sitä sähkösaunan vastusta kukaan ole vaihtanut. On se kyllä, ite joutuu tekemään.
Ilppi on aika kiva, ja oikeastaan pakollinen kun näköjään about kuuden vuoden välein tulee kunnollisia kesäkelejä. Meillä on sisälämpötila siedettävä 21°C.
Edit: näköjään viikossa tulee ilpistä viilennystoiminnolla aika tarkalleen 50l vettä, eli näyttää toimivan ihan ok.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
^Kannattaa kurkata sinne termacellin sisälle, mulla oli sieltä maajohto saanut osumaa (liekkö lämpö aiheuttanut), ja kun uusi maajohdon , tietenkin paksumpaan ja vihreäraitaiseen, niin alko taas kipinä löytymään
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
^Kannattaa kurkata sinne termacellin sisälle, mulla oli sieltä maajohto saanut osumaa (liekkö lämpö aiheuttanut), ja kun uusi maajohdon , tietenkin paksumpaan ja vihreäraitaiseen, niin alko taas kipinä löytymään
Kappas, ei käynyt edes mielessä aukaista sitä
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Johdot oli ehjät. Ongelmana näemmä oli että se kipinäpainikkeen pohjalla ollut metalli ja sen alla oleva piuha ei ottanu kontaktia keskenään. Hiukan piuhaa korottamallla alkoi kipunoimaan.
taas veronpalautusten päivämäärä muuttui perkele mikä systeemi.
piti tulla heinäkuun alussa mut nyt lukee käsittelyssä.
perkele.
Oliko korjattavaa alkuperäiseen ehdotukseen?
En muista koska itselleni piti alunperin tulla veronpalautus, mutta kodin ja työpaikan väliset matkakulut kun korjaili, niin palautukset tulee nyt joskus Syyskuun alussa.
Jos haluaa päästä verokäsittelyssä kärkijoukkoon, niin sen kun ryhtyy yksityiseksi elinkeinonharjoittajaksi eli perustaa toiminimen. Olkoon sivutoiminen ja käytännössä ilman toimintaa, niin pääsee verotusjonossa kummasti aikasempaan kastiin.
Toki sitten myös veroilmoitus pitää palauttaa aiemmin ja niitä joutuu palauttamaan 2-3 kpl (henkilökohtainen veroilmoitus, elinkeinotoiminnan veroilmoitus ja vielä alv-ilmoitus, jos rekisteröityy alv-velvolliseksi), mutta aina kai kolikolla on kaksi puolta.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla