Mulla alko lämppärin puhaltimen sulake tekemään tuota. Ihmettelin asiaa ja ei menny vähän aikaa (ihmisen elämässä) niin piti alkaa isolla teholla laittamaan puhallinta päälle, kun pikkuteholla puhaltanut mitään.
Rommarilta "uusi" moottori ja vanha vaihtoon. Vanhasta oli puslat kulunu puhki, kestomagneetit hiottu almost puhki jne. Kivasti oli metallirouhetta moottorin sisällä.
Kärventynyt sulake
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Juu ei. Pian johto tai laite suojaa sulaketta eikä päinvastoinBreadfan86 kirjoitti:Hmm... Ei tuohon kuitenkaan kannata ruveta isompi-ampeerista laittamaan tilalle? Pian kärventyy jotain muuta ku sulake.
Kotona oli myös melkoinen asennus. Kiukaan vaihdon yhteydessä sähkömies vähän ihmetteli, kun 6 kW:n kiukaalle oli taulussa 3x25A sulakkeet ja johdot olivat kuitenkin vain 1,5mm2. Olisi saattanut oikosulun yhteydessä lämmetä joku muukin huone kuin sauna.

Oikea sulakekoko tuollaiselle pikkukiukaalle on 10 A.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Riskit sulakkeet ei takaa kuumia löylyjä 

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001