
Ainiih, tuota E34 tehtiin 1987-1994 noin miljoona kappaletta, suunnilleen saman verran kuin Saab 900:sta 1978-1993(1994). Ja eihän yleisyys ole välttämättä mitään negatiivista, ei kaikkein harvinaisimpiin saa kulutusosia Motonetin tiskiltä tms.
Minä en.kristian kirjoitti:Minä jaksaisinTri-Lo kirjoitti:500E on kyllä todellinen sleeper.kristian kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=244118
Tuommoinen mieluummin. Onhan se kalliimpi mutta varmasti kaikinpuolin parempi autoMutta kukapa jaksaisi katsella sitä vanhaa taxi-kojelautaa kalliissa "urheilu"autossa..?
Toisaalta provosoitumista ois hauska tarkistella siinä vaiheessa kun joku kyselis btcf:llä bemarin vaihtoa saappiin...hehng900aero kirjoitti:Heh, hauskin kommenntti oli ehkäpä tämä:
"Melko uusissakin Saabeissa vielä 90-luvun lopulla kojelauta näytti, kuin olisi kirveellä veistetty yhdestä puusta.. Vanhat Saab 900:t on kunnon akvaarioita.. isot ikkunat ja näyttää akvaariolta ulkoa, mutta sisällä melkoinen ahtaan paikan kammo. Ikkunanveivien varsi on 2cm pitkä ja alahelmapelti on ovessa kiinni yms.. ja missä paikassa vielä 90-luvun alkupuolen vehkeissä on osat konehuoneessa! Sulakerasian paikkakin jossain lokasuojan välissä saa vähintäänkin "ei oo todellista" ajatuksia mieleen.. voe elämä mitä vehkeitä, ihan kuin joku olis rakennellut omassa autotallissa! "
Osittain kirjoittaja on kyllä aivan oikeassa![]()
edit: aika fiksua porukkaa tuolla BTCF:llä, melkein enemmän provosoitumisia löytyy tästä viestiketjusta
Kuten ei siitäkään että Saabi ruopii väärästä päästäHenkka #2283 kirjoitti:
kuten ei saabistillekaan siitä, että joku ois turboa nopeempi