Autoratapeli

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Osta Ninco se on parempi kuin Scalextrik. Nincon rata on leveämpi ja parempi viimeistely ja mikä parasta Scalen osta sopii nincoon jos ostaa sovitepalat. Nincon auto on kans paremmin varusteltuja:
- Neliveto
- Aktiivinen etuohjuri (muotoilee rataa)
- Jopa jousitus
- Varaosia ja viritysmoottoreita rpm 16 000-30 000
http://www.ninco.com
Audi TT-R on Nincon joka on tuolla ylhäällä, tosin nyt siitä lähti takasiipi irti hurjassa kolarissa. Aerodynamiikka kärsi pahasti :?

Tosin sitten on tämmönen valmistaja kun Fly jonka autot on huippuhienoja. Täynnä pieniä yksityiskohtia. Toi mun vihreä Lola on Fly.
http://www.flycarmodel.com

Helsingissä on kauppa http://www.tietonikkari.fi

Tää autorata vie sitten mukanaan jos on vähänkin tuning henkee. Radat pitenee ja autot nopeutuu. Sitten kun selaa netistä tuning vinkkejä niin niitä löytyy vaikka kuinka paljon.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
iku
"Aero"
Viestit: 366
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 13:48
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja iku »

Nincon auto on kans paremmin varusteltuja:
- Neliveto
Kyllä mulla oli Scalextric:ssa nelivetoisia mersun maastureita. Tosin ne ostettiin irtokappaleina, eli eivät tulleet radan mukana.

Tosin ne oli pask**a autoja nuo nelivedot. Huippunopeutta oli heikonlaisesti ja koko voimansiirto hajosi aika nopeesti... :(
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Nelivetoseen pitää ostaa tehokaampi moottori jotta saadaan kaiki veto rataan. Paremmin kiihtyy ja jättää sladdissa ajamisen kokonaan pois. Mäkin rakensin jälkikäteen mun TT-R nelivedon 8) .

Vi**u että mua lapsettaa nyt. Mun 8v tyttö on piessyt mut radalla jo kahdesti tänään. Selitys sen moottori kiertää 19 000 ja mun vaan 12 000 rundii. Mä saan suorilla kiinni mutta kiihdytyksissä jää kuin vapari turbolle :twisted:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
vesapo

Viesti Kirjoittaja vesapo »

potkuhousu kirjoitti:
Vi**u että mua lapsettaa nyt. Mun 8v tyttö on piessyt mut radalla jo kahdesti tänään. Selitys sen moottori kiertää 19 000 ja mun vaan 12 000 rundii. Mä saan suorilla kiinni mutta kiihdytyksissä jää kuin vapari turbolle :twisted:
Ei kannata, kyllä muakin pikkuisen otti päähän, kun pienempi tappi kotona pesee puolella minuutilla Saab 96:lla Rally Trophyssa ja yhdellä kädellä puolihuolimattomasti ratista heitellen. Hyvä ettei tee jotain muuta siinä sivussa. Ja minä sentään luulin osaavani paremmin etuvetoisen niksit. Jätkät vetää simona flat out paikkaan kuin paikkaan. Silmän ja käden koordinaatio on loistava muksuilla noissa peleissä ja tietty refleksit myös
900i
"Saabisti"
Viestit: 2407
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

hyvä hyvä

Viesti Kirjoittaja 900i »

ja yhdellä kädellä puolihuolimattomasti ratista heitellen. Hyvä ettei tee jotain muuta siinä sivussa. Ja minä sentään luulin osaavani paremmin etuvetoisen niksit. Jätkät vetää simona flat out paikkaan kuin paikkaan.

Sulla on sana muodot hallussa :lol:
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

potkuhousu kirjoitti:Vi**u että mua lapsettaa nyt. Mun 8v tyttö on piessyt mut radalla jo kahdesti tänään. Selitys sen moottori kiertää 19 000 ja mun vaan 12 000 rundii. Mä saan suorilla kiinni mutta kiihdytyksissä jää kuin vapari turbolle :twisted:
Ihan tosi, mä olen 7 vuotta uhonnut laittaa pojalleni autoradan, eikä sitä ole vieläkään. Ei se siitä niin oo kiinnostunut, mutta MÄ HALUUN SEN! Nyt kun poikakin on jo koulussa, niin eihän se mikään lelurata saisikaan olla, eihän?
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
vesapo

Viesti Kirjoittaja vesapo »

Juu meilläkin on vintillä rataa melkoisen paljon. On ostettu palikoita Scalextricin rataan laatikko tolkulla rompetoreilta. Kai sitä olisi rakennettavissa useampi kmmenen metriä. On vaan kylmä tila, niin vesselit kyörää siellä sitten kesäisin. Onhan se ihan hauska homma.
Vastaa Viestiin