***tu jos mun tontille tulee joku hyppimään niin ajan kyllä heti pois

jos joskus joku haastaa kisaan suurimmista linnunpaskoista, osallistun. tolppapaikkani vieressä on joku mikä lie puu (en mä niitä nimiä tunne, lehtipuu eikä ooo koivu ainaskaa) jonka vierailijat tiputtaa ihan sairaan kokoisia paskoja saabini päälle. nytkin auto on sellaisessa kunnossa että hävettää.Firges9000 kirjoitti:Minkä numeroista hiekkapaperia käytit. 90 ? 50 ?Mimmi kirjoitti:Kukas se harmaalla Saabilla ajelee![]()
Minulla on sentään valkoinen Saab![]()
![]()
![]()
Firgesin pinnasta lähtee kaikki lokinpaskat pesuvedellä.
Katotaas huomenna.
HehM.p. kirjoitti:Kaikkee p*skaa ne känniläisetki puhuu!lucaf kirjoitti: ihan ok heppu loppujen lopuksi, ja äitiyi kehumaan kuinka ennen vanhaan ysiysi saabit oli tosi hienoja ja arvostettuja autoja.![]()
No ei, kyllä se ysiysi on hyvä auto siinä missä muutkin.
Tuttu tilanne sen jälkeen kun pihallemme pesiytyi sepelkyyhkyjä.lucaf kirjoitti:
jos joskus joku haastaa kisaan suurimmista linnunpaskoista, osallistun. tolppapaikkani vieressä on joku mikä lie puu (en mä niitä nimiä tunne, lehtipuu eikä ooo koivu ainaskaa) jonka vierailijat tiputtaa ihan sairaan kokoisia paskoja saabini päälle. nytkin auto on sellaisessa kunnossa että hävettää.