Miksi kaikki hyvä pitää paskoa myymällä se
mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Kun on pakolla ostettu firman mukana sisään megakorporaatioon niin tietäähän sen mihin se sitten menee, sanosinko että työnhaku on aukaistu ja lavealla skaalalla mutta eihän nyt mitään ole missään.
Miksi kaikki hyvä pitää paskoa myymällä se
Miksi kaikki hyvä pitää paskoa myymällä se
Iveco 50C14 -05
Dacia Duster -18 4x4
Dacia Dokker Van -14
Mercedes-Benz 313/adria -03
Plymouth Valiant -62
MB w108 3.5 - 71
Dacia Duster -18 4x4
Dacia Dokker Van -14
Mercedes-Benz 313/adria -03
Plymouth Valiant -62
MB w108 3.5 - 71
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Eipä ollut kiva jonottaa pysäytetyn letkan kärkipäässä (oisiko ollut 5 autoa ennen meitä) tuon kuolonkolarin tapahtumapaikalla. Henkilöauto oli osunut kuorma-auton etukulmaan, keli oli tihkusateen ja pimeyden takia aika tuhnuinen, lämpötila kuitenkin reilusti plussalla. Oma veikkaukseni on, että ihan ikävästä onnettomuudesta tässä on kyse (ei siis tahallisesta "ajautumisesta")
https://yle.fi/a/74-20190418
https://yle.fi/a/74-20190418
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Parkkiruudun läpi sompailijat ja vielä vinoparkissa. Se on kuitenkin korvaukset vakuutuksista 50/50 jos tuollaisen kanssa töksäyttää keulat yhteen. Luulisi olevan kohtuu tarkka touhua lähtökin, kun auto on "väärinpäin" ruudussa.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Se kun ihmiset ostavat tai ovat ostaneet aivan vääränlaisia autoja. Kaikki ovat joko farmareita ja/tai automaatteja ja/tai nuhapumppuja. 
#4752, Tech2
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Soon tilattava itte tehtaalta semmonen ku haluaa, niin saa valita vapaasti.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ei sellasia vaan taida olla enää saatavilla miltään valmistajalta.
#4752, Tech2
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Se tietty osaltaan hankaloittaa tilaamista, jos kukaan ei myy.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
No saakeli, ku sais edes uutena sellaisen kun haluais. Taitaa tulla tekemätön paikka löytää Farkku EV, johon mahtuis vähän isompi koira ja pienempi koira konttiin, ja sais olla muu kun VAG.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Tämähän se on, kun ei ole enää reiluun 20 vuoteen tehty sellaisia autoja jotka kiinnostaisivat millään tasolla.
Saab OG 9-3 Turbo Jubilee 3d
Porsche 944
BMW E39 528iA
Porsche 944
BMW E39 528iA
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
On yksi. Alfa Romeo Giulia. Mut niitten hinnat ei oo 5 vuodessa tullu alas yhtää. Saa myös ilman adblueta vielä alkupäänmallit.
Kattelin just et vRS octavioita sais dieselinä, hatchbackinä ja manuaalina... Mutta popsiivatkohan minkä verran ölppöstä... Tarttee varmaan käydä koeajolla et tietää oisko sellasesta työmatkakulkineeksi.
#4752, Tech2
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
No joo, Giulia on kyllä nätti ja siinä on paljon hyvää, mutta siinäkin kaksi asiaa tökkii pahasti: brake-by-wire ja että ainoa kiinnostava moottorivaihtoehto on se kallein eli Quadrofoglio. 
Saab OG 9-3 Turbo Jubilee 3d
Porsche 944
BMW E39 528iA
Porsche 944
BMW E39 528iA
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Jos meinaat EA288, niin kunnos ollessaan ei kyl tikusta tulkittuna taso muutu 15tkm vaihtovälillä. Ja jos haluat ongelmia väistellä, niin noita (tai ainaki pappamalleja Golfina, en vRS:stä oo varma) saa myös pelkällä matalapaine-EGR:llä. Partslinkillä varmaan saa sen etukäteenki varmistettua, mutta normaalitallaajat joutuvat avaamaan konepellin sitte paikan päällä ja visuaalisesti asiaa tarkastelemaan.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Kyl se pitäs olla joku 2013-2017 väliltä oleva. On parhaimman näköinen päältä ja sisältä. En vielä tiedä et mitä ne sillon on mut noita 184 heppasia ne näyttää olevan. Koneet ois vissii pääasiassa CUNA, CUPA, DJGA. Vissii ne ovat ea288 variantteja.JP_Vette kirjoitti: ↑Ti Marras 04, 2025 19:33Jos meinaat EA288, niin kunnos ollessaan ei kyl tikusta tulkittuna taso muutu 15tkm vaihtovälillä. Ja jos haluat ongelmia väistellä, niin noita (tai ainaki pappamalleja Golfina, en vRS:stä oo varma) saa myös pelkällä matalapaine-EGR:llä. Partslinkillä varmaan saa sen etukäteenki varmistettua, mutta normaalitallaajat joutuvat avaamaan konepellin sitte paikan päällä ja visuaalisesti asiaa tarkastelemaan.
#4752, Tech2
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
EA288 on se "moottorisarja", josta sitte tulee noita nelikirjailimisia versioita. Vrt vaikka "T7", jonka alla tulee sitte B-mitälie+kirjain. Eli joo, EA288 tarkotit
150 -> 200 tkm välin semmosella ajoin ja ainoa "murhe" oli kampiakselin etustefa. Toki fiksu jakopääremppaaja olis senki jakopään yhteydes vaihtanu, mut eipä se iso homma jälkikäteenkään ollu.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
No, mulla ei oo yhtää öljyä kuluttavaa T7-moottoria ollu, nii ehkä tuolta löytyy joku öljyä liiemmin kuluttamaton ea288. Eka ois kyl heivattava 5w30 öljyt mäelle ja siirryttävä oikeisiin öljyihin
.
#4752, Tech2
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
