Ikävää, mulla on toiminut Aeromotorsin kanssa aina kaikki jetsulleen ja aspakin on ollut oikein hyvää ja ystävällistä, tosin olen asioinut aina englanniksi.vkutvonen kirjoitti: ↑To Loka 03, 2024 10:29Aeromotorsin toiminta![]()
Viikon toimitusajat. Sähköposteihin vastaa botti eikä sen jälkeen kuulu mitään. Viikon verran olen yrittänyt saada palautettua virheellistä tavaraa ja rahojani takaisin.
Puoleen hintaan kyllä kaupataan mutta mitään vastuuta ei kanneta. Puhelin numerokin kyllä löytyy, mutta eipä toi englanti taivu meikäläiseltä.
Luulin että kun tämä putiikki ei kuulu autodoc konserniin niin uskaltaa tilata.![]()
Nyt on kyllä selvästi ollut jotain hitautta, lähetykset tulee normaalisti parissa päivässä, nyt meni viikko käsittelyssä. Eli varmaan ruuhkaa on, eiköhän ne sieltä vastaile.vkutvonen kirjoitti: ↑To Loka 03, 2024 10:29Aeromotorsin toiminta![]()
Viikon toimitusajat. Sähköposteihin vastaa botti eikä sen jälkeen kuulu mitään. Viikon verran olen yrittänyt saada palautettua virheellistä tavaraa ja rahojani takaisin.
Puoleen hintaan kyllä kaupataan mutta mitään vastuuta ei kanneta. Puhelin numerokin kyllä löytyy, mutta eipä toi englanti taivu meikäläiseltä.
Luulin että kun tämä putiikki ei kuulu autodoc konserniin niin uskaltaa tilata.![]()
Ikävää, että kaikki ei mennyt niin kuin piti. Itsellä ko. putkassa yksi ainut probleema kymmenien tilausten joukossa. Sekin probleema lopulta järjestyi aika helposti, mutta vaatii kielitaitoa (englanti). Tästä päästäänkin siihen, että voi tylysti todeta, että jos ei ole kielitaitoa niin on syytä asioida kotimaisessa paikallisessa putiikissa. Toisinaan myös he yllättävällä järkevillä hinnoilla vaikka näin harvemmin tapahtuukin. Näillä putiikeilla en tarkoita motonettiä tai muita isoja ketjuja.vkutvonen kirjoitti: ↑To Loka 03, 2024 10:29Aeromotorsin toiminta![]()
Aeromotorsista oli kyse, juu ei ollut mitään paperia mukana. Vain kaksi auton jousta jotka oli erilaisia keskenään ja tietenkin toisen pussukka oli avattu. Niitten sivuilla ei ole mitään ladattavia lomakkeita.tturku kirjoitti: ↑Ma Loka 07, 2024 15:17veikkaan että on tullut paketin mukana yksi A4, joka on se palautuslomake? Tai sitten Autodocin sivuilta voi sellaisen printailla? Tästä on useampi vuosi kun viimeiksi oon autodocilta tilannu, mutta jos en väärin muista niin paketissa oli se palautuslomake...
Juurikin näin. Ihmettelinkin tuota tulostusta kun ei ole mitään mitä tulostaa. Mutta nyt viimeisen viestin jälkeen ainakin 4 kertaa asiasta kysyin niin sain vastauksen tähän. Nyt vain sitten odotellaan taasAZP kirjoitti: ↑Ma Loka 07, 2024 16:26Uskoisin että tuolla kysymyksellä haluavat sulta varmistuksen että sulta löytyy printteri, jolla saat printattua lapun. Lapun lähettävät sulle sähköpostilla. Lapulla sitten tiedot joiden mukaan paketin voi jättää rahtifirmalle palautuskuskausta varten. Jos et voi printata lomaketta niin keksivät jonkin vaihtoehtoisen keinon laittaa palautusprosessi käyntiin.