laittakaas tänne kaikki päivän ihmeelliset tapaukset ym.
kaveri kertoi kun oli jokunen viikko sitten ollut lenkillä ja samalla kävelyttänyt koiraa pururadalla, parin kilometrin kävelyn jälkeen oli vastaan tullut sauvakävelijä, äijä oli lyönyt kaverin koiraa sauvalla selkää, kaveri tästä vihastuneena oli mennyt miehen luo, ottanut tältä sauvan ja taittanut sen polvea vasten poikki. Koko aikana kumpikaan ei ollut sanonut sanaakaan toisilleen ja kumpikin oli jatkanut matkaa normaalisti..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Olin kelkkailemassa kolmisen vuotta sitten. Vikajärjen rannalla oikaisin takkia ja vedin happea hiukan. Lähdin jatkamaan matkaa ja rivakan kiihdytyksen jälkeen reitin viereen pilkkirei'än tehnyt otti hiihtosauvan, alkoi hiutomaan ja lähti minua kohti. Tuumasin mielessä, että katotaan ***tana osuuko. Ei osunu ja eipä siinä mitään pientä naarmua olis tullu ku kuiten yli sataa jo siinä vaiheessa ajoin.
dimebak kirjoitti:Olin kelkkailemassa kolmisen vuotta sitten. Vikajärjen rannalla oikaisin takkia ja vedin happea hiukan. Lähdin jatkamaan matkaa ja rivakan kiihdytyksen jälkeen reitin viereen pilkkirei'än tehnyt otti hiihtosauvan, alkoi hiutomaan ja lähti minua kohti. Tuumasin mielessä, että katotaan ***tana osuuko. Ei osunu ja eipä siinä mitään pientä naarmua olis tullu ku kuiten yli sataa jo siinä vaiheessa ajoin.
kaikenmailman mulkkuja sitä onkin, tuo sauvoilla huitominen on tuttua, tulee vaan sauvasta mukavaa silppua kun satasen vauhdista osuu kypärään tms.
Vilkas liikenteisessä risteyksessä pyöreälamppuinen lada antoi hinausapua uuden karhealle audi a4:lle
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Käydessäni helsingissä joskus 13 vuotiaana kävelin metroasemalle päin. Matkalla kuljin samanikäisen ryhmän ohi. Ohi käveltyäni yksi näistä potkaisi mua selkään ja kun käännyin niin tämä sälli oli ottanut "karate asennon" mua päin. Katoin siinä sitten jonkun aikaa sitä sälliä ja sitten molemmat jatkoivat normaalisti matkaansa.
WTF??
Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
gls kirjoitti:kaikenmailman mulkkuja sitä onkin, tuo sauvoilla huitominen on tuttua, tulee vaan sauvasta mukavaa silppua kun satasen vauhdista osuu kypärään tms.
Ei menny kaukaa olkavarresta, muutamia senttejä.
Niin. Kerran oltiin isän kanssa Oijustien/Nelostien risteyksessä valoissa Rovaniemellä. Etelästä tuleville tuli vihreä valo ja Golffi lähti renkaat kiljuen kiihdyttämään. Just silloin satuin katsomaan, että onpas tuossa Volkkarin vieressä olevalla norjalaisella Suburbanilla iso, siis tosi iso asuntovaunu perässä. Ja kumpi voitti? Chevy tietenkin, vaikka perässä oli tosiaan se jäähallin kokoinen kolmio
Viimeksi muokannut dimebak, La Loka 29, 2005 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kolme päivää sitten tapahtui liikenteessä hauska tapaus. Olin ajellut pidemmän aikaa matkailuauton perässä (toki turvaväliä noudattaen), sitten sopivan suoran tullen päätin ohittaa, tuolla ruiskulla kun ei missä tahansa tehdä turvallista ohitusta. Näytin vilkkua, että nyt tullaan, ja vilkkua että nyt palaan kaistalle, jolloin olin jo 200-300m päässä kyseisestä karavaanarista. Tämän jälkeen rupesi saksankilpisen matkailuauton pitkät (ja lisäpitkät) vilkkumaan oikein urakalla ja taisi siellä torvikin soida. Välkyttelin sumuvaloa ja peruutusvaloa, ihmetellen samalla, että mitä tein väärin.
Vauhti tuon auton perässä pysyi 70km/h tuntumassa (rajoitus 80), ohittaessa toki nousi sadan pintaan, että pääsi nopeasti ohi.
Ja tietty kaikenmaailman elämäänsä kyllästyneet tapaukset yrittävät varsinkin viikonloppuisin hypätä postiauton eteen keskusta-alueella. Ei kovin mukavaa sekään.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tästä on jo aikaa, mutta tapaus on hauska.
Tapahtui risteyksessä Hesan keskustassa, Postitalon risteyksessä.
Tien pinta oli öljymäisen liukasta jäätä.
Risteyksessa ohjasi liikennettä sellainen tukeva liikennepoliisi.
Hän näytti mulle poikittaista keppiä ja kääntyi selin.
Jarrutin, mutta liu´uin hiljaa nahkoineni pukaten poliisia persuksiin.
Edessä näkyi ja kuului balettiaskelia, "täppäti--täppäti-täppäti". Muks.
Poliisi katosi pakuautoni ikkunan alle.
