Saabin kestävyys
Ettei vaan olisi juuri se rellukan erikoismalli kysymyksessä, jossa venttilinvälykset säätyvät piezosähköpneumaattisesti ja jarrupalojen kitkapinta paksuntaa itse itsensä käytön yhteydessä...
Korin galvanointi on myös ihan vanhanaikaista. Näissä ruosteongelmat hoituvat elektrolyysiin perustuvalla itsepuhdistusmenetelmällä.
Korin galvanointi on myös ihan vanhanaikaista. Näissä ruosteongelmat hoituvat elektrolyysiin perustuvalla itsepuhdistusmenetelmällä.
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Siis mitä v*tua Mies valittaa kun Saabit on liian kalliita ja sitten pitää ostaa sellainen vehje, missä kässärinkin joutuu säädättämään merkkikorjaamolla (=$$$$$*∞) .andrelinoge kirjoitti:Enhän mä voi tota katsastaa ennen kuin käsijarru on säädetty merkkikorjaamolla. On katos sähköisesti säätyvät takajarrupalat ja muuta hienouksia.
Jotenkin tuo logiikka ei oikein mulle aukene, mutta eipä mun onneksi tarvitse kaikkia maailman ihmeitä ymmärtääkään .
#1970
-
- "Aero"
- Viestit: 366
- Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 00:26
- Paikkakunta: Espoo
Loppujen lopuksi ratkaisevat kokonaiskustannukset. Jos säästät ostohinnassa muutaman satasen ja ostat huonon auton, syövät korjauskustannukset hintaeron hetkessä. (Enkä tällä tarkoita, että sun rellus huono ostos olisi; kun en autosta mitään tiedä, en voi siihen ottaa kantaakaan.)andrelinoge kirjoitti:Tarkoitin vain että saabi on liian kallis ostaa.
#1970
Varmaan otettu pois kun on hajonnutandrelinoge kirjoitti:Tarkoitin vain että saabi on liian kallis ostaa.
Muuten, onko sellaisia autoja olemassa missä ei ole syylärissä flektiä? Katoin äsken mun rellua ja siinä ei ole mitään, pelkkä jäähdytin vaan.
En oo kyllä ikinä nähnyt autoa ilman jäähdytinpuhallinta, jopa citikalla on sellaisia
Viimeksi muokannut Ceeässä, Su Syys 25, 2005 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2597
Volvo V70 2.5T Summum 2009
Kawazaki Z900 2020
_________________
Volvo V70 2.5T Summum 2009
Kawazaki Z900 2020
_________________
Joten kannattaa ostaa halpa, ja korjauttaa merkkikorjaamolla 50e/h?andrelinoge kirjoitti:Tarkoitin vain että saabi on liian kallis ostaa.
Muuten, onko sellaisia autoja olemassa missä ei ole syylärissä flektiä? Katoin äsken mun rellua ja siinä ei ole mitään, pelkkä jäähdytin vaan.
Ehkä autossa on jokin typpijäähdytetty syyläri, ettei tarvi flektiä?
Itse olen todennut monesti, ettei köyhän kannata ostaa halpaa.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
-
- "Hirsch"
- Viestit: 963
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Tuossa meikäläisen -84 99 kesti 450tkm, ei hitsattu eikä koskaan jättänyt tielle.
500tkm jäi haaveeksi (siis ilman noita hitsauksia...), mutta mielestäni riittävän hyvä suoritus autolle. Nytpä tuossa ei enää hirveästi hurraamista ole, nelisen vuotta lähes ilman ajoa vaati veronsa ja pellit rupeavat hapantumaan. Lähinnä takahelmat, vaikka kyllä tuo olisi niillä vielä katsastuksesta läpi mennyt, varmaan useampanakin vuotena...
Tulipahan kuitenkin korjattua kun oli sisusta purettuna.
Vetaritunnelitkin vielä ehjät...
500tkm jäi haaveeksi (siis ilman noita hitsauksia...), mutta mielestäni riittävän hyvä suoritus autolle. Nytpä tuossa ei enää hirveästi hurraamista ole, nelisen vuotta lähes ilman ajoa vaati veronsa ja pellit rupeavat hapantumaan. Lähinnä takahelmat, vaikka kyllä tuo olisi niillä vielä katsastuksesta läpi mennyt, varmaan useampanakin vuotena...
Tulipahan kuitenkin korjattua kun oli sisusta purettuna.
Vetaritunnelitkin vielä ehjät...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti