Voi kurjuus, kolari. EDIT II
Wahaha
Johan pojat saatiin taas pieni "sota" aikaiseksi.
Luovaa kirjoittelua kyllä, kiva lukea.
Kiitoksia aamun piristyksestä!
Ja täytyy kyllä sanoa että tyhmää ajaa tuollaista vauhtia tuollaisella tieosuudella. Enkä tarkoita että se täytisi tehdä jollain paremalla, suoralla ja yleisellä tiellä. Parempi kun jättää suljetuille alueille tuollaiset nopeudet.

Johan pojat saatiin taas pieni "sota" aikaiseksi.
Luovaa kirjoittelua kyllä, kiva lukea.
Kiitoksia aamun piristyksestä!
Ja täytyy kyllä sanoa että tyhmää ajaa tuollaista vauhtia tuollaisella tieosuudella. Enkä tarkoita että se täytisi tehdä jollain paremalla, suoralla ja yleisellä tiellä. Parempi kun jättää suljetuille alueille tuollaiset nopeudet.
No tästä nyt on ollut juttua monasti aikaisemminkin. Ei klubitapahtuma ole mikään rajojen kokeilupaikka vaan jos joku haluaa kokeilla vuokratkoon radan itse tai esim. sopivan kokeilunhaluisen porukan kanssa.Stene kirjoitti:Juuh onhan se ihan tyhmää kokeilla omia ja saabin rajoja yleisellä tiellä kun ei koskaan tiedä mitä on vastassa. Siksihän radat sun muut on keksitty. Kokeilkaa autojanne vaikka sitte klubitapahtumissa!
On se rata vaan aika paljon turvallisempi, paikka kokelilla autoa ja omia taitoja kuin yleisen liikenteen seassa.Stene kirjoitti:
Juuh onhan se ihan tyhmää kokeilla omia ja saabin rajoja yleisellä tiellä kun ei koskaan tiedä mitä on vastassa. Siksihän radat sun muut on keksitty. Kokeilkaa autojanne vaikka sitte klubitapahtumissa!
wesku kirjoitti:
No tästä nyt on ollut juttua monasti aikaisemminkin. Ei klubitapahtuma ole mikään rajojen kokeilupaikka vaan jos joku haluaa kokeilla vuokratkoon radan itse tai esim. sopivan kokeilunhaluisen porukan kanssa.

En minä vaan sitä ymmärrä kuin radalle pitää asettaa "60 nopeusrajoitus luokka"

Tuohon alkuperäiseen tapahtumaan ei voi kun todeta, että paikalle on puoletkin tuosta nopeudesta liian kova tilannenopeus. Ilmeisesti kuskin harkinta on pettänyt pahemman kerran,

Ajakaa hyvin ja vastuuntuntoisesti, ja viettääkää oikein Rauhallista Joulua !
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face? 
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear

It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
-
- "Hölösuu"
Moro taas
Tässä oma tarinani kuvina.
Vastaan tuli vanha Volga, kuljettajalla oli kuulemma sairaskohtaus. Hän selvisi vähemmällä paikkauksella kuin itse. Olin hengityskoneen perässä noin kuukauden ja yhteensä lasaretissa kolme kuukautta.
Juuri tuona 1996 syksynä vaihdoin automerkkiä, otatoi gorilla vm.-80 vaihtui satkuun
Ajellaan varovasti siellä ulkona
Vakuutusyhtiön ottamat kuvat, meni lunastukseen

Tässä oma tarinani kuvina.
Vastaan tuli vanha Volga, kuljettajalla oli kuulemma sairaskohtaus. Hän selvisi vähemmällä paikkauksella kuin itse. Olin hengityskoneen perässä noin kuukauden ja yhteensä lasaretissa kolme kuukautta.
Juuri tuona 1996 syksynä vaihdoin automerkkiä, otatoi gorilla vm.-80 vaihtui satkuun

Ajellaan varovasti siellä ulkona

Vakuutusyhtiön ottamat kuvat, meni lunastukseen