Hetken hiljaisuuden jälkeen nousi punakka naurava poliisin naamari keskelle tuulilasia.
Näytti mulle "stoppia".
Meni jokaisen risteävän kaistan alkuun, pysäytti risteävät liikenteet.
Käveli verkkasesti luokseni ja talutti/saattoi autoni risteyksen yli.
Tervehti ja toivotti turvallista matkaa.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Kaveri kertoi että oli ollut pururadalla lenkillä ja metsästä oli singahtanut ukko kovaa kyytiä pururadalle ja juossut kaverin ohi. Heti ukon perässä juoksi jänis kauheeta kyytiä. Ukko hyppäs taas metsään ja jänis meni perään. Siellä ne meni peräkanaa, en tiedä tiesikö se mies että siellä tuli saalis jälessä, mutta kuulemma oli sellanen tilanne ettei tiennyt näkikö just sen minkä näki.
no repesin kyllä ihan ittekseni kun olin hiihtämässä laajavuoressa
tuli ylämäki ja huomasin kun takaa yrittää joku ohitse ja minähän kilpailuhenkisenä pistän oikeen vauhtia koneeseen ja hiihdän minkä kerkeän ja en anna tilaa ohittaa.
sitten katon taakse kurkaten ja kukas muukaan kun samppa lajunen siellä ohitse yrittää ja minä sen kun kiilaan edessä
samppaa rupeaa naurattamaan ja meikeläistä myös, ohi kun meni, niin naurun puuskassa sekosin sauvoissa ja suksissa ja turvallaan hiihtouralla.
Maastopyöräillessä sattunutta. Oltiin parin kaverin kanssa (veljeksiä) menossa kuntopolkua, kun vastaan hölkkää pari naista. Minä sitten siinä kolmen pyörän rintamassa ja keskellä tokaisen jääväni taakse. Samalla ohjaustanko tarttuu vasemmalla polkevan kaverin verkkarin taskuun ja alkaa hieman balanssi heittämään, joten "neuvokkaana" riuhtaisen ohjaustankoa oikealle ja tanko osuu suoraan oikealla olevan kaverin reiteen. Oli siinä naisilla naamat tosi heikosti näkkärillä, kun kaveri kiroaa puujalkaansa
Yksi kerta sattui itselle niin, että meinasi törmätä cityporoon. Olin pyörälenkillä ja laskin pururadan alamäkeä ***vetin lujaa. Oikealla metsässä jolkuttaa poroja joista yksi kellokas lähtee jyrkästi vasemmalle suoraan minua kohti. Kattelin poron tullessa, että ei jumaliste, päin se tulee. Vaihdoin hieman asentoa pyörän päällä ja potkasin sen mitä jalasta lähtee poroa etulapaan. Siinä sitten mentiin vähän matkaa vierekkäin, kun poro veti liinat kiinni ja jäi hölmö ilme naamalla keskelle kuntopolkua.
Kävi nimittäin niin, että tällä hirvirikkaalla alueella kaveri ajoi kolarin Fiat 600:lla ison hirven kanssa. Fiiu sukelsi hirven mahan alle. Hirvi jäi keikkumaan katolle ja kun Fiiu sai viimein vauhdit pois, hirvi rojahti tielle sen eteen, kömpi vaivoin pystyyn ja nilkutti metsään. Fiiatin kuski jäi hölmistyneenä seuraamaan tilannetta.
Sykysyllä myöhemmin sitten onneton kolarin uhri löytyi heikossa hapessa metsästä. Oli syönyt putiphtaaksi muutaman neliön alueen, koska oli vahingoittunut jaloistaan niin pahoin.
No hirvi pääsi taivaaseen, mutta on tuo tapahtuma mahtanut olla melkoinen näky. Pompannappi alimmaisena ja hirvi sarvet tanassa katolla kahareisin keikkua.
No hirvi pääsi taivaaseen, mutta on tuo tapahtuma mahtanut olla melkoinen näky. Pompannappi alimmaisena ja hirvi sarvet tanassa katolla kahareisin keikkua.
ettei vain hirvi olis yrittänyt tehdä pikku-fiiun avulla lisää "pikkuisia"
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Serkku ajoi Sprintterillä aikoinaan hirven päälle. Hirvi oli jolkuttanut talvipakkasella tielle ja suoraan oikeaan etukulmaan, paistista takajalka irtipoikki ja pikkuisen peltiä läjään. Onni onnettomuudessa ettei hirvi tullut tuulilasiin, kun ne perskuleet on just sen korkuisia, että ruho tulee lasista sisään.
Niin ja. Serkku oli tullut jostain etelän suunnasta Nelostietä Roihin. Tervolan kohdalla oli joku ajanut ilmeisesti niillä korkeuksilla harvinaisemman kauriin päälle ja jättänyt sen tienlaitaan virumaan. Paikalle sattunut lenkkeilijä oli lähtenyt lähitaloon hakemaan apua, elikkäs lopetusapua. Serkku oli sitten toisen hakiessa karauttanut paikalle, lyönyt pullotunkilla yhdellä iskulla kauriin hengettömäksi ja vetänyt sen tein sivuun. Avunhakija oli kirjoittanut sitten lehteen julmasta lopetus tavasta, kun hän olisi ollut tulossa lähistöllä asuneen miehen ja kiväärin kanssa