How true! Itellä meni 80 km matkaan (Mikkeli-Joutsa) aikaa melkein kaksi tuntia...prkelelefa42 kirjoitti:Ite oon joutunut 309:n kyytiin turvautumaan kun joulun aikoina 99 poltti kansipahvin, että sitten pelkäsin vaikka olikin uudet renkaat alla, aivan käsittämättömän kamala ajaa. Kone oli kyllä yllättävän timmi, joku 1.6 luokkaa oleva ruisku, mutta mitäpä iloa siitä kun ei uskaltanut suorallakaan ajaa talvella.
Kuva voittajasta
-
tknummelin
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Gutman on varustelu paketti muuten ihan sama ku normi 1.6:nen, Gutmannia on saanut ulkoisella ehostuksella ja tekniikka upgradena jossa on ollut "kireempi" nokka ja takapönttö tuunikin versiota, Ehostukseen on kuulunut "pinna"vanteet ja jotain pikku lirputinta lisäksi. Eli kaikissa Gutmanneissa ei ole tuota tekniikka osaa laitettuna.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Uskomatonta miten perverssiä sakkia me Saabistit ollaan
Meilläkin oli vaimolla 309 Talbotin ketjuvetoraksutin ennen OG satkua. Myydessä siinä oli jo 260tkm lasissa ja katsastuksessa ei ollut pulmia KOSKAAN, kyllä totisinta totta ja se oli kulkupeli ei harrasteauto. Kaveri osti pois ja kuukauden kuluttua lähti vesiletku 120:n vauhdissa pumpusta irti. Nopeat refleksit säästivät koneen kuolemalta, uusi kannentiiviste ja plaanaus ja taas mentiin. Nyt on taas uudella omistajalla käytössä ja mittarissa pitkälti yli 300tkm. Eikä ole kuulemma tarvinnut katsastuskonttorilla käydä kuin kerran vuodessa
aina laakista läpi. Sitkeä sätkätin vaikka ranskalainen onkin. Ei muuten syö kuulemma vieläkään öljyä tai vettä kuin nimeksi -eikä savuta.
Ai lisää perversioita? No aika monella Sabistilla tuntuu olleen kuplakin joskus (mulla on vieläkin tallissa 1302) ja joku kehui ajavansa 323 automaatilla....niin minäkin näin väliaikaisesti
Outoa sakkia eikä ketään edes eroteta harharetkien vuoksi. Hieno tää meidän kerho!!
Meilläkin oli vaimolla 309 Talbotin ketjuvetoraksutin ennen OG satkua. Myydessä siinä oli jo 260tkm lasissa ja katsastuksessa ei ollut pulmia KOSKAAN, kyllä totisinta totta ja se oli kulkupeli ei harrasteauto. Kaveri osti pois ja kuukauden kuluttua lähti vesiletku 120:n vauhdissa pumpusta irti. Nopeat refleksit säästivät koneen kuolemalta, uusi kannentiiviste ja plaanaus ja taas mentiin. Nyt on taas uudella omistajalla käytössä ja mittarissa pitkälti yli 300tkm. Eikä ole kuulemma tarvinnut katsastuskonttorilla käydä kuin kerran vuodessa
Ai lisää perversioita? No aika monella Sabistilla tuntuu olleen kuplakin joskus (mulla on vieläkin tallissa 1302) ja joku kehui ajavansa 323 automaatilla....niin minäkin näin väliaikaisesti
Outoa sakkia eikä ketään edes eroteta harharetkien vuoksi. Hieno tää meidän kerho!!
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Ahaa, noh nyt olen paljon viisaampi tasV-M kirjoitti:Gutman on varustelu paketti muuten ihan sama ku normi 1.6:nen, Gutmannia on saanut ulkoisella ehostuksella ja tekniikka upgradena jossa on ollut "kireempi" nokka ja takapönttö tuunikin versiota, Ehostukseen on kuulunut "pinna"vanteet ja jotain pikku lirputinta lisäksi. Eli kaikissa Gutmanneissa ei ole tuota tekniikka osaa laitettuna.
V-M
Puuratti, takaspoileri ja "pinna"vanteet ovat ainakin, mutta mielestäni sitten helmat puuttuvat. Käsittääkseni siihen kuuluu myös korisarjaa, voipi olla et olen väärässä
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"