Hyvä jarrut!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
saabisti900
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
Paikkakunta: Rauma

Hyvä jarrut!

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

En tiedä, onks joku jo näyttänyt tämän kuvan täällä jossakin. Mutta on vanhas meses aika hyvät jarrut. :lol: :lol: :lol:

http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=112372
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5180
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Risto »

:wink:
Viimeksi muokannut Risto, Ke Maalis 02, 2011 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Hahaa, helmee :D :D
Saleen voi vetää kaikki Bombers-nosewheelie sun muita tolla :D
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Pysähtyy kuin koppi Suzuki :D
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Mullekki tommoset jarrut. :lol: :lol:
saabisti900
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

Oliskohan mersus vielä orkkis jouset paikallaan? Voi kyllä vähän tömähtää, kun takarenkaat taas koskettaa maata :D . Olettaen, että se on yhtä hyvässä kunnossa kuin muut ton ikäiset mersut.
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Autokitissä näytti olevan sama kuva iskari mainoksessa. "huonot iskarit voivat johtaa vaaratilanteisiin", mut oishan tossakin aika paha jos toinen puoli ei pitäiskään valoihin pysähtyessä. Vois olla viereisen auton kylki kasassa. Ja sit poliisille selittelee tapahtunutta...
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
jani
"Aero"
Viestit: 453
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 10:22
Paikkakunta: nokia

Viesti Kirjoittaja jani »

nyt ymmärrän ne pikkumersut miksi ne ei pysy pystyssä :lol:
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Kun ensin ajelee päivät vm. 75 ysiysillä ja hyppää sitten vm. 88 satkun rattiin, niin noin siinä käy.

Samoin käy myös kun automaatilla yrittää vaihtaa pienemmälle, niin kytkintähän siinä polkaisee...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
ajn
"Hirsch"
Viestit: 904
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:58
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ajn »

Tuo kuvahan on peräisin huulilasin omalaatuisesta tavasta testata auton jarrut kytkemällä takajarrut pois toiminnasta. Siltä ajalta lienee kuva, kun ABSeja ei ollut joka autossa.

ja se sukisukin koppiauto muuten heittää täyden voltin ympäri asti...
Juha_A.
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: Su Syys 28, 2003 21:08
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Juha_A. »

Mun mielestä yleensä renkaista loppuu pito, ennen kuin noin pääsee käymään. Vaikka olis kuinka hyvät jarrut... :?
jkairt
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Pe Loka 10, 2003 17:16

Viesti Kirjoittaja jkairt »

Kyä kait tommonen wheelie vaatii jo maaston apua ? Ei se pelkän etujarrun voimalla perää nosta. Koppi suiza on eriasia, siinä painopiste on sevverran ylempänä ja sehän kaatuu tuulessakin jo...
JK
Vastaa Viestiin