M: saksantuonti noppa - ruosteeton!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

M: saksantuonti noppa - ruosteeton!

Viesti Kirjoittaja Passi »

Nyttois tarjolla saksasta uitettua rautaa. Pienellä laitolla ajoon!

HP. 300. Myös vaihto leipäkoneeseen huomioidaan!

Kuva
SIVUSPOILERI! Mahdollistaa autobahn korkean keskinopeuden!!


Kuva
Tästä ei konehuoneen huolto enään helpotu! Ruostuvat vetaritunnelit poistettu ruostumasta!

Kuva
SUOMEN MATALIN ?! Huomaa uskottavuutta lisäävä saksalainen kilvenalunen !!!

Kuva
Harvaa käytettyä kehtaa näin läheltä helmoista tarkastella! Pohja tutkittu ruosteiden varalta - RUOSTEETON!

Kuva
Pakettiauton ulottuvuus sedanissa! Tästä räppänästä tarkistat takakontin tilanteen vaikka esson pihassa näppärästi! Lisää vain pyörät niin saat rullaavan helposti liikuteltavan nopan!






Ei renkaiden potkijoille! Vain tosiostajille!

Terveisin
Pasi S. Helsinki Finland
mcfeast
"Aero"
Viestit: 352
Liittynyt: La Syys 13, 2003 22:08
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mcfeast »

Voi sääli, pitikö tuollainen pala Suomen historiaa mennä tuhoamaan?
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9391
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Hyvinhän tuosta oli saatu hyödynnettyä kriittisiä, normaalisti poisruostuneita kohtia.
Pakko osa on pienistää varaosiksi, se lienee kylmä tosiseikka, oletan että esimerkiksi jokaista museokatsastettua kuuppaa kohden on purettu about 5 samanlaista osiksi?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

99T:hen noi palaset on menossa. Ens kesäks museoon sit.


T. Pasi
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Rynnäkkösämpylä »

Paljonko ajettu? Onko kahdet renkaat? Löytyykö stereoita? Missä kunnossa sisusta? Onko tupakoitu?

Nojoo, eihän noista ikinä tule laajalle haluttuja keräilykohteita ellei harvenneta :P
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Noissa Saksan tuonneissahan ei ole lohkolämmittimiä eikä penkinlämmittimiä. Saksalaiset talvirenkaat, jos on ollenkaan, ovat täysin hyödyttömiä Suomen oloissa. Lisäksi jäähdytysneste jäätyy talvella ja viimeistään silloin hjalkaisee lohkon tai kannen, jos ei valmiiksi ole halki. Lämppärin kennot ja puhaltimen ovat alitehoisia. Moottorit on autobaanoillla rääkättyjä ja hektisessä kaupunkiliikenteessä revitettyjä ja kytin ja vaihteisto loppuun kulutettuja. Autot ovat Saksassa vai halpoja käyttöhyödykkeitä ja öljynvaihto on siellä tuntematon asia. Kuskin penkissä, ratissa, vaihdekepin nupissa ja polkimissa oli kulumajälkiä niin paljon, että matkamittaria on rullattu ainakin viisi kierrosta takaperin ja huoltokirjat on tekaistuja. Ruosteeton muka! Saksassa ei ole aurauskalustoa ollenkaan, joten kaikki tiet pidetään sulana ainoastaan suolan avulla, mitä teille tuupataan vähintään kymmenkertainen kotimaan määrään verrattuna. Mistä lie karvakäsien häkkivarastosta ostettu tuokin romu.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
900i
"Saabisti"
Viestit: 2407
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Veikkaan että tästä tulee keskustelua...
Nämä on herkkiä aiheita eräille.. Joten en sano mitään. Tai sanompa sittenkin. Näihin törmää lähes viikoittain joissa ei huoltokirja pidä kutia..
Samalla käsialalla kirjoitettu ja eriliikkeiden leimoja.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Jope
-
Viestit: 4167
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Kauniilla käsialalla kirjoitettua huoltokirjaa on mukava lukea illalla takkatulen ääressä.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2825
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Muuten tulisin hakemaan pois, mutta kun ei pihaan mahdu enää yhtään autoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllähän tälläset helmet nyt pitää pelastaa!! eikö joku viittis, pliis?
soossi
Matalapaineturbo
Viestit: 152
Liittynyt: La Joulu 20, 2003 21:44

Viesti Kirjoittaja soossi »

Onko tässä virheetön kattoverhoilu?
Saksassa kuulemma on yhtä suuri ongelma näätien kanssa kuin minulla kanadanmajavien.

-soossi-
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Noniin nyt tämäkin ruosteeton noppa läks paaliin! Ei annettu edes yrittää myydä o/m foorumilla, perkele!

Terveisi Paasio
99T-museopeli
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Jope kirjoitti:Kauniilla käsialalla kirjoitettua huoltokirjaa on mukava lukea illalla takkatulen ääressä.
Jaa, ookko ollu keltasta DX:ää ostamassa vai? Sellasta mistä ne taivaan enkelikki haaveilee... :wink:
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Vastaa Viestiin