Videoiden muokkaus

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
jarska
"Aero"

Videoiden muokkaus

Viesti Kirjoittaja jarska »

Mitenkä ja millä ohjelmalla saa digikameralla kuvattua avi videota muokattua, lähinnä peitettyä rekisterinumeroa yms? :wink: Ei sillä että olisi nyt mitään niin hirmu rikollista materiaalia joka ei kestäisi päivänvaloa mutta noin niinku periaaatteessa...
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
jsuomi
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Ei mikään kiva homma alkaa peittää videosta auton kilpee. Ainakin mun tekniikalla pitäis käydä joka frame käsin läpi ja niit ku on noin 25 sekunnissa. Kai jollakin on helpompiki tekniikka. Kyl muuten paras ohjelma on adobe premier vähän raskas, mut mun mielestä paras.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
f-19
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Suoritin koulussa oikein hienon multimediakurssin. Eli nyt ole multimedian ammattilainen :D Käsiteltiin mm. Premiereä.

Frame kerrallaan noita tuskin on tapana käydä läpi, mutta kai se niinkin onnistuu :) Itse tekisin Premierellä lisäämällä video trackille kuvan mitä liikuttaa motion-optiolla. Eli vaikka blurrattu about rekisterikilven kokoinen kuva jota liikutellaan rekisterikilven liikettä seuraillen, työlästä mutta taitaa olla ainut tapa?
jarska
"Aero"

Menee kyllä 90%sesti yli hilseen. Ei ole oikein hallussa nämä hommat niin taitaapi jäädä muokkaamatta tuo pätkä...Tietysti jos joku haluaa suorittaa puolestani n.3sekunnin verran rekisterikilven häivyttämistä videolta niin sitten... :lol: :wink:

Omega 3000tic
Turbo16
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

f-19 kirjoitti: Itse tekisin Premierellä lisäämällä video trackille kuvan mitä liikuttaa motion-optiolla. Eli vaikka blurrattu about rekisterikilven kokoinen kuva jota liikutellaan rekisterikilven liikettä seuraillen, työlästä mutta taitaa olla ainut tapa?
Tuotahan kyllä näkyy aika monessakin pätkässä, eli se "blurraus" liikkuu välillä epätasaisestikkin, mutta kyllä asiansa hoitaa.

Kyllä on silti hieman nähtävä vaivaa, kuitenkin on jos pätkä on noin lyhyt, niin ei siinä kauaa menisi vaikka tekisi frame kerralleen, mutta.. :P

Mielellään kuvaa sitten uudestaan pätkän niin, että on mahdollisimman vähän editoitavaa.
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
jarska
"Aero"

Niin vähän ajattelinkin että helpommalla pääsee kun käy kuvaamassa uusia suttauksia niin ettei tarvi jälestä päin editoida...

Omega 3000tic
Vastaa Viestiin