Autosi ennen ja jälkeen

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Viltzu
"Ruisku"
Viestit: 126
Liittynyt: Ti Joulu 23, 2003 23:42
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Viltzu »

Ennen:
http://personal.inet.fi/koti/zenith/saab/ennen.jpg

Jälkeen:
http://personal.inet.fi/koti/zenith/saab/jalkeen.jpg

harmi kun ei ole sisustasta kunnon kuvaa kun oli aikaisemmin beige sisusta ja nyt se on vaihtunut siniseen sisustaan samalla myös iskettin pientä thyyninkiä paikalleen.
9-5 Aero -00 Wagon
sheebu
"Viggen"
Viestit: 638
Liittynyt: La Touko 07, 2005 22:23
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja sheebu »

Viimeksi muokannut sheebu, Ke Kesä 22, 2005 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01

#2592, STCF #43
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1668
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Kompi ennen ja jälkeen.
Kuva

Vasemmassa kuvassa ensimmäistä päivää uudessa kodissa, edellisenä yönä ajelin jyväskylästä kotiin.
Oikealla reilu vuosi oston jälkeen, 4kk "pikaprojekti", vaihtui i8A-tekniikka T8+manuaaliin, maalattiin samalla ja lisättiin helmat.

-Sami

ps. nykyään keulalla t16, megasquirtin hoitaessa bensapuolen, sytkä myöhemmin.
Viimeksi muokannut Tobbana, To Elo 11, 2005 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Tobbana kirjoitti:Kompi ennen ja jälkeen.
Toi Tobbanan muodonmuutos kyllä jaksaa hämmästyttää. Vaikea uskoa, että kyse on samasta autosta :D
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Tobbana kirjoitti:Kompi ennen ja jälkeen.


Vasemmassa kuvassa ensimmäistä päivää uudessa kodissa, edellisenä yönä ajelin jyväskylästä kotiin.
Oikealla reilu vuosi oston jälkeen, 4kk "pikaprojekti", vaihtui i8A-tekniikka T8+manuaaliin, maalattiin samalla ja lisättiin helmat.

-Sami

ps. nykyään keulalla t16, megasquirtin hoitaessa bensapuolen, sytkä myöhemmin.

Jokseenkin fiksumman näkönen 8)
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

kun katsoo tuota samin kompigalleriaa, käy oikein kateeksi kuinka toiset osaa. hienoa työtä tehty.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

900turbo3d kirjoitti: Lähetetty: Tii Huh 05, 2005 8:29 pm
Oottakee pari kuukautta ni määkin saan tähän ennen-jälkeen "käsittelyn" kuvat.
noniin... 8)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
JuHem
"Hölösuu"
Viestit: 1065
Liittynyt: La Tammi 22, 2005 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja JuHem »

Ennen:

http://office.vippet.net/servlet/genera ... age=101508

Jälkeen:

http://office.vippet.net/servlet/genera ... age=116771

Ei varmaan tarvitse kertoa mitä on muuttunu...
Tosin oma muutos tuntuu varsin mitättömältä, kun vertaa tuohon Tobbanan kompiin. Ei uskoisi, että on kyse samasta autosta 8O
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

lucaf kirjoitti:noniin... 8)
Noh vähän on taas viivästynyt rojektit mutta "painostuksen2 myötä annetaan vähän jotakin...käyttiksen päivittelyä

Ennen:
http://city4dev.city.fi/kuvagalleria/ku ... 488092.jpg

Jälkeen:
http://city4dev.city.fi/kuvagalleria/ku ... 488090.jpg

Juu ja liikku tietenkin sähköllä :wink:
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Stene
"Hirsch"
Viestit: 952
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 21:00

Viesti Kirjoittaja Stene »

Pitää kai sitä omasta puolestaki kuvat laittaa ;)
http://www.stenedesigns.net/saabi/
curry
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

lucaf kirjoitti:kun katsoo tuota samin kompigalleriaa, käy oikein kateeksi kuinka toiset osaa. hienoa työtä tehty.
Tähän on pakko puuttua.
En osannut _mitään_ ennen kuin aloin tekemään, onnekseni olen sopivasti hullu ja pajan pojilta sain neuvoja aina kun tarvitsi.

Edelleen tässä vaiheessa pitää kiittää Ylä-Savon automaalaus&fixauksen omistajaa tiloista, laitteista ja tarvikkeista, "peltipeteä" ymmärtäväisestä asenteesta "nyyppää" kohtaan, sekä pajan muut äijät, jotka ovat olleet auttamassa.

Harva tosin pajan porukasta uskoi että saisin tekniikkaa koskaan tulille saati katsastuskuntoon.

Sama homma maalauksen pohjatöistä, mutta niinpä vain tuli suht kelvolliset pohjat tehtyä, ammattimies toki teki peltityöt ja maalauksen, mutta lähes kaiken muun tein itse.

Tekniikan päivitys t8->t16 onkin jo sitten toinen juttu, siitä joskus myöhemmin lisää, se kun ei vieläkään ole kokonaan valmis, ahtomurheita yms. riittää.

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Rynnäkkösämpylä »

Tobbana kirjoitti:
lucaf kirjoitti:kun katsoo tuota samin kompigalleriaa, käy oikein kateeksi kuinka toiset osaa. hienoa työtä tehty.
Tähän on pakko puuttua.
En osannut _mitään_ ennen kuin aloin tekemään, onnekseni olen sopivasti hullu ja pajan pojilta sain neuvoja aina kun tarvitsi.

Edelleen tässä vaiheessa pitää kiittää Ylä-Savon automaalaus&fixauksen omistajaa tiloista, laitteista ja tarvikkeista, "peltipeteä" ymmärtäväisestä asenteesta "nyyppää" kohtaan, sekä pajan muut äijät, jotka ovat olleet auttamassa.

Harva tosin pajan porukasta uskoi että saisin tekniikkaa koskaan tulille saati katsastuskuntoon.

Sama homma maalauksen pohjatöistä, mutta niinpä vain tuli suht kelvolliset pohjat tehtyä, ammattimies toki teki peltityöt ja maalauksen, mutta lähes kaiken muun tein itse.

Tekniikan päivitys t8->t16 onkin jo sitten toinen juttu, siitä joskus myöhemmin lisää, se kun ei vieläkään ole kokonaan valmis, ahtomurheita yms. riittää.

-Sami
Jumalauta! 8O Iso käsi! 8O
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Ennen: http://koti.mbnet.fi/stefa/tonttu/IMG_9100.JPG

Jälkeen: http://koti.mbnet.fi/stefa/tonttu/IMG_9105.JPG

Tehopesu ja bling-bling-kapselit tekevät ihmeitä aikaan 8)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Turbo900
"Saabisti"
Viestit: 877
Liittynyt: La Loka 25, 2003 18:26
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Turbo900 »

Vastaa Viestiin