GM menossa konkurssiin?
GM:n konkurssi voi olla uusi alku Saabille.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Eikös GM pakota Saabin ajamaan alas Göteborgin (olikohan tuo sijainti oikein?) vaihdelaatikkotehtaan? Luin jostain tuollaisen uutisen. Eli ilmeisesti Saabeissa tultaisiin sitten tulevaisuudessa käyttämään GM:n vaihdelaatikoita. Tiedä sitten, onko tuo hyvä vai huono asia
Ainakin kaikkia bensiinikäyttöisiä uusia 9³:ia (1.8i, 1.8t, 2.0t, 2.0T ja 2.8V6t) ajaneena täytyy kehua 1.8i:n vaihdelaatikkoa. Vaihtamiset ovat tarkkoja ja kevyitä. Turbomallien vaihdelaatikoiden vaihtamistuntuma tuntuu olevan hieman jäykempi. Todennäköisesti tuokin juttu on vain kiinni siitä, että olen tottunut ajamaan tuolla 1.8i:lla
Ainoa iljettävä asia on se, että pakkivaihde on edessä vasemmalla, kun se yleensä on Saabissa ollut takana oikealla.


Ainakin kaikkia bensiinikäyttöisiä uusia 9³:ia (1.8i, 1.8t, 2.0t, 2.0T ja 2.8V6t) ajaneena täytyy kehua 1.8i:n vaihdelaatikkoa. Vaihtamiset ovat tarkkoja ja kevyitä. Turbomallien vaihdelaatikoiden vaihtamistuntuma tuntuu olevan hieman jäykempi. Todennäköisesti tuokin juttu on vain kiinni siitä, että olen tottunut ajamaan tuolla 1.8i:lla

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007