(2.0) iA tonnarilla ainakin pysyiV.J.S kirjoitti: Eli kyllä tuon perässä tupliksella tai 8-tappisella ruiskullakin jo jotenkin pysyy
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
(2.0) iA tonnarilla ainakin pysyiV.J.S kirjoitti: Eli kyllä tuon perässä tupliksella tai 8-tappisella ruiskullakin jo jotenkin pysyy
Juu sehän voi jo 3-4heppaa tehdäkin eroa. Silti tojon koneessa hyvä vääntö.9000CD23T kirjoitti: Joopa joo....mutta taitavat olla JIS:sejä nuo tehot.
SAE hepat ovat hiukan toisenlaisia...kuten tiedämme.
( japsit kun ilmoittavat moottoritehot ( JIS ) ilman lisälaitteita, kun taas
eurooppalaiset kertovat tehot lisälaitteiden kanssa..mm vaihteisto )
Ja kyllähän tuon väännön pitää alkaa 3:lla...
Eipä nuo satkun väännötkään kovin huimat ole, vaikka kyseessa on 2-litrainen moottori.9000CD23T kirjoitti:2005 Toyota Celica Performance Features ( vakio mylly )
- 1,794 cc 1.8 liters in-line 4 front engine
- Power: 104 kW , 140 HP SAE @ 6,400 rpm; 125 ft lb , 170 Nm @ 4,200 rpm
( katsokaa tuota huimaa vääntöä.. 170Nm..)
Ja tässä satkun arvot..
Max. output: 119.6 PS (118.0 bhp) (88 kW)@5500 rpm
Max. torque: 167.0 Nm (123 lbft) (17 kgm)@3700 rpm
Coolant: Water
Specific output: 59.4 bhp/litre
Specific torque: 84.13 Nm/litre