Oulunseudulta apua

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Oulunseudulta apua

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Tuota noin sain just tietää että pääsisin penkittään saapia tuonne ammattikorkean puolelle joko Maanantaina 23.2 tai 1.3.
Ongelman on vain että mulla on nastarenkaat alla ja kun niillä ei sais penkkiin mennä.
Kesärenkaat on kotisudulla visusti tallessa, ei kiinostais vain ajaa viis tuntia ees takas pelkkiä renkaita hakeen.
ELi jos jollakin on kahdet kesä tai kitkarenkaat lainattavana niin pistäkää yksityisviesti.
Pulttijako on tuo 5x110, ei oo väliä minkäkuntoset renkaat ovat kunkan niissä ei oo nastoja ja passaavat auton alle.
Kiinnostais testata kuinka paljon tehoa tuossa on vakiona ennen kuin alkaa iskeen palikkaa kiinni.
En tiedä mihinkä aikaan päivästä tuonne pääsee penkittään, ilmoittelen huomenna lisää.
Saa siihen joku muuki mennä mun tilalle jos en pääse, penkki on ilmainen kun nuo Yliopiston autopuolen pojat pitäs yks labratyö tehä penkityksestä.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Lisäisin tähän vielä että tuolla penkittäminen taitaa muuten maksaa vain 50euroa.
Penkki on kuitenki vielä nelivetopeleille sopiva.
Jos ei nyt ehi penkittään niin joskus myöhemmin, hinta ei ainakaan hirvitä.
ffp;n foorumilta on useampi käynyt kyseisessä paikassa teholappuja hakemassa.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Kuten myös minä. :)
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

No niin nyt on passelit renkaat mulla, eli Maanantaina penkki kutsuu.
Luultavasti penkityksestä tulee vielä video jakoon. Kaveri lupas jotain tällaista.
Ehkä ei niin mielenkiintoinen kun tuo auto on vielä vakio. Mutta kun moni on vaatinut lisää saabi videoita niin täytyy kai tarpeisiin vastata :)
Ja kiitokset vielä kerran Sepalle renkaista ja steg3 tyypityksestä :!: :D
Kyllä näyttää hyvin klubin olevan elossa ja jäsenet hyvin reiluja, kun näin nopeaa sai apua kun tartti.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Hyvä et homma toimii. :) Käyhän penkissä.Ite meen vasta kesärengas kauden alussa. Ei jaksa vaihella renkaita.. :oops:

Mukavahan se oli varmasti istua sepan virisaban kyydissä. 8) Minäki haluan!! :lol:
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Päästin miehen oikein ajamaan.Täytyy sanoa....kirjoittaa et kyllä alkaa pelottaan ku joku toinen ajaa.VAIKKA alla on Saab,ja alle 250km\h vauhtia.

Kyllä Milli se koeajo onnistuu.Viimeistään jossain kokoontumisessa tai käyään porukalla kaffella, ketkä jaksaa lähteä,lähtee.
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Olihan se vähä jännää siinä välillä, erityisesti kun toisen auto alla. Vaikka ihan nimismiehen sallimaa nopeutta edettiin :wink:
Suurimman vaikutuksen teki kyllä alusta, huomasin vasta kun lähin takas kämpille että alusta ensiks kuntoon ennen kuin tarttee mitään viripalikkaa laittaa.
Muuten pitäsköhän meiän jotku kahvittelut ottaa Oulunseudulla, ite missasin ainakin Tammikuun meetingit. Jos ei käyä tyypittämässä jotain peliä niin syljeskellään ringissä :)
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Kyllä mulle ainakin joku esson keikka passais jos ajankohta sopii.. :P
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Tuossa eilen chätissä puhuin Sepan kanssa asiasta. Mulle sopii joku arkiilta tai viikonloppu.
Joskus kuukauden päästä tuli puhuttua jos pitäis jotku meetingit, niin varmaan ei keltään mee ohi.
Eikö tässä ala joillakin hiihtolomat, tosin ite en pääse nauttiin lomailusta :(
Pitäskö tätä kekustelua muuten jatkaa tuolla
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 0&start=15
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Vastaa Viestiin