Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Aivopieru iskii - pikkuinen tarkastus ja Katsastusinssin luo vaikka katsastuksen päivämäärä oli Elokuu. SAAB 9-5 Aero Hirsch Performance MY 2004 . Käyttöoikeus taas 08.2027 asti , sanotiin , että ajovalojen umpioideenn "lasit"(muovit) hieman himmentynyt mutta valokuvio suurinpiirtein kunnossa. Kysessä jotekin ns " harrasteauto" ja ajossa pääosiin kevät,kesä aikana jos hieno keli. Suolakura ei oo tuttu tämä yksilölle eli kori hyvässä kunnossa , alusta huolettu/kunnossa ja mootori kehrää hienosti.
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Kannattaa lukea uudelleen se ote. Jos menit yli kuukauden ennen otteella mainittua viimeistä ajopäivää katsastukseen, sait nyt leimaa tasan 12kk.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
MB ML 270cdi -03 (perävaunun vetohommiin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
MB ML 270cdi -03 (perävaunun vetohommiin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Ng satkun virranjakaja sai uuden stefan sisälle, virranjakajan vuotaman öljyn pehmentämä ylävesiletku vaihtu uuteen ja moniurahihnan uusin myös.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
kerro vielä orinksin koko seuraavalle tarvitsijalle jakajaan
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Enpä hoksannut mutta voin kyllä vanhan mitata, en sitä heittänyt roskiin mutta se on työpöydällä 30km päässä
. Lähti ehjänä irti vaikka oli kivikova. Uuden tilasin Trollpartsilta.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Pesin toiseen femmaan hankitut talvivanteet
#8411
9-5 -04 2.3T Vector Wagon Stage? (KA)
9-5 -98 2.3t Sedan Stage1 (Nappe) (KA)
900 -92 2.1 3D combi coupé (HA)
Entiset:
1 x 99, 1 x 9000, 2 x OG9-5, 3 x OG9-3, 1 x NG9-3
9-5 -04 2.3T Vector Wagon Stage? (KA)
9-5 -98 2.3t Sedan Stage1 (Nappe) (KA)
900 -92 2.1 3D combi coupé (HA)
Entiset:
1 x 99, 1 x 9000, 2 x OG9-5, 3 x OG9-3, 1 x NG9-3
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Hioin, kittasin ja maalasin satkusta etupyörän kaaren kun oli vähän ruostetta. Nyt on siistimpi. Ei onneksi ollut isoja vaurioita. 
Nykyinen: Saab 900 Classic 1993
Ex-Saab NG9-3 1.9 TTID Aero vm. 2008
Ex-Saab OG9-3 vm. 2003
Ex-Saab NG9-3 1.9 TTID Aero vm. 2008
Ex-Saab OG9-3 vm. 2003
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Oma viirufemma valutti jäähdytysnesteet pihalle. Onneksi osoittautui varsin pieneksi viaksi ja vaihtamalla säätöventtiilin nesteet pysyy jälleen kierrossa. Tulipa siinä samalla vedettyä sitten chromedeleteteipit ednan lasien päälle. Vähän on linjakkaampi, näyttää että ui alempana.
OG9-5 2009 1.9tid
- eegas
- "Hölösuu"
- Viestit: 1165
- Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 13:10
- Paikkakunta: Kauhava / Lapua / Liperi
Re: Mitä teit tänään saabiisi topic VOL2?
Katsastin kuupan K1-katsastus Joensuu, eivät löytäneet vikoja. Neljä vuotta sitten taas 
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9-3 SE -01
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9-3 SE -01
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056