Saab Draken 4 sale
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Saab Draken 4 sale
Tota ei kai tarttis kovasti enään viritellä
http://www.controller.com/listings/fors ... ID=1097347
EDIT: Sivun alareunassa on lainalaskurikin
http://www.controller.com/listings/fors ... ID=1097347
EDIT: Sivun alareunassa on lainalaskurikin
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Ei muuta ku Maptunille s-postia: "Hello! Can you offer me an individual stage for my Saab 35 Draken?..."
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Jep siinä olis asiaa. Ekana ostetaan kyllä Stage 1 ja sitten kuukauden päästä Stage 3 putkilla, mutta lentäjät kertokaan kuinka tommosella sais lennellä Suomessa. Tarvitaanko jokin erikoislupa.
Lotto vetämään lauantaina
Lotto vetämään lauantaina
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Taitas noillakin tehoilla jäähä suurimmalla osalla tuon kuskaaminen jo rullaus nopeuksilladimebak kirjoitti:Ei muuta ku Maptunille s-postia: "Hello! Can you offer me an individual stage for my Saab 35 Draken?..."
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Volvon kone on hieman suhteellinen käsite tässä tapauksessa... alunperinhän se putki on Rolls-Roycen matkustajakoneisiin tekemä suora mottoori, johon ei ole ollut mitään aikomustakaan laittaa jälkipoltinta saatikka käyttää sitä hävittäjäkoneessa...
Ruotsalainenhan osaa tehdä hämmästyttäviä asioita kuten tässäkin tapauksessa kaksoisdeltasiipisen "leijan", jolla voi lentää alhaisillakin korkeuksilla kovempaa kuin nykykoneilla.
Tuossa myyntikoneessa hämmästytti hieman jälkipoltinkotelon ulkonäkö ja jarruvarjolaatikon muoto... se loppupäähän on ainakin F:ssä lasikuitua... ja mikä on toi ylimääräinen antennievä... joku siviili-ilmailuantenni ilmeisesti.
Lisäpallit tuossa tarttis olla, sitte se olis kaupantekokunnossa...
Kuinkas moni voorumilaisista on käynyt morjestamassa drakenin ahdinta taskuttomissa haalareissa
(Tää meni ny ihan nostalgian puolelle )
Ruotsalainenhan osaa tehdä hämmästyttäviä asioita kuten tässäkin tapauksessa kaksoisdeltasiipisen "leijan", jolla voi lentää alhaisillakin korkeuksilla kovempaa kuin nykykoneilla.
Tuossa myyntikoneessa hämmästytti hieman jälkipoltinkotelon ulkonäkö ja jarruvarjolaatikon muoto... se loppupäähän on ainakin F:ssä lasikuitua... ja mikä on toi ylimääräinen antennievä... joku siviili-ilmailuantenni ilmeisesti.
Lisäpallit tuossa tarttis olla, sitte se olis kaupantekokunnossa...
Kuinkas moni voorumilaisista on käynyt morjestamassa drakenin ahdinta taskuttomissa haalareissa
(Tää meni ny ihan nostalgian puolelle )
-------------------------8<----------->8--------
#1395
#1395
Minun ymmärtääkseni noille vanhoille sotakoneille on vaikea saada lupaa lentää. Näin ainakin minulle kerrottiin kun Rissalassa käyttivät Mig-21:stä.
Minä olen ahdinta pyöritellyt ja suihkuputkessakin käynyt. Tosin Hornetin ahtimet on paljon tutumpia.ajn kirjoitti:Kuinkas moni voorumilaisista on käynyt morjestamassa drakenin ahdinta taskuttomissa haalareissa
(Tää meni ny ihan nostalgian puolelle )
Saab 9-3 2.0T XWD Vector 2009 - käyttöauto
Saab 900 Aero 1988 - harrastusajoneuvo
Ihmiskunnan kolme parasta keksintöä: polkupyörä, sähkökitara ja turboahdin.
Saab 900 Aero 1988 - harrastusajoneuvo
Ihmiskunnan kolme parasta keksintöä: polkupyörä, sähkökitara ja turboahdin.
Ei ole tullut Drakenin ahtimessa käytyä, mutta Rolls Royce Olympus-moottorin ahtimessa kylläkin.ajn kirjoitti: Kuinkas moni voorumilaisista on käynyt morjestamassa drakenin ahdinta taskuttomissa haalareissa
(Tää meni ny ihan nostalgian puolelle )
Moottori ei ollut lentävässä, vaan uivassa vekottimessa...
-
- "Turbo"
- Viestit: 261
- Liittynyt: Su Elo 15, 2004 18:04
- Paikkakunta: Hki/Nurmijärvi
huoh...tulihan siellä vielä viimosena DK:n aktiivivuotena könyttyä melkeimpä kaikki kolot läpi...ja HN:ssäkin jokunen kerta..viimeksi syyskuussa (jo 3. kertausharjoitus kotiutuksen jälkeen)...Rean kirjoitti:Minun ymmärtääkseni noille vanhoille sotakoneille on vaikea saada lupaa lentää. Näin ainakin minulle kerrottiin kun Rissalassa käyttivät Mig-21:stä.
Minä olen ahdinta pyöritellyt ja suihkuputkessakin käynyt. Tosin Hornetin ahtimet on paljon tutumpia.ajn kirjoitti:Kuinkas moni voorumilaisista on käynyt morjestamassa drakenin ahdinta taskuttomissa haalareissa
(Tää meni ny ihan nostalgian puolelle )
onneks näissä maassa liikkuvissa ei ole yhtä pahanhajuinen käynnistys kuin DK:ssa
saab 99 -83 GL"S"