Nyt minua vihataan
-
- "Hirsch"
Anna pois vaan!hakuba2 kirjoitti:Älä sit unohda niitä karva noppia.. Mulla ois muuten mun turbo lätkä minkä otin tosta takaluukusta pois. Pitäskö antaa sulle, niin voisit liimata sen siihen takaluukkuun ja johan tulis taas katu-uskottavuutta..
Missäs päin mikkeliä tää auto muuten liikkuu? Aattelin vaan, et tietää varoo jos tuut joskus vastaan, etten järkyty liikaa..

Niin ja tosissaan: kyllähän se alkaa heti vatkata ja heilua kun viisari nousee maagisen kuudenkympin yläpuolelle...OMG!

"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
-
- "Hölösuu"
Minulla oli vara-autona tollanen kun vaihtovat myyjäliikkeessä talvirenkaat saabiini.
Annoin sille sunnyn paskalle kenkää sen kun ennätin, kunnes öljy rupes haisemaan. Vein sen takas ennen oman auton saamista etten jää kadulle sen romun kans.
Onko muuten kohtuullista, jos ostohetkellä luvataan talvirenkaat ja ne toimitetaan 4kk päästä ja sittenkin kun loppuajasta kävin päivittäin "kyselemässä"
Ja liike oli kuopion car & "maskine". myyjät varmaan muistaa minut vieläkin
Annoin sille sunnyn paskalle kenkää sen kun ennätin, kunnes öljy rupes haisemaan. Vein sen takas ennen oman auton saamista etten jää kadulle sen romun kans.
Onko muuten kohtuullista, jos ostohetkellä luvataan talvirenkaat ja ne toimitetaan 4kk päästä ja sittenkin kun loppuajasta kävin päivittäin "kyselemässä"
Ja liike oli kuopion car & "maskine". myyjät varmaan muistaa minut vieläkin

Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377