Osta Ninco se on parempi kuin Scalextrik. Nincon rata on leveämpi ja parempi viimeistely ja mikä parasta Scalen osta sopii nincoon jos ostaa sovitepalat. Nincon auto on kans paremmin varusteltuja:
- Neliveto
- Aktiivinen etuohjuri (muotoilee rataa)
- Jopa jousitus
- Varaosia ja viritysmoottoreita rpm 16 000-30 000 http://www.ninco.com
Audi TT-R on Nincon joka on tuolla ylhäällä, tosin nyt siitä lähti takasiipi irti hurjassa kolarissa. Aerodynamiikka kärsi pahasti
Tosin sitten on tämmönen valmistaja kun Fly jonka autot on huippuhienoja. Täynnä pieniä yksityiskohtia. Toi mun vihreä Lola on Fly. http://www.flycarmodel.com
Tää autorata vie sitten mukanaan jos on vähänkin tuning henkee. Radat pitenee ja autot nopeutuu. Sitten kun selaa netistä tuning vinkkejä niin niitä löytyy vaikka kuinka paljon.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Nelivetoseen pitää ostaa tehokaampi moottori jotta saadaan kaiki veto rataan. Paremmin kiihtyy ja jättää sladdissa ajamisen kokonaan pois. Mäkin rakensin jälkikäteen mun TT-R nelivedon .
Vi**u että mua lapsettaa nyt. Mun 8v tyttö on piessyt mut radalla jo kahdesti tänään. Selitys sen moottori kiertää 19 000 ja mun vaan 12 000 rundii. Mä saan suorilla kiinni mutta kiihdytyksissä jää kuin vapari turbolle
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
potkuhousu kirjoitti:
Vi**u että mua lapsettaa nyt. Mun 8v tyttö on piessyt mut radalla jo kahdesti tänään. Selitys sen moottori kiertää 19 000 ja mun vaan 12 000 rundii. Mä saan suorilla kiinni mutta kiihdytyksissä jää kuin vapari turbolle
Ei kannata, kyllä muakin pikkuisen otti päähän, kun pienempi tappi kotona pesee puolella minuutilla Saab 96:lla Rally Trophyssa ja yhdellä kädellä puolihuolimattomasti ratista heitellen. Hyvä ettei tee jotain muuta siinä sivussa. Ja minä sentään luulin osaavani paremmin etuvetoisen niksit. Jätkät vetää simona flat out paikkaan kuin paikkaan. Silmän ja käden koordinaatio on loistava muksuilla noissa peleissä ja tietty refleksit myös
ja yhdellä kädellä puolihuolimattomasti ratista heitellen. Hyvä ettei tee jotain muuta siinä sivussa. Ja minä sentään luulin osaavani paremmin etuvetoisen niksit. Jätkät vetää simona flat out paikkaan kuin paikkaan.
Sulla on sana muodot hallussa
NG 9-5 1,6turbo business my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
potkuhousu kirjoitti:Vi**u että mua lapsettaa nyt. Mun 8v tyttö on piessyt mut radalla jo kahdesti tänään. Selitys sen moottori kiertää 19 000 ja mun vaan 12 000 rundii. Mä saan suorilla kiinni mutta kiihdytyksissä jää kuin vapari turbolle
Ihan tosi, mä olen 7 vuotta uhonnut laittaa pojalleni autoradan, eikä sitä ole vieläkään. Ei se siitä niin oo kiinnostunut, mutta MÄ HALUUN SEN! Nyt kun poikakin on jo koulussa, niin eihän se mikään lelurata saisikaan olla, eihän?
Juu meilläkin on vintillä rataa melkoisen paljon. On ostettu palikoita Scalextricin rataan laatikko tolkulla rompetoreilta. Kai sitä olisi rakennettavissa useampi kmmenen metriä. On vaan kylmä tila, niin vesselit kyörää siellä sitten kesäisin. Onhan se ihan hauska homma.