nissani kolarissa
nissani kolarissa
http://www.jakari.net/nissan/index.html
isän tädinmies veti stoppimerkin takaata 80:iä ajavan tila-auton kylkeen.
henkilövahingoilta onneks säästyttiin
loppujenlopuks ihmeen hyväs kunnos vielä on, hundayn 04vuoden tila-auton etuovi ei ollu kyl kovin hyväs kunnos 10x40cm viilto josta näkyi suoraan sisälle
isän tädinmies veti stoppimerkin takaata 80:iä ajavan tila-auton kylkeen.
henkilövahingoilta onneks säästyttiin
loppujenlopuks ihmeen hyväs kunnos vielä on, hundayn 04vuoden tila-auton etuovi ei ollu kyl kovin hyväs kunnos 10x40cm viilto josta näkyi suoraan sisälle
BMW 525iA Touring Executive
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Niin, no...kieltämättä!Mäksä kirjoitti: eipä mitään muuta pointtia kuin et aina sanotaan miten turvattomia vanhat japskit on, ja ku mut on semmoseks opetettu niin hieman yllätyin miten "hyvässä" kunnossa tuo oli...vrt esim turbo16:sta satkuun joka meni ojaan...
Paitsi että kylkeenhän se vaan ajoi...
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Tuurilla ne laivatkin seilaa...Mäksä kirjoitti:eipä mitään muuta pointtia kuin et aina sanotaan miten turvattomia vanhat japskit on, ja ku mut on semmoseks opetettu niin hieman yllätyin miten "hyvässä" kunnossa tuo oli...vrt esim turbo16:sta satkuun joka meni ojaan...tknummelin kirjoitti:Missä pointti?
Tässä on muutama kuva kun ajoin saabilla nissanin keulaan n.50 km/h:
Saabiin ~400 euron remontti ja nissanista runko mutkalle ja lunastukseen.
http://www.kotinet.com/mika.rahkala/Saa ... issan1.jpg
http://www.kotinet.com/mika.rahkala/Saa ... san5-1.jpg
http://www.kotinet.com/mika.rahkala/Saa ... issan7.jpg
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Noh, näissä kolareissa on aina joko onni mukana tahi ei. Välillä ihmisiä menehtyy vaikka kiesi on ihan ok-näköinen ja välillä taasen toisin päin. Kuten esmes tässä...
http://www.angelfire.com/crazy/tombsteri/uuno.htm
niin ja hengissä on..
http://www.angelfire.com/crazy/tombsteri/uuno.htm
niin ja hengissä on..
...Tuurilla ne laivatkin seilaa...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
...
rälläkkä kirjoitti:Tuurilla ne laivatkin seilaa...Mäksä kirjoitti:eipä mitään muuta pointtia kuin et aina sanotaan miten turvattomia vanhat japskit on, ja ku mut on semmoseks opetettu niin hieman yllätyin miten "hyvässä" kunnossa tuo oli...vrt esim turbo16:sta satkuun joka meni ojaan...tknummelin kirjoitti:Missä pointti?
Tässä on muutama kuva kun ajoin saabilla nissanin keulaan n.50 km/h:
Saabiin ~400 euron remontti ja nissanista runko mutkalle ja lunastukseen.
http://www.kotinet.com/mika.rahkala/Saa ... issan1.jpg
http://www.kotinet.com/mika.rahkala/Saa ... san5-1.jpg
http://www.kotinet.com/mika.rahkala/Saa ... issan7.jpg
Amazing... Ei tätä VOI sanoa tarpeeksi usein: Kyllä Saab KESTÄÄ!
Kiesus! Menny aika rankasti Metsähallituksen puolelle.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Noh, otetaan huomioon se, että auto meni penkkaan 2x ensin etupää edellä. Vielä ensin oikea kulma edellä, pyyhkäisi koko matkalta keulan ryttyyn..Mäksä kirjoitti:eipä mitään muuta pointtia kuin et aina sanotaan miten turvattomia vanhat japskit on, ja ku mut on semmoseks opetettu niin hieman yllätyin miten "hyvässä" kunnossa tuo oli...vrt esim turbo16:sta satkuun joka meni ojaan...tknummelin kirjoitti:Missä pointti?
On erittäin vaikea havannoillistaa, mutta ensin osui oikea kulma, jonka jälkeen vasen kulma osui ojan pohjalle, sieltä törmäyksen johdosta kapusi tielle.
Auto peruuttui oikea takapää vielä ojaan, jolloin auto meni lopullisesti mutkalle. Satkun takapää tiettävästi ei kestä kovinkaan paljon, varsinkin jos on vetokoukku, joka itselläkin oli.
Oja oli sitten 1.5-2m syvä, todellä jyrkkä v-muotoinen. Voitte uskoa, että se oli todella rysäys vrt. tasaiseen törmäykseen.
EDIT: Menihän tuo nissani kyllä enemmän ryttyyn
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Olikohan tuo pyyhkässy katujyrän alle??900turbo3d kirjoitti:Noh, näissä kolareissa on aina joko onni mukana tahi ei. Välillä ihmisiä menehtyy vaikka kiesi on ihan ok-näköinen ja välillä taasen toisin päin. Kuten esmes tässä...
http://www.angelfire.com/crazy/tombsteri/uuno.htm
niin ja hengissä on..
Tuurilla ne laivatkin seilaa...