David Hasselhoff keskustelu

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

kainaloista ja housuista löytyy :D

vessasta sitten Kuva
BMW 525iA Touring Executive
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

ei saakeli :lol:

tuo ois jo jotain :twisted:

mutta veikaan että hasselin päivät ovat luetut kun uusi tosimies nousee pinnalle :!:


Ridge Forresteria näyttelevä juippi, mikä lie mossi ? nimittäin on julkaisemassa levyä 8O

Kuva

:roll:
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

saabracing kirjoitti:ei saakeli :lol:

tuo ois jo jotain :twisted:

mutta veikaan että hasselin päivät ovat luetut kun uusi tosimies nousee pinnalle :!:


Ridge Forresteria näyttelevä juippi, mikä lie mossi ? nimittäin on julkaisemassa levyä 8O

Kuva

:roll:
Hei hei! Siis onhan noi Kauniit ja Rohketa-näyttelijät levyttäneet jo aiemminkin monia yhteislevyjä ja sooloja. Muttei ne silti oo selättäny David Hasselhoffia, jos joku DH:lle pistää kampoihin ni se on Steven "Big Stevie" Seagal :wink:
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Ronn Moss julkaisee albumin marraskuussa
13.10.2005 11:00
Ronn Moss - Uncovered

Suosikkisarja Kauniissa ja rohkeissa jo vuodesta 1987 asti Ridge Forresteria näytellyt Ronn Moss julkaisee sooloalbumin marraskuussa. Albumin nimi on Uncovered ja se esittelee suurelle yleisölle lähes tuntemattoman muusikko-Ronn Mossin. Mossilla on kuitenkin yllättävääkin kokemusta musiikkimaailmasta, sillä hänen meriittilistallaan komeilee jopa arvostetun Billboard-lehden singlelistan ykkössijan valloittanut kappale Baby Come Back, jonka Moss levytti aikoinaan yhtyeensä The Player kanssa.
Kuva
Nyt Ronn ”Ridge Forrester” Moss on siis tekemässä paluuta musiikkikuvioihin uudella albumillaan, joka sisältää 12 kappaletta. Ronn Moss on osallistunut itse joidenkin albumin kappaleiden sävellykseen.

- Olen erittäin ylpeästä tästä projektista. Levyn nimi on Uncovered, koska kyseessä on rehellisin työni tähän mennessä. Nämä laulut tuntuvat minulle läheisimmiltä kuin mitkään aiemmin, Moss hehkuttaa tulevaa albumiaan.

Ronn Moss saapuu Suomeen marraskuun puolessavälissä markkinoimaan uutta albumiaan. Hänet nähdään vierailun yhteydessä mm. Lastenklinikan Kummit Ry:n Joulu-gaalassa Kaapelitehtaalla.

(MTV3)
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

SledgeHammer kirjoitti: Ronn Moss saapuu Suomeen marraskuun puolessavälissä markkinoimaan uutta albumiaan. Hänet nähdään vierailun yhteydessä mm. Lastenklinikan Kummit Ry:n Joulu-gaalassa Kaapelitehtaalla.

(MTV3)
Oh. My. God.

Mä oon so bäkkärihengaajabändärinä tolla keikalla. :lol:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

jonkos jollain tommosen epämääräsen hihhulin puh numeroa?..aattelin et jos soittais sille: "HElou juu kam in finland..tuo se prkl hasselhoffi kans, ei juu levyjäs enibadi here listeninggii"
BMW 525iA Touring Executive
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Hahahah nyt vois jo melkein käyttää kuvahymiötä. :-D

http://www.waxhoff.com/
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

saabracing kirjoitti:ei jaksanu selata läpi, mutta kai teillä on jo tälläset autossa, kainaloissa ja vessassa :lol:
Luonnollisesti...höh..! :?

(psst..! MISTÄ NIITÄ SAA?!?!? 8O 8O 8O )

:lol:
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Jope kirjoitti:Hahahah nyt vois jo melkein käyttää kuvahymiötä. :-D

http://www.waxhoff.com/
Wou! 8O Joka naisen unelma joululahja, ja miksei myös meidän miesten, paljon toi maksaa? 8)
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
Zandmann
"Turbo"
Viestit: 203
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 08:45
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Zandmann »

Aamulla tuli kuunneltua YleX:ää ja seuraavanlainen uutinen korviini osui:
Klipattu YleX:n sivuilta.

"David Hasselhoff coveroi Madonnaa
Ritari Ässä julkaisee oman versionsa Madonnan 80-luvun La Isla Bonita -hittibiisistä.

"Tästä tulee varmasti puheenaihe. Olen itse tyytyväinen suoritukseeni.""

Mitäs tähän sitten pitäisi sanoa... en oikein osaa sanoa mitään. Pakkohan tuokin on sitten saada.

Zand
Saab 9-3 TiD '99
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Eikös Hasselilla ole jo versio tuosta La Isla Bonitasta? Tai siis ainakin parhaillaan kuuntelen sitä. 8) Julkaistu levyllä David Hasselhoff - Sings America.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Jokke A kirjoitti:Eikös Hasselilla ole jo versio tuosta La Isla Bonitasta? Tai siis ainakin parhaillaan kuuntelen sitä. 8) Julkaistu levyllä David Hasselhoff - Sings America.
Onhan se, aikoja sitten julkaistu :wink: Siis joskus kaheksankyt yheksänkyt luvun taitteessa 8)
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
whites80
"Kaasari"
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 21:54
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja whites80 »

Jokke A kirjoitti:Eikös Hasselilla ole jo versio tuosta La Isla Bonitasta? Tai siis ainakin parhaillaan kuuntelen sitä. 8) Julkaistu levyllä David Hasselhoff - Sings America.
Pitäs kyllä saada toi piisi jostain,on varmaan taattua the Hassea,niin miksei Hasse tule suomeen keikalle kun kaikenmailman Lotit käy jatkuvasti :lol:

ps:olen hävittänyt mun Hasse paidan voi Dääm 8O
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

whites80 kirjoitti:
Jokke A kirjoitti:Eikös Hasselilla ole jo versio tuosta La Isla Bonitasta? Tai siis ainakin parhaillaan kuuntelen sitä. 8) Julkaistu levyllä David Hasselhoff - Sings America.
Pitäs kyllä saada toi piisi jostain,on varmaan taattua the Hassea,niin miksei Hasse tule suomeen keikalle kun kaikenmailman Lotit käy jatkuvasti :lol:

ps:olen hävittänyt mun Hasse paidan voi Dääm 8O
http://www.jakari.net/hasselhoff tuolta kansiosta vois löytyä tuo ;) (numero 10)
BMW 525iA Touring Executive
whites80
"Kaasari"
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 21:54
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja whites80 »

Aivan loistava tulkinta Hasselta toi La isla Bonita, SIIS upeeta 8O
Vastaa Viestiin